www.sudzibas.lv Denta Absolūti neadekvāta cena

Denta Klīnika - Absolūti neadekvāta cena

Neejiet uz šo iestādi!!! Gadījās man tā, ka pēkšņi sasāpējās zobs. Savs dakteris mani varēja pieņemt tikai pēc 4 dienām, tādēļ braucot garām šai brīnišķīgajai iestādei nolēmu izmēģināt savu laimi - varbūt, ka tieku pie ārsta uzreiz. Tiku. Pie dr.Zoltneres, ja nemaldos. Attieksme dāmai arī bija diezgan interesanta, bet kaut kādās normas robežās. Pretenzijas man ir par cenu. Kanālu tīrīšana, 45 min. Un man tika izrakstīts rēķins par 55 ls, kas ir par pustaisītu zobu, protams. Nākamais seanss pēc analoģijas ar citām vietām būtu apmēram tā pati summa. Jutos vienkārši apzagts! šajā iestādē nekas neliecina par dārdzību. Telpas.. Ja ne gluži žurkas skraida, tad katrā ziņā ļoti pieticīgas. Klientūra - pilns ar pensionāriem, kas arī, piekritīsiet, nav mūsu tautas maksātspējīgākā daļa un uz dārgām vietām neiet. Man pat pirmā reakcija bija - varbūt iet uz kādu labāku vietu. Painteresējos pēc tam par cenrādi... Tur viņiem sistēma tāda, ka dakteris pats var izvēlēties cenu kaut kādās robežās. Tā teikt pēc deguna. To man laipni ( tiešām laipni, bez sarkasma) paskaidroja reģistratūrā. Piebildīšu, ka par ārstēšanas kvalitāti man pretenziju nav - cik es kā neprofesionālis varu spriest tīrīšana tika veikta rūpīgi.
P.S. Mājās pagulēju par šo iestādi. Protams, sūdzības viena pēc otras! Kļūda. Padārga. Vajadzēja to darīt pirms.

ģ

Komentāri (7)

J JurgitaĻutkaite 09.11.2009

Tā ir lēta cena! un nekas tur nav dargs citur panem pa zoba kanālu tīrīšanu 130Ls

H Hugo Djego 09.11.2009

Jurgita laikam pati par zobu dakteri strādā, tad jau tiešām neko nevar nopelnīt ;)
Es tad jau varu priecāties, ka man pagājušo gadu Purvciemā 15 ls paņēma par zāļu ielikšanu, bet pec dažām dienam 45 ls par plombu.Toreiz biju uztraucies, skrēju uz bankomata pēc naudas un skaļi pa telefonu stāstiju darba kolēģei, ka te Purvciemā nežēlīgi dārga daktere;)
Zobārstei logs bija atvērts, viņa dzirdēja manas pretenzijas.Kad iegāju kabinetā un atdevu savu naudu, tad viņai rokas trīcēja no uztraukuma, bet neko neteica.Es arī neko vairs neteicu, tikai pieklājīgi atvadijos un devos uz savu auto, jo bija jābrauc arī majās kādreiz ;)...

K Kleo 09.11.2009

Es būtu gājusi uz Blaumaņa ielu, kur atrodas Rīgas zobārstniecība. Tādas cenas tur nekad nav bijušas!! Jau gadiem eju tur pie zobu dakterītēm un nekad vairāk kā 20 lati (maksimums) par 1 zobiņa labošanu (darbs, materials, arī zāles un konsultācija kopšanā) nav prasīts! Plombas ārā nekrīt, aparatūra tur laba un "meitenēm" arī prasme raušanā ok!
Tiešām nav jēgas iet uz visādām reklamētām Dentām, VelkunĀrstē utt un maksāt absurdas cenas!

M mi 10.11.2009

Šajā klīnikā biju nakts pieņemšanā un ar līdzīgu summu samaksāju par kanāla tīrīšanu. Au! Manis pašas darktere Dūmiņa, man tīrīja kanālu bez anestēzijas... tā bija pēdējā reize, kad tur biju!

M MKS 10.11.2009

Nožēlojama ir MKS Alfrēda Kalniņa ielā 1. sadarbība ar NVA. MKS un NVA pārstāvis ierodoties uz pārrunām pat nenosauc savu vārdu. Sarīkotie iestājeksāmeni ir vienkārši farss. Starp citu, par tādiem nebija runa, kad cilvēki pierakstījās uz kursiem. Ja bija paredzēta testēšana, tad vajadzēja to darīt ātrāk nevis likt gaidīt 6 līdz 9 mēnešus, , rindā, , . Termiņi vispār ir nenormāli. Ja NVA vadība nevar nodrošināt pilnā mērā likumā paredzētos pakalpojumus iedzīvotājiem, tad viņai pašai būtu jāpapildina bezdarbnieku rindas. Sākotnējā informācija par kursiem neatbilst patiesībai. Telpas nepieņemamas. Informācija melīga. Nenormāla šaurība un šokējoša attieksme. NVA vispār izceļas ar visai jocīgu rosību.

H hiacinte 16.11.2009

Jums vēl ir paveicies, ka netrāpijāt pie dr.Aleksandrovas!!! Būtu saskāries ne tikai ar neadekvātu cenu, bet arī ar ļoti sliktu darba kvalitāti, nelaipnu apkalpošanu krievu mēlē +vēl neskatotoes uz to, ka esi pirmais pierakstītais pacients tajā dienā dr. Aleksandrova atnāktu uz darbu ar 45 minūšu nokavēšanos, lieliem RIMI iepirkumu maisem rokās un pat neatvainotos. Kopš viņas, , brīnumdarba, , pagājis gads, bet pagājušajā nedēļā to ielikto plombi dabūju ņemt ārā un likt jauno, jo plombei gar malām viss brūns un sāpīgs...

Z Zane 17.02.2010

jā, mana pieredze šajā klīnikā ir līdzīga...
attieksme reģistratūrā, līdz tiku pie zobārsta bija vienkārši zem kuras katras kritikas...

ja atceramies, tad jau dzīvojam diezgan pieklājīgā gadsimtā, kur cilvēks tiek uzskatīta par vērtību un galu galā arī par maksātāju...

tas bija pirms kādiem 2 gadiem...Reģistratūrā strādāja kāda sieviete - vārdu neatceros - ar tumšiem gariem matiem, kura kliedza un ārdījās, kad kko mēģināju noskaidrot par radušos situāciju, kad man atnākot uz pierakstu pie norunātā zobārsta, galu galā izrādījās, ka mani neviens nebija nekur pierakstījis...

tā nu es tur stāvēju un mēģināju kko noskaidrot par to, kas ir noticis, pie kā tad man pierakstīties...

nu, kādas 15 min tur nomuļājos un tad pateica, ka vispār jau ir jāpierakstās pašam pie katra konkrētā zobārsta...

tik jautājums - tad kāda "mārutka" dēļ ir nepieciešama reģistratūra un viena neapmierināta, pūcīga dāma tajā, kura ir spējīga sabojāt ikvienam garastāvokli un vēlmi ierasties atkārtoti šajā klīnikā...???

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes