LV RU
www.sudzibas.lv DHL Latvia DHL sagrābj sūtījumu un pieprasa izpirkumu

DHL Latvia - DHL sagrābj sūtījumu un pieprasa izpirkumu

Dhl jau kuro gadu " dhl muitas klientu atbalsta speciālistu" epastos ir šāds teksts:
"uzglabāšana noliktavā pirmās trīs kalendārās dienas – bez maksas, sākot no ceturtās dienas - 10,00 eur (+pvn) par dienu, par sūtījumu. "

atmuitošanas ātrumam nekādas garantijas netiek dotas, neatmuitotu preci var uzglabāt 14 dienas...
Es kārtējo reizi norauju roķeni un pirms sāku veikt atmuitošanas procedūru esmu spiests veikt saraksti ar dhl darbinieku par to, cik beigās maksās piegāde. Jau reiz sūdzējos ptac - toreiz dhl atbilde bija, ka tas attiecoties uz juridiskām personām, savukārt dhl darbiniece, ka tas tik tā pabiedēšanai lai ātrāk klienti atmuitotu. Katra muitojama sūtījuma saņemšana ar dhl pārvēršas par santu barbaru.
Uzskatu, ka vienīgais adekvātais ko var prasīt ir veikt muitas nodevas un nodokļu apmaksu konkrētā termiņā. Pārējais no klienta jau vairs nav atkarīgs.

02.02.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ja

Komentāri (2)

Ai aicis24 03.02.2019

Tu jau vari pats atmuitot,to vari izdarīt internetā pats,vai ar vari aizbraukt uz lidostas muitu,ziemeļu iela 16 un uz vietas atmuitot.Tas ir ļoti vienkārši,izprintē tos dokumentus,ko DHL atsūtīja uz pastu,izprintē bankas izrakstu,kur var redzēt cenu precei un izprintē linku,kur tieši pirki savu preci,vai arī uz vietas telefonā parādi.Tā vari ietaupīt naudu,ko prasa DHL par atmuitošanu,tie laikam bija 35€.

Pacco_al 04.02.2019

Tieši tā un nav te nekādas Santas Barbaras. Es arī tā esmu darījis. To visu vienā dienā var nokārtot, tāpēc trīs dienas ir ok.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes