LV RU
www.sudzibas.lv Dormeo Necieņa pret klientu

Dormeo - Necieņa pret klientu

Sveiki!

Ļoti esmu vīlies dorme. Par preces kvalitāti ir grūti spriest, vēl preci nēsmu saņēmis, tur jau tā sāpe. Dormeo.lv ir sliktākais interneta veikals kāds ir zināms, jo preci pasūtīju pirms mēneša, un vēl ar vien nēsmu saņēmis vēlamo preci. Saprotu, ka prece var nebūt noliktavā, bet kapēc to nepasaka uzreiz pie preces pasūtīšanas un tas nav sliktākais. Prasot, kad saņemšu preci, man atbil: 10 darba dienu laikā. Nu ok, gaidu tās 10 dienas, bet nekā, zvanu viņiem, atbild, ka prece būšot pēc divām ned., es nesaprotu to, kapec nevar informēt klientu, ka piegāde kavēsies. Zvanīju viņiem 2x. Laikam beidzot saklausīju, jo šodien pienāca sms, ka piegāde notiks nākamajā diena, pēdējo reizi zvanīju pirms 3 dienām, laikam pamodās. Sliktākais interneta veikals, kāds var būt. Ieteikums: Atcerieties, klients vienmēr 1. vietā,

E

Komentāri (3)

H hardy 03.05.2013

Piekrītu man atgadijās līdzīga situācija tapēc vnk ateicos ... Nopirku SPS + www.matrac.lv matraci kuru man piegādāja pēc 4 h pēc pasūtīšanas brīža interesantākais ir tas, ka viņi uztaisija viņu pa 3 h ražo uz pūlkveža brieža ielas 39 ... perfekts serviss cepuri nost, būtu varāk tādu firmu kam klients ir pirmajā vietā .

E edola 16.10.2013

Man radās problēmas ar preces iegādi interneta veikalā dormeo.lv.
Pirms aptuveni 5 gadiem, kad iepriekšējo reizi tur iepirkos viss bija kārtībā un prece tika piegādāta pat ātrāk kā gaidīts un apkalpošana normāla.
Bet šobrīd ir drausmīga attieksme. Pēc pasūtījuma izdarīšanas un apstiprinājuma vēstules e-pastā gaidīju 7 solītās dienas, kuru laikā tiks piegādāta prece. Kad nesagaidīju, tad ņēmu telefonu un zvanīju, lai skaidrotu, kas noticis. Vispirms man klaji meloja, ka ir mēģinājuši mani vairākkārt sazvanīt, bet neviens nav atbildējis, kaut arī telefonā šo 7 dienu laikā nebija neviena neatbildēta telefona zvana. Un rezultātā vienpusīgi atcēluši manu pasūtījumu man par to nekādā veidā nepaziņojot. Bet tā kā es esot viņiem piezvanījusi, tad varot atjaunot pasūtījumu un būšot spēkā visas akcijas, kas bija uz to brīdi, kad izdarīju pasūtījumu interneta veikalā dormeo.lv. Piekritu. Nākamajā dienā man atzvanīja un informēja, ka es varu saņemt preci ar kredīta maksājumu kā to vēlējos un ka 7 dienu laikā prece man tiks piegādāta. Nu tad priecīga gaidu atkal tās noteiktās 7 dienas, bet kā nav tā nav mana pasūtītā prece. Ņemu atkal telefonu un zvanu, lai uzzinātu, kas notiek. Šoreiz man tiek stāstīts, ka uz piegādi ir jāgaida 14 dienas un, ka vispār pirmajā reizē, kad es šo pasūtījumu pieteicu interneta veikalā viņi neesot varējuši mani sazvanīt. Uz ko es norādīju, ka nevienā manā telefonā norādītajā laika periodā nav neviena neatbildēta zvana no viņiem bijis, ka to es speciāli esmu pārbaudījusi visos telefonos kā apsolīju viņiem pirmajā telefona sarunā, man tiek teikts, ka to es nemaz nevarot redzēt, jo viņu numurs ir slēpts un neuzrādās zvana saņēmējam (cik ērti :D). Kad norādu, ka tad kad viņi tiešām man zvanīja man viņu numurs telefonā bija ne tikai redzams, bet protams arī ir zvanu arhīvā, tad puisis, kas ir pie telefona sāk stostīties. Tā kā biju ļoti vīlusies par šādu apkalpošanas kultūru, tad pateicu, ka vēlos atcelt savu pasūtījumu. Uz ko ātri tika nobērts, ka pasūtījums atcelts un visu labu un nolikts telefons.
Tāpēc, ja vēlaties ko iegādāties šajā interneta veikalā, tad apdomājat kārtīgi vai vēlaties izšķiest savu laiku un nervus, lai piedzīvotu tādu apkalpošanu, kas ir zem katras kritikas.

M mmaija3 17.09.2015

Kaapeec gan es visu so neizlasiiju aatraak???

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes