LV RU
www.sudzibas.lv Denta Zobārsta attieksme

Denta Klīnika - Zobārsta attieksme

Gribu pastāstīt par savu pieredzi apmeklējot diennakts zobārstniecības klīniku Denta.Vērsos pēc palīdzības jo nolūza priekšējais zobs, kas bija uztaisīts uz metāla tapiņas.Pieņēma daktere Ludmila Utina, vēlējos lai uztaisa jaunu zobiņu.Daktere sāka savu darbu, kad viņa lika paņemt spogulīti lai apskatu rezultātu, sāku raudāt.Starp maniem priekšzobiem bija milzīga atstarpe, teicu kā tā nevajadzētu būt jo atstarpe nekad nav bijusi.Viņa atbildēja ja man nepatīk varot visu noņemt, naudu varu nemaksāt un meklēt citu zobārstu.Tad viņa apžēlojās par mani un to šķirbu aiztaisīja.Rezultātā šķīros no 37ls un rīt meklēšu palīdzību citur.Es biju šokā par zobārsta attieksmi, šajos konkurences apstākļos, kad klientam ir jābūt zelta vērtē.

S

Komentāri (9)

P predo 21.09.2008

Zobārstiem, kuriem ir liels pieraksts(Dentā tāds ir), nav jāuztraucas par katru klientu un viņš nav jātur zelta vērtē.Cita lieta, ja darbs veikts pavirši:)

I Iveta 11.12.2008

Manam viiram arii diennakts Dentaa labi "paliidzeeja". Vinjsh nakts viduu aizbrauca uz turieni ar saaposhu zobu. jau peec 20 minuuteem bija atpakalj maajaas. Es vinjam jautaaju kaa tad taa. Vinjsh pastaastiija, ka daktere esot pateikusi, ka neesot nekaadas vainas zobam un aizsuutiijusi maajaas, lai tik iedzerot veel vienu pretsaapju tableti, ja kaada maajaas atradiisies. Taa nu vinjsh visu nakti nomociijaas un naakamajaa riitaa devaas pie zobarsta (citaa kliinikaa). Izraadiijaas, ka vinjam ir speeciigs iekaisums un zobs bija jaaizrauj. Arii pretsaapju liidzekljus izraxtiija diezgan speeciigus un antibiotikas, protams. Luuk, bet Dentas dakteres praat viss tachu bija kaartiibaa!!!

A agita 17.12.2008

Es aizvedu bērnu un piedzīvoju pazemojumus 2 stundu garumā. Neejiet pie
dr Aleksandrovas un uz klīniku Denta nekādā gadījumā! Reģistratore- pēc padomju laika standartiem priekšzīmīga darbiniece. Izlamā visus, kas pagadās pa rokai.

N Natalja 06.04.2009

klinika Denta na Brivibas, osobenno Ludmila Utina prosto uzaaaaaaaaaaaas!v koshmarah eje vizhu, prishlosj pribegnutj k eje uslugam, v voskresenje bolsogo vibora net.no s takim otnoshenijem k ljudam ej tolko v tjurme rabotatj.dolgo rasskazivatj kak ona menja muchala, v itoge cerez 2 dnja kusok zuba otvalilsja p.S. ocenj bojusj zubnih, nikak ne mogla reshitjsa, vse govorili sejcas vse po drugomu ne tak kak ranjse, nu ja i poshla i na cto ja natalknulasj?...teperj nado zub lecitj v drugom meste, no posle Utinoi do sih por v sebja ne mogu prijti

A arta 24.05.2009

Es arī naktī ierados Dentā, jo biju vājprātīgās sāpēs, bet man visu izdarījā kā nākas. Noņēmās ar mani vai pusotru stundu. Bija sastrutojis zobs, izrakstīja vēl antibjotikas un pat novēlēja jauku rītu. Kaut gan daktere Aleksandrova gan tā nebija.

P pufa 24.05.2009

Zobus vajag kopt regulāri! Nevis nolaist līdz strutām un tad vainot ārstu. Tādien turliņiem, kas par zobiem atceras, kad tie sāp, vēl pa smadzenēm derētu paurbt.

K Kazimirs 07.12.2009

Varbūt vajag izvēlēties labākus zobārstus?
http://zobarsti.com/

N NatalijaRomanova 27.10.2011

Dr Utina eto zamechateljnij vrach i udivideljnij chelovek! Znaju lichno i ochenj uvazhaju. Ona rabotaet stomatologom uzhe okolo 30-ti let! Toljko ona prinimaet pacientov po nocham i kazhdij novij god! Da, chelovek ona strogij, no, kak govoritsja, spravedlivij i v karman za slovom ne polezet. Davajte ne budem zabivatj, chto eto nochnoj punkt, a ne centr kosmeticheskoj stomatologii i zub otrestavrirovatj za korotkoe vremja nochnogo priema ne tak prosto. Navernjaka Ljudmila postaralasj i sdelala vsje vozmozhnoje, chtobi pomochj, a ne otpravitj pacientku domoj so slomannim zubom. Za chto i rasplatilasj posledujushej zhaloboj ot Saniti.
Dorogie pacienti! Vrachi tozhe ljudi! Ne nado uzh tak ih rugatj!)

P pianiste 15.11.2012

Arī es esmu ļoti neapmierināta un pat sarūgtināta par dr.Ludmilas Utinas darbu un vēl vairāk attieksmi pret mani kā pacienti! Tiku pazemota un nolamāta. Neētiska un, manuprāt, dakterim necienīga uzvedība!
Atbraucu ar sāpošu zobu, kuru lūdzu izraut. Sākumā daktere likās samērā jauka un saprot0ša. Bet tad, kad sākusi raut (pirms tam es teicu, ka vēl nav iedarbojusies tā špricīte), viņa tik noklausījā un ķērās pie darba. Nodomāju daktere jau pati labāk zina. Bet man iesāpējās tik traki, ka, protams, iebļāvos un asaras sāka pašas ritēt pār vaigiem Nu un tad sākās lamāšana - pati esot vainīga, ko tu raudi, ko tu bļauj, ko tu man pacientus biedē, kā tu uzvedies, kā tev nav kauna, pati vainīga, jāiet laicīgi pie ārsta! Tas netika līdzcietīgi teikts - tas tika izteikts ļoti paaugstinātos toņos. Galu galā izrāva man blakus zobu. Samaksāju 25 Ls. Nākamajā rītā nācās iet pie cita ārsta.

No visas sirds neiesaku dr.Ludmilu no klīnikas Denta!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes