LV RU
www.sudzibas.lv Dormeo Krāpšana

Dormeo - Krāpšana

Vēlos vērst jūsu uzmanību un būt piesardzīgiem. Konkrēti par kompāniju Dormeo.
Šonedēļ iegādājos virsmatraci, kuram bonusā būtu jānāk līdzi anatomiskajam spilvenam + gultas veļai.
Atnāca paciņa - virsmatracis ir, gultas veļa ir, bet spilvena nav.
Vērsos pie Dormeo pēc palīdzības. Es kā klients gaidīju atbalstu, un risinājumu šai sitācijai, taču ko es saņēmu tā vietā ir apvainojumi. Dormeo - "Spilvens ir rūpnieciski iepakots klāt pie matrača un viņš tur nevar nebūt", viņi neapsver pat iespēju, ka spilvena nav - automātiski tieku uzskatīta par krāpnieci, un viņi vēl iesaka - "ja vēlaties iegādāties spilvenu otram gulētājam, tad Jūs to varat izdarīt veicot pasūtījumu mūsu mājaslapā" - Nopietni? Man nav ko darīt, kā izkrāpt spilvenus?
Ko es jums ieteiktu lai pasargātu sevi iegādājoties Dormeo - filmējiet paku attaisīšanas procesu, un kameras priekšā parādiet visu kas tur iekšā, jo savādāk nonāksiet situācijā kādā esmu es. Nevaru pat atgriezt preču komplektu, jo komplekts ir nepilnīgs.
Esmu ļoti vīlusies, un pie Dormeo nekad neko nepirkšu!

08.11.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ie

Komentāri (7)

Ventilators 08.11.2018

Distances līgums - atgriezt var 14 dienu laikā, pat saplēstu. Sūtiet atpakaļ. Sabildējiet visu, kā sapakojāt un sūtījāt atpakaļ. Aizpildiet atteikuma pieprasījumu un ar kurjeru prom.

Uzņēmumam ir jāpieņem jebkādā veidā atpakaļ prece + atgriezt naudu un ja uzskatīs par vajadzību iekasēt daļu no summas, tad tikai caur tiesu.

Ie ieva7ieva 08.11.2018

Paldies par komentāru, saprotiet, man nav viena prece ko atgriezt - spilvens. Ja aizsūtīšu atpakaļ tikai divas lietas no trim, baidos, ka atdos daudz mazākā summā, jo jau tagad sarakstē noprotu no Dormeo, viņi uzskata, ka spilvens man ir, bet līdzgulētājam gribu izkrāpt otru.

Ventilators 08.11.2018

Tā arī norādiet - nepilnvērtīgs komplekts. Iepakojums atvērts, jo iepriekš pārdevējs nav/nebija norādījis, ka spilvens ir rūpniciski iepakots pie matrača.

Ventilators 08.11.2018

"Spilvens ir rūpnieciski iepakots klāt pie matrača" - Ja viņu lapā nav norādīta tāda informācija, tad tā nav pilnvērtīga informācija, ko jūs pasūtot uzreiz būtu zinājusi. Nav bēdu nekādu.. izņemot radušos situāciju

Ventilators 08.11.2018

Papildus - kamēr lapā nav izmaiņas uztaisiet ekrānšāviņu, lai būtu pierādījums, ka viņi to lapā nenorāda.

Ie ieva7ieva 08.11.2018

paldies par informāciju :)

Bk BK 10.11.2018

Tikai idioti pērk dormeo

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay