Cup&cino - Slikts serviss
Ne katrs var dabūt kafiju.
Izbrīnā attieksme no darbinieka, kas atsākas uztaisīt kafiju argumentējot par apstākļiem dēļ, never uztaisīt kafiju.
Principa šī darbinieks nāk uz darbu tikai ubagot naudu, pasēdēt.
Tendence, ir tāda kā strāda tikai tā, kas var ubagot naudu un kluso un pretīgo balsī. Kaut ko komentēt
Vai tiešām tas ir viesmīlības pamatprincips
Komentāri (8)
Uzraktīt normāli nevar?
Ko tieši nesaprātāt?
Tas ir servisa līmenis, kuru māca attīstības vadītāja un Andris Lontons.
Darbinieki nenāk uz darbu un saņēma naudu. Pavāri, tādi kā jūlija pecerska, kas par 15 gadiem, tā arī neiemācījās ne cept ne gatavot.
Bārmene nastja azarova tikai nāk ubagot dzeram naudu.
Par kādu ēdienu un dzērienu kvalitāti var iet runa
Vai pati ziņas iesūtītāja Zane, ir lietas kursā, ka publicējat viņas vārdu un uzvārdu?:)
Sūdzības pamats, lai viesis atnākot uz kafejnīcu var dabūt kafiju, nevis strādnieces ubagošanu vai redzēt, kā rij no mīskates artūriņa krasovska
@pūūūcite nav zināšanas Par viesmīlību.
Protāms
Protams, Anastasija azarova zin, kā ubago naudu arī