www.sudzibas.lv Dormeo Slikts serviss!

Dormeo - Slikts serviss!

Sestdien interneta veikalā pasūtījām gaisa mitrinātāju pure ar ar bezmaksas izņemšanu uz vietas veikalā spice home. Preci bija svarīgi saņemt sestdien vai vēlākais svētdien no rīta. Pie preces norādīta zaļa rūtiņa - kas nozīmē, ka prece ir veikalā un ir iespējams to saņemt tajā pašā dienā. Citēšu informāciju no dormeo mājas lapas: " kad pasūtījums tiks apstrādāts, mēs tev zvanīsim. Ja preces ir pasūtītas, veicot pirkumu (zaļā izvēles rūtiņa) , to varēs saņemt tajā pašā dienā. Ja preces nav pieejamas atlasītajā veikalā (oranžs aplis) , piegādes būs 1 nedēļas laikā. Pēc pasūtījuma veikšanas sagaidi pasūtījuma apstiprinājuma e-pastu. Kad prece būs izvēlētajā veikalā, mēs piezvanīsim, lai vienotos par tās saņemšanu. Pārliecinies, ka esi paņēmis līdzi apstiprinājuma e-pasta kopiju (tiešsaistē vai drukātā versija) , lai mēs varētu tevi identificēt. Mēs pārbaudīsim datus un nekavējoties izsniegsim preci. " sestdien ap 15: 00 saņemam apstiprinājumu, ka ir veikts maksājums - jāgaida nākamā ziņā no uzņēmuma par to, ka preci var izņemt. Šodien ir pirmdiena - bet neviens no veikala darbiniekiem nav ar mums sazinājies, lai informētu par to, ka varam izņemt preci. Mājas lapā vēl joprojām ir norādīta zaļā atzīmē - prece ir pieejama veikalā - sestdien bijām paši uz vietas tur un redzējām, ka prece tiešām arī ir uz vietas - izvietota tirdzniecības zālē vairākas vietās. Tā kā laiks, kurā gribējām saņemt preci jau ir beidzies - tagad tā paliek kā spēlē - cik vēl ilgi dormeo neliksies ne zinis par klientu un maldinās ar nekorekti sniegtu informāciju mājas lapā?

L

Komentāri (2)

A Agnija 27.11.2017

Tur nav,ko gaidit,ejiet uz to veikalu un prasiet savu preci.Laiku atpakal pasutiju segu,ta ka neesmu no Rigas,pieteicu sutisanu uz pastu.Neviens man ta ari nepazvanija.Tad,nu pati zvaniju vieniem un veicu jaunu pasutijumu sarunu veida.Sega bija klat pec paris dienam.Tikai vel pec nedelas peksni uz pastu atnak vel viena tada pati sega.Nenemu un sutiju atpakal to otru.

L Linda 27.11.2017

Kad gājām sestdien jautāt - atbildēja - ir jāsaņem sms, bez apstiprinājuma preci Jums nevaram izsniegt.
Šodien saņemam sms - preci izņemam, bet tā vai šā vilšanās sajūta ir palikusi.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes