LV RU
www.sudzibas.lv Denim Dream Slikts serviss

Denim Dream - Slikts serviss

Labdien,
vēlos informēt par sliktu servisu ar ko saskāros 16.08.2019 Valmieras filiālē, ieiejot veikalā ap 19: 30 pārdevēja nepacēla pat acis no telefona un nepievērsa uzmanību.
Ieiejot atkārtoti pēc 30 min, lēnām izstaigājot veikalu pārdevēja pat nepateica '' labvakar ''
žēl kad tik primitīvas laipnības nepārzin jūsu darbinieki. Kā arī pat klientam nepievērš primitīvu uzmanību.
Acīs pārdevējais likās rakstīts: '' ko tu te vispār atvilkies ''
hmm, laikam iztraucēju facebook sēdēt!
Kā arī ar šādu atteikmi tirgošanai bizness nebūs veiksmīgs.
Lūdzu apmācat darbiniekus uz primitīvām klientu laipnībām.
Ar cerībām uz labāku servisu nākotnē!
Paldies

23.08.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (6)

Tu Turkey901 23.08.2019

Tiešām, ko Tu atvilkies? Ar laipnībām apmainīties, vai, tomēr, kaut ko iegādāties?!

Džozefīne 23.08.2019

Nu varbūt vajadzēja vēl trešo reizi ieiet. Varbūt tad būtu ievērojusi.

Tu Turkey901 23.08.2019

Un vēl ļoti smagi nopūsties, turpināt ar elsšanu un viltus klepošanu, lai piesaistītu vēl vairāk uzmanības!

Džozefīne 24.08.2019

Tā viņi dara, stāvot rindā. :D

Ey Eyerolleris 24.08.2019

Lielam vairumam pajautājot "primitīvo" : "Vai Jums kā palīdzēt?", pretī tiek saņemts nosodošs skatiens vai arī ierastais "Es tikai paskatīties". Vari taču pirmā pasveicināt, ja Tev tas ir tik svarīgi, radīt priekšzīmi, kā saka. Galu galā, tā taču esi Tu, kas ienāk svešā īpašumā.

Džozefīne 24.08.2019

Nē, foršāk ir demonstratīvi staigāt pa vairākām reizēm un tad šeit sūdzēties par nekrietno pārdevēju.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes