www.sudzibas.lv Double Coffee Mutes bŗūķētāja, garastāvokļa bojātāja oficiante

Double Coffee - Mutes bŗūķētāja, garastāvokļa bojātāja oficiante

Aizgājām ar draudzeni 23.02. pl. 5.00.paēst uz DC''Vecrīga''. Apsēdāmies pie galdiņa, pēc 10min neviena oficiante ne acis nebija pametusi uz mums, ēdienkartes paņēmu pati.Vēl pēc 30 min neviena tā arī nebija paskatījusies pat, nerunājot par tuvošanos mūsu galdiņam (mums nekur nebija jāsteidzas, tāpēc agrāk nesākām celt traci). Draudzene aizgāja parunāt, vai tad te pašapkalpošanās naktīs ir. Pēc 5min viena - tumšiem čirkainiem matiem un ar brillēm - izdomāja atnākt. Pateicām, ka gribam sendvičus. viņa atbild tikai, ka naktīs virtuve nestrādājot. Haallloo - es nosēžu velti pusstundu, nogaidos uz velns vinju zin ko, pa to laiku noskatījāmies, kā atnāk un, nesagaidījuši oficianti, aiziet vairāki cilvēki, kamēr viņas vnk vāc nost galdiņus, lai man pateiktu, ka es ēst nemaz nedabūšot. lieki piebilst, ka tas nebija nekur rakstīts. Chilli pica tak strādā naktī! Es atļāvos pateikt, ka esmu nosēdējusi tik ilgi un man to pasaka tikai tagad. Briļļainā oficiante tikai strupi, atbildēja, ka viņām esot jāapkalpo arī ''leja'', viņas esot pārāk aizņemtas un nejūtas vainīgas un atbildīgas, ka nepaspēj visus apkalpot. Atvainošanās saviem klientiem viņai, acīmredzot, pat prātā neienāca. Tad es uz šādu strupu un augstprātīgu atbildi, izstāstīju mierīgā valodā, vai viņa zin, cik cilvēki pa šo laiku ir atnākuši, nesagaidījuši uzmanību un aizgājuši. Uz to viņa atbild vēl strupāk un augstprātīgāk ''Jums jau nu par to nav jāuztraucas!'' Man vienkārši žoklis atkārās. Iedomājieties - man KĀ KLIENTAM vairāk rūp tas, ko dara un ko padomā citi klienti, nekā viņai KĀ OFICIANTEI . Es tikpat mierīgi atbildēju, ka šī nu ir arī mana pēdējā reize. Kā uzņēmums var algot darbinieku, kuram ir pilnīgi vienaldzīgas uzņēmuma intereses un kurš neapjēdz vienu no biznesa pamatlikumiem, ka klientam vienmēr būs taisnība? Garastāvoklis man bija sabojāts un es izgāju laukā ''mēreni'' šokēta par šādu attieksmi. Kādai gan ir jābūt bezkauņai, lai vispār šitā izrunātos, kur nu vēl ar klientu! Ja Tu, meitenīt, nespēj pastrādāt piecos no rīta, tad, manis pēc, strādā pa dienu, vai vienkārši aizej no darba, nečakarē sev smadzenes un nebojā uzņēmuma reputāciju!

I

Komentāri (22)

Z Zane 01.03.2010

taa krit uz nerviem tie cilveki, kuri NEZIN-kaads darbs ir jadara viesmilim. ko var kladzinaat-''ja strada apkalpojosha sferaa, tad samierinies''. Come on-neviens nepiedzimst par viesmili, kursh truli smaida, ja tev konkreti dirsh sejaa. pilnigi piekritu lienei-kaa Tu pret mani, taa es pret Tevi, taa kaa pashi neuzvelciet cilvekus-atnak ar pargrieztiem muljiem un iedomaajas nezin ko, visu savu saapi izgazh uz viesmiliem.

K Karlīna 13.07.2010

kā tu pret mani, tā es pret tevi! kā oficiants var vīpsnāt un izteikt muļķīgas piezīmes, izskatīties garlaikots un neapmierināts. es saprotu, ka tas nav viegls darbs, bet kaut kādai cieņai pret klientu ir jābūt. jo ir redzams, ja cilvēks ir vienkārši kretīns vai vienkārši noguris! un DC pārsvarā ir ārprātīgi slikta attieksme pret cilvēkiem... ņemsim par piemēru Gustava šokolādi vai Stendera ziepes - tur pārdevējām ir jāstāv kājās principā 12 stundas, jo šie veikali atrodas tirdzniecības centros, bet tur vienmēr ir smaidošs un ļoti laipns apkalpojošais personāls, tur vienmēr gribas atgriezties.. tā, ka nevajag par nogurumu vai ko tādu!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes