www.sudzibas.lv Dlux hair Nekvalitatīvi mati.. Bezkaunīga pārdevēju attieksme..

Dlux hair - Nekvalitatīvi mati.. Bezkaunīga pārdevēju attieksme..

Iegādājos šajā veikalā augstākās kvalitātes (kā reklamē pārdevējs) matus.. Royal hair.. 30 šķipsniņas.. 436, - eur..
Ar pieaudzētajiem matiņiem ir daudzu gadu pieredze..
Esot veikalā pārdevēja stāstīja ka šos matus var gan krāsot, gan tonet bez problēmām.. Vēlējos pieaudzēt uz vietas, bet viņiem nebij ne tonerīša ne vajadzīgas krāsiņas.

Nopirku… aizbraucu pieaudzēt citur.. Tur kur parasti nekad nebij problēmu ne ar stellina juna matiņiem, ne ar mella true hair… bet šeit uzreiz pirms pieaudzēšanas kad meistare matinus izmazgāja, pamanījām ka mati it staipīgi ka gumija un ļoti daudz matu izkrīt.. 😭
piezvanīju uz deboralux un izstāstīju situāciju un nosūtīju bildes… uz ko sekoja agresīva reakcija..

Zemāk komunikācijas apraksts..

Atgādināšu jums kā sākās mūsu komunikācija par šo situāciju..
Piezvanīju jums pēc matu pielikšanas un pirmās mazgāšanas reizes, jo jūs pati jautājāt atsauksmes! Un sarunu sāku bez jebkādiem “ uzbraucieniem”, vienkārši vēlējos jums pastāstīt, ka to matu kvalitāte, ko jūs pārdevāt man.. Cena neatbilst kvalitātei! Jo ļoti daudz matu izkrita jau pēc pirmās izmazgāšanas un izkritušie mati acīmredzami bij bijuši pārbalināti un līdz ar to kā vate staipīgi un lūztoši..
Jautāju kā lai risinām šo situāciju..

No jūsu puses sekoja tikai atbilde ka tā nevar būt! Bet diemžēl tā ir!
Mati pirms pielikšanās tika izmazgāti ar platinblondo toneri no chi.. Ko starpcitu arī jūs lietojat savā salonā un tas nekādi šos matus nevarēja sabojāt.
No jūsu puses sekoja atbilde diezgan nejaukā tonī.. Nu tad atbrauciet mēs jums parādīsim kā izskatās mūsu mati pēc mazgāšanas..
Lūdzu pasakiet kāda jēga man būtu to darīt un skatīties kā izskatās tie mati, kuri ir jums, kā jūs man pierādīsiet, ka tie ir tie paši, ko jūs man pārdevāt? Un tad kādēļ man pārdotie ir tādas kvalitātes?
Palūdzu jūsu epastu 11.04, lai nosūtītu tonera bildi un izkritušo matu daudzumu un jūs solījāt pārbaudīt kā mati uz to reaģē un dot atbildi.. Bet noteikti jau to zinājāt, ka šis toneris matus sabojāt nevarēja, jo paši to lietojat salonā. Pagājušas vairāk nekā divas nedēļas, uz epastiem jūs tā arī neatbildējāt, uz ziņām messenger arī nē, un arī uz maniem telefona zvaniem nē.. Bet ar pirmo reizi sazvanīt varēju jūs no cita tel. Nr..
Sakiet lūdzu vai tas ir normāls klientu serviss pret klientu kurš par 100 gramiem preces ir samaksājis vairāk nekā 400 eur!?
Pie attieksmes jums noteikti būtu krietni jāpiestràdā un jāatbild par preces kvalitāti ko tirgojat! Par šo situāciju..
Piezvanīju jums pēc matu pielikšanas un pirmās mazgāšanas reizes, jo jūs pati jautājāt atsauksmes! Un sarunu sāku bez jebkādiem “ uzbraucieniem”, vienkāši vēlējos jums pastāstīt, ka to matu kvalitāte, ko jūs pārdevāt man.. Cena neatbilst kvalitātei! Jo loti daudz matu izkrita jau pēc pirmās izmazgāšanas un izkritušie mati acīmredzami bij bijuši pārbalināti un līdz ar to kā vate staipīgi un lūztoši..
Jautāju kā lai risinam šo situāciju..

No jūsu puses sekoja tikai atbilde ka tā nevar būt! Bet diemžēl tā ir!
Mati pirms pielikšanās tika izmazgāti ar platinblondo toneri no chi.. Ko starpcitu arī jūs lietojat savā salonā un tas nekādi šos matus nevarēja sabojāt.
No jūsu puses sekoja atbilde diezgan nejaukā tonī.. Nu tad atbrauciet mēs jums parādīsim kā izskatās mūsu mati pēc mazgāšanas..
Lūdzu pasakiet kāda jēga man būtu to darīt un skatīties kā izskatās tie mati, kuri ir jums, kā jūs man pierādīsiet, ka tie ir tie paši, ko jūs man pārdevāt? Un tad kode man pārdotie ir tādas kvalitātes?
Palūdzu jūsu epastu 11.04, lai nosūtītu tonera bildi un izkritušo matu daudzumu un jūs solījāt pārbaudīt kā mati uz to reaģē un dot atbildi.. Bet noteikti jau to zinājāt, ka šis toneris matus sabojāt nevarēja, jo paši to lietojat salonā. Pagājušas vairāk nekā divas nedēļas, uz epastiem jūs tā arī neatbildējāt, uz ziņām messenger arī nē, un arī uz maniem telefona zvaniem nē.. Bet ar pirmo reizi sazvanīt varēju jūs no cita tel. Nr..
Sakiet lūdzu vai tas ir normāls klientu serviss pret klientu kurš par 100 gramiem preces ir samaksājis vairāk nekā 400 eur!?
Pie attieksmes jums noteikti būtu krietni jāpiestrādā un jāatbild par preces kvalitāti ko tirgojat!

Facebooka komentāri tiek dzēsti un komentētāji bloķēti!

A

Komentāri (3)

I inspired1 02.06.2022

DLUX HAIR
Profesionāls meistars?!Esmu vīlusies! Nevajag piedāvāt meistarus, kuri neprot turēt ķemmi rokās un nav pat piemērotu darba instrumentu! Pretīgi, gribējās bēgt prom! Nevienam neiesaku!

P Princess8 22.06.2022

Dlux hair, neatbilst savam nosaukumam, neprofesionālas pārdevējas. Blondie mati ir nekvalitatīvi, nezinu par citiem matu toņiem utt, bet blondos matus tur nepērciet. Pirmkārt mati no kapsulām krīt ārā, ka nemaz nevar sagaidīt profilaksi, ka mati jau ir izkrituši. Paši mati kā švammes, lai gan rūpējos un kopju matus. Pie viņiem ar sūdzību nevērsos, bet nevienam neiesaku tur pirkt matus.

D Diana2023 25.04.2023

Pilnīgi piekrītu. Žēl, ka neizlasīju Jūsu atsauksmi agrāk.
Nu šausmīga pieredze! Es matus jau pieaudzēju 4. reizi. Šinī "salonā" pirmo.
Pirmais, kas iekrita acīs meistarei bija nenormāli nevīžīgs izskats, nagi nekopti, gari nagi, puse no kuriem ir nolauzti, un ar tādiem nagiem viņa veidoja man matus! Tie nagi aizķeras aiz matiem, skats drausmīgs un sajūtas tādas pašas. Likt matus uz plāksnēm no jauna (ne korekcija) gandrīz 2 stundas! Par matu kvalitāti pagaidām neko pateikt nevaru, jo vēl nedrīkst mazgāt.
Tik drausmīga matu pieaudzēšana manā dzīvē vēl nebija!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes