Danija Apavu veikals - Slikts serviss

13. Janvārī Rīga plaza esošajā apavu veikalā "danija" iegādājos apavus. 31. Janvārī abiem apaviem pārplīsa zoles.

Rakstīju facebook lapai "Danijā Latvija" par šo problēmu, informējot, ka vēlos saņemt atpakaļ naudu. Lapa laipni atbildēja, lai apavus nesu atpakaļ uz tuvāko veikalu. To arī izdarīju - aiznesu uz Domina shopping veikalu. Tur pārdevējas Saka, ka nevar ņemt citā veikalā iegādātu preci. Izrādās, minētā facebook lapa apkalpo tikai "danija" internetveikalu. Cik dīvains mārketings.

Pēc ~2 nedēļām (27. Feb.) atkal ciemojoties Rīgā, aiznesu apavus atpakaļ uz ī s t o veikalu, ar vēlmi atgriezt naudu. Sākotnēji pārdevēja uzstāja, ka jāmaina apavi, nekādu citu variantu nav. Pateicu, ka nemainīšu, pētīšu likumu. Pēc šī teikuma atradās iesnieguma lapa, ko laipni palīdzēja aizpildīt. Painformēja, ka ar mani sazināsies zvanot (!) un informēs par lēmumu.

9. Martā saņēmu sms:
"labdien. Gribam informēt, ka jums ir apstiprināta apavu apmaiņa. Gaidīsim jūs mūsu veikalā jebkurā jums ērtā laikā, līdzi ņemot pirkuma čeku.
Lai forša diena!
Jūsu veikals Danija Plaza"

atbildēju, ka vēlos naudas atgriešanu.

Uz ko saņēmu atbildi: "ja jūs neapmierina mūsu lēmums, jūs droši variet vērsties ptac ar pretenziju.

Cieņā,
SIA Danbalt"

īsi un konkrēti. Ņirgāšanās sejā klientam. Paldies, turpmāk apavu iegāde būs par vienu veikalu mazāk vienkāršāka un citiem ar neteikšu!:)

09.03.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

P

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes