LV RU
www.sudzibas.lv Decor.lv Slikts serviss

Decor.lv - Slikts serviss

Mūsu sadarbība ar Staņislavu Ozarkovu, telefona numurs 22409019, sākās aptuveni pirms 4 mēnešiem ar bīdāmo skapja durvju pasūtīšanu. Staņislavs Ozarkovs aktīvi reklamējas sludinājumu lapās ss.com un reklama.lv. Spriežot pēc internetā atrodamas informācijas, agrāk darbojās Sia ''decor.lv'', ''kupe Servis'' Un ''art Studia''. Visas šīs firmas veiksmīgi bankrotēja un uzmeta klientus (to gan uzzināju diemžēl tikai vēlāk un pateicoties Staņislavam pašam, jo šis izpļāpājās par internetā sarakstītajām sūdzībām par viņu) . Staņislavs uzsvēra, ka no klientiem neņem priekšapmaksu, un neviena cita kompānija tā nestrādā. Viņš piedāvāja pieņemamas cenas un ātru izgatavošanu. Tik tiešām pēc 3 dienām bija durvis un tad arī apmaksājām.
Tad mums bija jāpasūta cits skapis, to arī pasūtījām, atkal bez priekšapmaksas. Teica, ka būs pēc nedēļas, bet patiesībā bija pēc trijām. Nu labi, nekas traks, neuztraucāmies, jo priekšapmaksu nemaksājām. Skapi uzlika, pasūtījām nākamo. Ar nākamo skapi jau bija interesantāk, jo kompānijai, kura priekšapmaksu neņem, pēkšņi tomēr ievajadzējās avansu. Staņislavs teica, ka esot ieguldījuši visus līdzekļus dārgo virtuvju pasūtījumos, un nepietiek naudas materiāliem. Prasīju, kā labāk samaksāt, vai var ar pārskaitījumu. Staņislavs parasti uz zvaniem un īsziņām atbild reti un neregulāri, bet tas neattiecas uz naudas jautājumiem. Zibenīgi tika iedots privātais ''saules banka'' lietuvas bankas konts. Staņislavs paskaidroja īsziņā, ka negribētos saņemt naudu uz firmas konta latvijā, jo tad nāktos maksāt pvn. Tikpat zibenīgi veicu pārskaitījumu, un salīdzinoši ātri tapa jaunais skapis. Tad veicu nākamo pasūtījumu, lielu 5 durvju skapi. Un nu jau atkal ievajadzējās avansu. Vispirms bija jāiemaksā puse, taču pēc pāris dienām vēl 20%. Es iemaksāju, jo meistari likās godīgi un iepriekšējie skapji tiešām tika uzlikti. Pieveru pat acis uz nelieliem defektiem (piemēram staņislavs nejauši uztaisīja caurumiņu lamināta durvīs redzamā vietā, aizsmērēja ar kaut ko ar tekstu ka savādāk nevarēja un neko nevarēs pamanīt, bet nu protams ka patiesībā visu var pamanīt ja ieskatās) .
Tad bija pienācis laiks lielā skapja likšanai. Meistari nokāvēja pamatīgi, cēlos ar modinātāju, bet atbrauca ap 15: 00. Meistara palīgs gan bija ļoti neapmierināts, sūdzējās, ka staņislavs diez vai maksās par virsstundām. Skapja likšana beidzās 10: 00 vakarā ar tekstu, ka nevar paspēt šodien, jo atveda nepareizo sliedi un pareizo dabūt var rītdien. Labi, nākamajā dienā bija ar pareizo sliedi un pabeidza, taču sajauca visas durvis. 2 durvis ar plāksnītēm, bet pasūtīju bez nekā, un 3 durvis ar pilno spoguli, bet sūtīju no lamināta ar spoguli pa vidu. Par cik izskatījās labi un negribējās rādīt meistariem neērtības, darbu pieņēmām. Un paralēli pasūtījām televizora skapi. Skapis sarežģīts, jo neko nevar stiprināt pie reģipša sienas, ar veramām durvīm. Staņislavs teica, ka šādam skapim vajag vairāk laika, 1 nedēļas vietā 2 nedēļas. Un protams vajag priekšapmaksu. Nu labi, trīs skapji uzlikti, iedevām priekšapmaksu un paralēli pasūtījām vēl 2 skapjus. Bez priekšapmaksas protams vairs neiztikt, bet nu labi, skapji tika uzlikti. Neesam principiāli un nesākām strīdēties par sīkumiem. Piemēram, antresols bija citā krāsā. Staņislavs bija izgriezis šaurāku dēli nekā vajag, tāpēc cehā nācās meklēt aizvietojumu no atgriezumiem un pārpalikumiem, un atradās tikai balts. Telefoniski dzirdēju, kā staņislavs saka meistaram neko mums par šo lietu neteikt. Savukārt otram skapim atkal sajauca spoguli ar laminātu. Sūtīju pilno spoguli, bet dabūju spoguli ar laminātu. Abus skapjus sūtīju ar pilnām malām, vienam tādas nav, otram ir kādi 15 cm, un staņislavs rēķinot skapja cenu teica ka šāda mala maksā 30 eiro, bet runa gāja par pilno. Un vēl palūdzām uztaisīt atslēgu skapīti un pārtaisīt 4 atvilktnes no pārpalikumiem, jo pirms remonta izjaucām veco skapi, atvilktnes gribējām ielikt citā atsevišķi stāvošā skapī. Staņislavs visu pamērīja, teica ka derēs, vienojāmies par cenu. Un tad sākās interesantākais. Liekot pēdējo skapi, staņislavs teica ka televizora skapis būs jau rītdien, var pārlikt dīvānu pie citas sienas. Iemaksājām pilnu summu par rītdienas skapi. Dīvānu pārlikām, nolikām televizoru uz maza galdiņa pagaidu variantā. Nākamajā dienā zvanīju, teica ka skapis vēl neesot gatavs. Televizora skapis nebija gatavs ne pēc 2, ne trijām, ne pat 4 nedēļām. Staņislavs telefoniski stāstīja, ka vēl vajagot to un šito, viens meistars pārstiepis muguru, otrs dzer, trešais aizņemts svarīgos objektos. Kompensācijā par ilgu gaidīšanu piedāvāja grīdu mazgāšanas līdzekļus. Un atslēgu skapīša un atvilktņu uzlikšanai staņislavs pa šo mēnesi laiku tā arī neatrada. Un kad beidzot pienāca tā diena, kad jāuzliek viss, sāku gaidīt. Staņislavs solīja sākt darbus ap 12-13: 00, rezultātā meistari ieradās 18: 00, šausmīgi piekusuši, un kā paši teica, galva vairs tik vēlu nestrādā. Un tad sākās pārsteigumi, staņislavs bija sajaucis krāsas skapja malām, kā rezultātā salika no tā kas bija. Izrādījās, ka pietrūkst aplīmētas malas. Aplīmēja ar mūsu pašu gludekli, kaut gan pēc tehnoloģijas to varēja darīt tikai cehā. Rezultāts bēdīgs. Neko darīt, nauda jau tāpat samaksāta uz priekšu pilnā apmērā. Nekādas atvilktnes un atslēgu skapīti tā arī neuzlika. Pameta visus darbus 11 vakara, jo dikti vēls esot. Putekļus aiz sevis neizsūca, nesaprotu priekš kam palūdza un mēs iedevām putekļusūcēju. 2 plaukti skapim iztrūka, un staņislavs piegādāja tos nākamajā dienā ar cerību dabūt atlikušo naudu. Taču atlikusi nauda bija 20 eiro, par ko viņam piektdienas vakarā bija laikam liels sašutums. Bija palikuši 25 eiro par atslēgu skapīti un 30 par atviktņu pārtaisīšanu. Es teicu, ka mani neapmierina atvilktnes bez rokturiem, vai nu liek citas kas der pēc izmēra vai pārtaisa fasādes. Un par savu naudu, jo mēs neesam vainīgi ka nemāk mērīt un neesam gatavi vēl maksāt par rokturiem. Staņislavs ar lielu skandālu apņēmās pārtaisīt līdz nākamai dienai fasādes. Zvanīja nākamā dienā, teica, ka piegrieza un gatavs uzlikt. Es teicu, ka var likt, bet atlikušos 50 eiro redzēs, kad pabeigs pasūtījumu līdz galam. Es jau saprotu, ka negribas viņam nu galīgi taisīt to atslēgu skapīti, braukāt un meklēt āķus, tad braukt uzstādīt, un tas viss čakars dēļ atlikušajiem 20 eiro. Tad Staņislavs telefoniski paziņoja, ka mēs esam krāpnieki, un atbraukšot viņa draugi uz uzrakstīs uz asfalta pie mājas, ka esam krāpnieki. Acīmredzot Staņislavam būs jāsarunā ar bērnudārza grupiņu, lai saraksta ar krītiņiem. Pēc šis sarunas pagāja nedēļa, nav ne fasāžu, ne atslēgu skapīša. Acīmredzot čalis neuzskata par vajadzīgu pabeigt pasūtījumu.
Pievienoju bildes no televizora skapja tajā vakarā, kad staņislavam bija tik dikti jāsteidzas, ka nevarēja savākt miskasti. Jāpiebilst, ka Staņislavs solījās personīgi visu tehniku pievienot. Rezultāts skumīgs, paši pēc tam likām uz meklējām pareizas skrūves, vēl jābrauc uz furnitūru piepirkt. Un bēdīgi izskatās zaļš cokols ar pelēkām pimpočkām un baltu pilno malu. Bet pēc projekta visa mala līdz grīdai balta, tikai Staņislavam piemirsās, un viņš pat lapiņu neizvilka parādīt, kur tā ir rakstīts, ka tā būtu jābūt.
Tad nu labi padomājiet, pirms sūtat kaut ko no šis firmas, kura ''neņem priekšapmaksu''. Un palasiet citas sūdzības šeit. Lai gan staņislavs jums protams teiks, ka to visu raksta konkurenti, kuriem skauž.
Un domājams, ka te būtu ko darīt vid un darba inspekcijai. Neredzējām ne līgumu, ne čeku, ne kvīti. Un nedomāju, ka ar darbiniekiem noslēgti līgumi un tiek maksāti nodokļi.

Papildināts neliete 07.09.2019

Vēl gribētu piebilst, ka Staņislavs Ozarkovs lieto dažādus telefona numurus, stādās priekšā kā Stass. Numuri, ar kuriem liek sludinājumus var būt citi. Esiet uzmanīgi, neuzķeraties.

Komentāri (5)

St StasDecor 17.09.2019

Да, я в шоке! не от отзыва, в шоке от людей, которые нас окружают.
я конечно хотел сдержаться, Но в данном конкретном случае эту прошмандовку необходимо вывести на чистую воду! я безусловно принимаю вызов и теперь будем биться до конца!
что же ты Stella ( t-26660000 Balozi. Smilsu-9k1 dz.19) заказывала у нас 6 шкафов подряд, если такой плохой сервис?
она показала последний шкаф и Категорически не выставляет фотографии предыдущих 5 работ. Ты заказала эксклюзивный шкаф в кухню, Ты заказала длинный шкаф-купе в коридор, Ты заказала короткие шкаф-купе коридор, Ты заказала шкаф купе в комнату, Ты заказала полку в спальню, Ты заказала телевизионный комод в спальню, Ты заказала полку для телефона у кроват, это же как ты терпела такие плохие Заказы от нас?

ну, короче вы поняли... бабе Нехрен делать! (простите за мой французский)
я в жизни с женщинами общаюсь довольно миролюбиво и Деликатно, но с этой свиньёй вообще общаться не реально! как муж её только терпит?
но да ладно, Бог с ней... вы поняли, да? продолжаем делать заказы без аванса и даём ещё скидку кто прочитает отзывы на этом прекрасном сайте.

St StasDecor 18.09.2019

Jā, es esmu šokā! nevis no atsaukšanas, šokēts par cilvēkiem, kuri mūs ieskauj.
 Protams, es gribēju sevi savaldīt, bet šajā konkrētajā gadījumā šis ir jānogādā tīrā ūdenī ! Es noteikti pieņemu izaicinājumu, un tagad mēs cīnīsimies līdz galam! ko tu .. pasūtīji no mums 6 skapjus pēc kārtas, ja tik slikts serviss? viņa parādīja pēdējo skapi un kategoriski neizstādīja iepriekšējo 5 darbu fotogrāfijas. Jūs pasūtījāt ekskluzīvu skapi virtuvei, jūs pasūtījāt garu skapi pie koridora, jūs pasūtījāt īsu skapi pie koridora, jūs pasūtījāt skapi istabai, jūs pasūtījāt plauktu guļamistabā, jūs pasūtījāt televizora lādi guļamistabā, jūs pasūtījāt plauktu tālrunim no gulta, tas ir, kā jūs izturējāt tik sliktus pasūtījumus no mums? labi, īsi sakot, jūs saprotat ... Babe Neher do! (atvainojos par manu franču valodu) savā dzīvē es diezgan mierīgi un smalki komunicēju ar sievietēm, bet ar šo cūku nav īsti iespējams sazināties! kā vīrs viņu iztur tikai? bet, labi, Dievs, lai ir ar viņu ... jūs saprotat, vai ne? mēs turpinām veikt pasūtījumus bez avansa maksājuma un piešķirt vēl vienu atlaidi tiem, kas lasa atsauksmes par šo skaisto vietni.

neliete 19.09.2019

Staņislavs, jūsu komentārs neliecina par augsto intelektuālo līmeni. Neviena sevi cienoša kompānija nesauc klientus par ''cūkām'' un neuzrunā uz ''tu''. Un jūs nemākat rakstīt bez kļūdām ne latviešu, ne arī krievu valodā. Mūsu pasūtījumu jūs tā arī nepabeidzāt. Turpiniet pieņemt pasūtījumus un piešķirt atlaides no nesamaksātajiem nodokļiem, kamēr vēl var, jo VID un darba inspekcijai noteikti ieinteresēs jūsu nelegālais bizness.

neliete 20.09.2019

Это так мы не берем аванс.

neliete 20.09.2019

И еще.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes