LV RU
www.sudzibas.lv Daugavpils Reģionālā Slimnīca Aizvaino pacientus, neadekvāta uzvedība, nav zināšanu.

Daugavpils Reģionālā Slimnīca - Aizvaino pacientus, neadekvāta uzvedība, nav zināšanu.

Visus gadus ārstējos Rīgā, bet šoreiz nolēmu uzticēties manas pilsētas ārstiem Daugavpilī. Pierakstījos uz konsultāciju. Kad atnācu, tad ārsts Viktors Andrjušenko (sejas, žokļu un mutes dobuma ķirurgs) sāka neadekvāti reaģēt uz situāciju, aizvainoja ne tikai mani, bet arī visus pārējos pacientus. Es noklusēju un sagaidīju norādījumus, lai uzzināt ko darīt lai novērst manu problēmu. Aizgāju taisīt rentgenu, kompjūtertomogrāfiju, kas viss izmaksā lielu naudu. Visu pasniedzu ārstam, bet Viktors Andrjušenko atkal sāka neadekvāti uzvesties, bļaut, aizvainot ar vārdiem. Galu galā, es neuzzināju savu problēmu, jo Viktors Andrjušenko teica, lai dotos pie sava ārsta un meklēju atbildes tur, izdzina no kabineta un aizvēra durvis. Un jā, viņam nav ne mazākās valsts valodas zināšanu, tikai krievu valoda. Daugavpils reģionālajā slimnīcā ārsti, visticamāk, valsts valodu zin tikai 10%, ārstiem ir neadekvāta uzvedība.

H

Komentāri (4)

C CastorTroy 27.10.2017

sāka neadekvāti reaģēt uz situāciju, aizvainoja ne tikai mani, bet arī visus pārējos pacientus.

Uz kādu situāciju?
Kā tas ir - neadekvāti, Jūsu uztverē?
Kāpēc viņš aizvainoja Jūs un pārējos cilvēkus?Un kā tas izpaudās?

Rakstiet, lai varētu kaut-ko saprast...

H healthcare 28.10.2017

Es iegāju kabinetā un stāstu ārstam , kas man kaišs , bet ārsts pēc pāris sekundēm saka “ kuš “ un jautā skaļā tonī “ kas tev ir ? “ . Es viņam velreiz saku , ka man problēmas ar žokli . Ārsts vēlreiz man jautā , bet jau agresīvāk “ kas tev ir ? “ . Es viņam jau pats atbildēju skaļā tonī un parādīju ar pirkstu uz savu žokli , ka man sāp tur ( un norādīju uz žokli) . Tad , viņš pieklusa un paskatījās uz manas sejas rentgenu ( kurš man bij līdzi ) , ilgi neskatījās un pateica “ ej prom taisīt zobiem rentgenu “ . Es viņam jautāju , kuriem zobiem tieši . Ārsts man atbildēja skaļā tonī “ tu ko kurls esi , saviem zobiem ! “ es viņam atbildēju , ka nejau visiem man zobiem taisīt rentgenu . Pēc tā , viņš man izrakstīja nosūtījumu uz rentgenu kabinetu , kuriem zobiem jātaisa rentgens .
Katru reizi , kā es biju atbraucis , vienmēr bija kaut kas slikts . Pacienti baidījās iet iekšā kabinetā , jo viņa rupjība , skaļā uzvedība un agresivitāte bija pāri robežai .
Sataisīju rentgenu , aizbraucu mājās un piezvanīju uz ārsta kabinetu , lai pierakstītos uz nākamo dienu . Sekretāre pacēla telefonu un pateica , ka ārsts gaidīs no rīta . Atbraucu no rīta ( 30km ) , ārsts kavēja 2 stundas , pacienti rindā stāv . Pēc 2h 15min atnāca ārsts , iegāja kabinetā vīrietis gados (ap 60 gadiem) , viņi sāka strīdēties tik skaļi , ārsts skaļā balsī teica pacientam “ ej prom no mana kabineta “ un aizcirta durvis no visa spēka . Tantes , kuras bija gados uzreiz aizgāja , jo nobaidījās . Es ilgi nedomāju , iegāju iekšā kabinetā , pajautāju vai drīkst utt . Esmu iekšā kabinetā , parādīju ārstam savu zobu rentgenu un ārsts man saka “ šodien jūs visi esat kaut kādi stūlbi “ un pasit sev pa galvu . Es noklusēju un gaidīju viņa atbildi , ko man tālāk darīt . Tad , atkal viss pa apli . Nosūtīja uz kompjūtertomogrāfiju . Es pārjautāju , kuru pusi jāpārbauda ( augšējo/ apakšējo žokli / labo/ kreiso pusi ) . Viktors atkal sāka bļaut un agresīvi atbildēt , ka es esmu kurls un neko nesaprotu . Izdzina no kabineta , aizcirta durvis . Es pagaidīju nedaudz un vēlāk izgāja sekretāre , iedeva nosūtījumu man .
Pēc pāris dienām aizgāju taisīt kompjūtertomogrāfiju , izdarīju , pierakstījos pie ārsta . Atbraucu agri no rīta nākamajā dienā , nogaidīju 1h 30 min , atnāca ārsts . Es iegāju kabinetā , iedevu disku no tomografijas un viņš man atbild , ka viņam nav datora lai apskatīties disku tāpēc ej prom no šejienes , citu dienu . Es viņam atbildēju , kāpēc jūs man to pa telefonu nepateicat , kāpēc tad jūs pieņēmāt mani ? Ārsts sāka bļaut uz manis , ka es neko nesaprotu un dotos prom no kabineta , ietu citu dienu . Es aizgāju un neklausījos , ko viņš tur murgo , jo bija jau par traku .
Pēc pāris dienām aizgāju velreiz , saņemu tikai negatīvo attieksmi un nesaņemu atbildi , kā man izārstēt savu problēmu .
Bet , nopietni , tas ārsts ir neadekvāts . Ja viņam jautā vai pārjautā mierīgā balsī , viņš tev atbildēs ar rupjībām un skaļā tonī . Ja pasēdēt blakus kabinetam uz soliņa , jebkurš cilvēks varētu pārliecināties no šī cirka , kas tur notiek . Pacienti ieet pie viņa kabinetā , pajautāt vai noskaidrot situāciju , bet ārsts nevis atbildēt mierīgi un skaidri , viņš dzen visus prom no kabineta , runā paaugstinātā tonī . Vai tas ir normāli ? Pilnīgi nekādas cieņas .

A Aiga12345 23.01.2018

Arī es saskāros ar gandrīz identisku situāciju, ka iepriekšminētais ārsts sāka neadekvāti uzvesties un mani aizvainot. Ejot mājās viss labais garastāvoklis bija iedzīts zemē un nebija tālu līdz asarām, par tādu cilvēka rīcību.

A Aina K. 22.07.2018

Biju spiesta griezties Daugavpils zobārstniecības poliklīnikā, lai izrautu sāpošu zobu. Pirmkārt jau ķirurgu nācās gaidīt 3 stundas, bet tas vēl būtu saprotami, jo apmeklētāju bija daudz. Šokēja tas, ka beidzot atnāca dr.Andrjušenko piedzēries.Neticēju savām acīm, jo nevarēju iedomāties, ka kaut kas tāds var gadīties. Pēc zāļu iespricēšanas uzreiz radās uz zoda pietūkums, pilna mute asiņu. Zobu viņš man izrāva, bet pēc tam 3 dienas mocījos ar sāpēm, uz zoda zilims pamatīgs.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes