www.sudzibas.lv Dormeo piegaade un apkalposhana

Dormeo - piegaade un apkalposhana

pilniigs sviests!
pasuutiijumu veicu 4. novembrii, menedzheris soliijaas, ka liidz 27. nov. noteikti atvediis, jo taa man bija paredzeeta daavana. Protams, nekas neliecinaaja, ka sanjemshu. 26. nov. zvaniiju un prasiiju vai buus. Tur teica, ka krava veel neesot atnaakusi, riit buus, tad peec 2 dienaam izsuutiis. Tad nu reekjinaaju, ka naakoshaas nedeeljas saakumaa buus klaat un beidzot vareeshu pasniegt daavanu. Taa nu pagaaja nedeelja un aicinaajuma peec preces taa arii nebija. Zvaniiju vakar (10. dec.), tur saka, ka matracis esot jau, bet nav paarsega, ko pasuutiiju, buus tikai peec jaunaa gada. tad nu atteicos no paarsega, lai suuta matraci vien. soliija shiis nedeeljas laikaa. Nu ko - riit ir piektdiena. Ticamiiba, ka buus - 0 %.
vai tieshaam vinjiem nav svariigi paardot? esot tak kriize, it kaa katram klientam ir veertiiba... un piezvaniit un pateikt, ka nav kaut kaada paarsega nevar??? ziniet, pirmo reizi muuzhaa esmu saskaarusies ar shaadu amatieru kantori. Tik jaasaka - paldies dievam, ka jaamaksaa sanjemot! un ja shiis nedeeljas laikaa es nesanjemshu, noteikti atteikshos plus aizsuutiishu veestuli priekshniekiem. Un buus jaameklee jauna daavana :(

L

Komentāri (6)

A Anda 21.08.2009

Nezinu, kā strādā Studio Moderna, bet Rēzeknē pasūtot Dormeo matraci un spilvenu, preci gaidīju 4.dienas. Cenas tādas pašas, kā internetveikalā, bet par piegādi nemaksāju nevienu santīmu. Esmu ļoti apmierināta.

P ppp 16.10.2009

Cilveki dazreiz var gadities ta, ka prece nav uz vietas un varbut operators nav pateicis, ka bus jagaida 2-3 menesi.
Varbut cilveki ljoti daudz pasuta tos dormeo matracus un tapec ir tik ilgi jagaida.
Es ari savu gaidiju gandriz 3 menesus.
Bet man to pateica uzreiz, ka bus tik ilgi jagaida.
Esmu ljoti apmierinata ar top-shop un dormeo precem.

O osis 16.10.2009

labaakaas preces par viszemaakajaam cenaam - viss Tavai veseliibai un skaistumam - www.veselibaunskaistums.lv

Z zane 04.01.2011

pirmkārt piekrītu par piegādi, , , arī sanāca ilgāk gaidīt.Otrkārt neesu apmierināta ar matrača kvalitāti, pareizāk sakot tas matracis vienkārši smird.Pilnīgi izgulēties nevar.Naktī pamostos no tās drausmīgās smakas. Tas ir brāķis, vai tas ir normāli, ir tikai jāizvēdina. Nu doma ir sūtīt atpakaļ, jo netaisos ciest to smaku savā istabā.

A Anita 02.06.2011

Jā, ar matračiemlaikam ir tas pats, kas ar Dormeo spilveniem.
Pierunāja mani tos pasūtīt, bet, kad tie atnāca un nolēmu vienu uzreiz izmēģināt, degunā iesitās kautkāda dīvaina sliktas noliktavas smaka. Nosūtīju tos atpakaļ un apmainīju pret maizes krāsni ar piemaksu. Vismaz nesmird.
Cik ilgi strādās maizes krāsns - nezinu :)

E edola 16.10.2013

Man radās problēmas ar preces iegādi interneta veikalā dormeo.lv.
Pirms aptuveni 5 gadiem, kad iepriekšējo reizi tur iepirkos viss bija kārtībā un prece tika piegādāta pat ātrāk kā gaidīts un apkalpošana normāla.
Bet šobrīd ir drausmīga attieksme. Pēc pasūtījuma izdarīšanas un apstiprinājuma vēstules e-pastā gaidīju 7 solītās dienas, kuru laikā tiks piegādāta prece. Kad nesagaidīju, tad ņēmu telefonu un zvanīju, lai skaidrotu, kas noticis. Vispirms man klaji meloja, ka ir mēģinājuši mani vairākkārt sazvanīt, bet neviens nav atbildējis, kaut arī telefonā šo 7 dienu laikā nebija neviena neatbildēta telefona zvana. Un rezultātā vienpusīgi atcēluši manu pasūtījumu man par to nekādā veidā nepaziņojot. Bet tā kā es esot viņiem piezvanījusi, tad varot atjaunot pasūtījumu un būšot spēkā visas akcijas, kas bija uz to brīdi, kad izdarīju pasūtījumu interneta veikalā dormeo.lv. Piekritu. Nākamajā dienā man atzvanīja un informēja, ka es varu saņemt preci ar kredīta maksājumu kā to vēlējos un ka 7 dienu laikā prece man tiks piegādāta. Nu tad priecīga gaidu atkal tās noteiktās 7 dienas, bet kā nav tā nav mana pasūtītā prece. Ņemu atkal telefonu un zvanu, lai uzzinātu, kas notiek. Šoreiz man tiek stāstīts, ka uz piegādi ir jāgaida 14 dienas un, ka vispār pirmajā reizē, kad es šo pasūtījumu pieteicu interneta veikalā viņi neesot varējuši mani sazvanīt. Uz ko es norādīju, ka nevienā manā telefonā norādītajā laika periodā nav neviena neatbildēta zvana no viņiem bijis, ka to es speciāli esmu pārbaudījusi visos telefonos kā apsolīju viņiem pirmajā telefona sarunā, man tiek teikts, ka to es nemaz nevarot redzēt, jo viņu numurs ir slēpts un neuzrādās zvana saņēmējam (cik ērti :D). Kad norādu, ka tad kad viņi tiešām man zvanīja man viņu numurs telefonā bija ne tikai redzams, bet protams arī ir zvanu arhīvā, tad puisis, kas ir pie telefona sāk stostīties. Tā kā biju ļoti vīlusies par šādu apkalpošanas kultūru, tad pateicu, ka vēlos atcelt savu pasūtījumu. Uz ko ātri tika nobērts, ka pasūtījums atcelts un visu labu un nolikts telefons.
Tāpēc, ja vēlaties ko iegādāties šajā interneta veikalā, tad apdomājat kārtīgi vai vēlaties izšķiest savu laiku un nervus, lai piedzīvotu tādu apkalpošanu, kas ir zem katras kritikas.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes