Danija apavi - defekts

Labdien! Gribētu uzzināt cik objektīva ir veikalā veiktās apavu ekspertīzes?Vai nav tā, ka visiem, kas ir atgriezuši apavus ar redzamu ražošanas brāķi sniedz ekspertīzes slēdzienu- "nesavlaicīgi un nepareizi kopti apavi"? Iegādājos ādas zābakus veikalā "Danija", un jau pēc otrās valkāšanas reizes sāka lobīties āda. Aiznesu apavus uz veikalu un gaidīju eksperta slēdzienu, biju pārliecināts, ka nauda tiks atgriezta, jo pārdevēja apstiprināja, ka ir redzams ražošanas brāķis. Bet pēc 10 dienam saņēmu vēstuli, ka neesmu pareizi kopis apavus. Atliek veikt atkārtotu ekspertīzi „Latvijas Neatkarīgo ekspertu asociācijā”, bet tas atkal aizņems tik daudz laika...

A

Komentāri (8)

A aleksandra 18.02.2010

Es nopirku 100% sports nike botes, pēc pāris mēnešiem kapes iekšpusē sāka veidotie caurumi, lai arī es viņas pirku ar atlaidi no 129 ls uz 47 ls, nolēmu aiznest atpakaļ uz veikalu, tur kā parasti Jūs nepareizi velkājāt, ja būs mana vaina man paši būšot jāmaksā, pārdevējs vēl piebilda ka pircēja vaina esot vienmēr, veltīgi tērēšot savu u n viņu laiku. Savācu savas botes un aizgāju.Bet Walkingā bez vārdu runas paņēma kurpes atpakaļ, piedāvāja remontu vai citus apavus.

S sh 18.02.2010

Pavisam parastā veikaliņā uz Kr.Barona un (laikam)Blaumaņa ielas stūra, nekad nav bijušas nekādas problēmas vai kašķi.Gadiem tur iepērkos un šad tad apaviem gadās šaizes.Bez ierunām apavi tiek laboti vai mainīti.
Jā, tur pretī bija apavu veikals Danija un tur mums tik gludi negāja.Kašķi, strīdi un galu galā viņi no turienes pazuda.

M marata 18.02.2010

Ne jau tāpēc mēs no turienes pazudām!!!

L Lara 22.06.2010

Man bija līdzīga situācija ar "ekspertīzi" šajā veikalā. Vairs neko un nekad tur nepirkšu, un arī citiem neiesaku.

D DACE 27.07.2010

Labdien! Iesaku nebaidīties un piekrist ekspertīzei, bet tikai neatkarīgai un tās ir Jūsu tiesības !!! Nevis viņu veikaliņa kaut kādai tur ekspertīzei aiz stūra. Ir nācies saskarties ar šādām situācijām un ne vienu vien reizi. Viņu ekspertīzes atbilde bija protams - mana vaina, nemāku nēsāt, kopt u.t.t., , Mūsu ekspertu, , atbilde mani neapmierināja, aiznesu pa savu naudu uz neatkarīgo ekspertīzi - ražošanas defekts. Nācās veikalam atgriest naudu. Zaudēju septiņus Ls par ekspertīzi un laiku. Tagad glabāju čeku pēc pirkumiem, jo diemžēl strādā tagad uz kvantitāti nevis kvalitāti! Otrs risinājums, manu prāt, Tautas balss. Cik skatos TV-bez viņiem nekas vair (es domāju civilizēti) nenotiek, diemžēl.

K Klients 06.10.2010

Tam komentētājam, kurš aizstāv veikalu.
Vainot ražotāju var nevis klients, bet gan veikals, kurš tirgo sūdu par augstu cenu un pozicionē savu tirgoto produkciju kā kvalitatīvu. Jo atbildību nes nevis ražotājs, bet gan veikals, kur pārdod doto preci. Par kopšanu - pats nopirku apavus par 60.00 LVL un uz 3 valkāšanas dienu āda izskatījās, ka es viņus valkāju jau 6 mēnešus-samīcīta, salocīta, krunkuļaina - nav elastīga (lietoti tikai birojā, kur daudz nav jāstaigā), uz trešo dienu apstrādāju tos ar apavu kopšanas krēmu - nelīdzēja - kur šeit ir apavu kopšanas noteikumu pārkāpums?! Pēc ilgstošas valkāšanas apavi kļūst SUPERdiskomfortabli - spiež, griežās kājā, rīvē un tādās vietās, kuras ar laiku nepielāgosies kājas formai. Nevainoju veikalu brāķī, bet gan vēlos, lai veikals atbild par to, ko tirgo. (Vai man jābrauc pie ražotāja ar pretenziju?!) Pēc sarunas ar veikala pārstāvi, saņemu atbildi - "tā ir ādas īpašība! Varat rakstīt pretenziju un sūtīt uz ekspertīzi, bet šaubos, ka mēs Jums viņus mainīsim." Man nav tik daudz brīva laika ņemties ar strīdiem un ekspertiem, bet darīšu tā, lai maksimāli daudz apkārtējo cilvēku zinātu par šī veikala attieksmi pret klientu, kuram tika pārdota nekvalitatīva prece par, manuprāt, par augstu cenu. Paziņam bija līdzīga situācija, bet viņam bija laiks pierādīt savu taisnību ar juristu palīdzību. Ja lasa Danija's pārstāvis - kā zinošs cilvēks iesaku Jūsu uzņemuma sapulcēs izrunāt jautājumu par darbinieku attieksmi pret klientu, jo pārdevēji ir Jūsu uzņēmuma seja, kas manā skatījumā, ir apmētāta ar dubļiem. Ne es, ne mana ģimene šajā veikalā neiegādāsies pat apavu krēmu! Nu re! Vēl mīnus viens pastāvīgais klients.

O oskars 29.11.2010

Man arī tāda problēma kad iegādājos apavus '' DANIJAS '' veikalā kad es esmu nonēsājis 3 mēnešos apavus 85% un man adgrieza atpakaļ man itkā savlaicīgi atnest uz veikalu bet ko lai dara ka es neskatijos ka zole var 3 mēnešos izdilt cauri es pat tās kurpes nenēsāju katru dienu . Es zvaniju tam saucajamam ekspertam Ivaram Burakēvičam kas ielika 85% ka nonēsāts viņa jautājumi bija kur es strādāju cik es sveru ... bet es prasiju vai tas ir normāli kad var izdilt tik ātri zole tad es nesaprotu kas ir garantijas laiks tad vismaz būtu saramontējuši manus apavus nevis adot atpakaļ. Katrā ziņā neieteiktu pirkt apavus ''DANIJAS'' veikalā tas man bija vienīgais pirkums un PĒDĒJAIS ŠAJĀ VEIKALĀ
ECCO esmu iegādājies tur tādas problēmas nav tādas es gadu nēsāju un arī bij tāda problēma līdzīga tikai zole bija saplaisājusi un adeva naudu atpakal ne visu bet 85% no summas.
Es iesaku pirkt ecco veikalos ir dārgāki bet labāk piemest kādus 20ls 30ls. Mans epasts [slēpt]@inbox.lv

E Elina 02.06.2011

Miljie cilveki! Teiksi jums pec pieredzes! Neieteiktu iepirkties veikala Danija, jo tur pat tirgo sapelejusus apavus, tadi kas nak lidz 20 ls un pat par 80 ls ir sapelejusi. Vinus vienkarsi liek notirit un viss, liek tigot cilvekiem :( Veikals Danija ir tendets tikai un vienigi uz pelnu!!!
Apavi ir briesmigi :(

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes