Dental Art - Slikts serviss
Es vērsos pie zobārstniecības klīnikas DentalArt (Rīga, Latvija) uz konsultāciju sakarā ar problēmu ar 48. zobu (apakšējais labais gudrības zobs).
Konsultācijas laikā ārsts paziņoja, ka nepieciešams veikt rentgenu, taču netika precizēts, ka runa ir nevis par viena zoba rentgena uzņēmumu, bet gan par visu zobu 3D tomogrāfiju. Mana piekrišana šādai izmeklēšanai netika prasīta, kā arī netika sniegti skaidrojumi par pakalpojuma apjomu un izmaksām.
Par to, ka tika veikta tieši visu zobu 3D tomogrāfija, es uzzināju tikai maksājuma brīdī, kad man tika izrakstīts rēķins. Rezultātā par konsultāciju un tomogrāfiju, nesniedzot nekādu ārstēšanu, man tika iekasēti 150–155 eiro. Turklāt man nācās papildus maksāt arī par informācijas nesēju (USB atmiņas karti), uz kuras ielādēti izmeklējuma dati.
Tomēr praksē šī tomogrāfija izrādījās nederīga, jo neviena cita zobārstniecības iestāde nepieņēma failus no šīs datu nesēja – to nevarēja atvērt specializētas aparatūras trūkuma dēļ. Tādējādi izmeklējums nebija izmantojams ārstēšanas turpināšanai.
Turklāt pēc konsultācijas man tika paziņots, ka zobs ir jāizrauj, un ieteica vērsties citā iestādē, lai veiktu šo procedūru.
Uzskatu, ka klīnikas rīcība ir neatbilstoša:
• pacients netika informēts par nozīmētā izmeklējuma raksturu;
• nebija saņemta piekrišana tieši 3D tomogrāfijas veikšanai;
• pakalpojuma cena tika paziņota tikai pēc fakta;
• par datu nesēju tika iekasēta maksa, bet iegūtos rezultātus nav iespējams izmantot;
• reāla palīdzība problēmas risināšanā netika sniegta.
Pievienot komentāru