www.sudzibas.lv CSDD Bojājums

CSDD - Bojājums

Gribu pastāstīt par mūsu negatīvo pieredze Valmierā izejot tehnisko skati. Mūsu mašīnai viss bijs labi pirms tā kad mēs mēģinājām iziet skate. Kad darbinieks sāka viņu pārbaudīt uz atgazēm viņš sacīja nežēlīgi viņu gazēt, es biju šokā. Tā viņš viņu nomocija līdz brīdim kad motoram parādījās troksnis. Tā viņš arī uzrakstīja uz lapas ka motora trokšņi, bēt viņus tur nebija pirms tam. Rezultātā mašīna ir sabojāta jāmaina spara rats kopējā summa par remontu 1400 eiro. Mēs palikām bēz mašīnas jo mēs nevaram viņu saremontet. Nezinu kāpēc viņš tā izdarīja. Nekādu pierādījumu protams nav.

23.07.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (4)

E Expertino 23.07.2021

Principā mašīnai būtu kādu brīdi jātur maximāli apgriezieni bez problēmām. Es pat savu veco žurku drāzu katru otro dienu pa pusstundai uz max apgriezieniem un trokšņu nebija. Takā visticamāk tavai mašīnai jau bija defekts, vienkārši tu uz viņu neliki tādu slodzi kādu viņai bija jātur. Un tā nu sanāca kā tieši pie šīs pārbaudes bija pēdējais piliens. Nevarētu to uzskatīt par darbinieka vainu, bet manu prāt viņiem tak ir kameras, ja vēršas pie CSDD administrācijas tad visu var pārbaudīt.

E Expertino 23.07.2021

Īsi sakot, kad mašīnu pārbauda uz izplūdes gāzēm tā ir normāla prakse ka gāzes pedāli maximāli tur grīdā un patur. Kādu laiku tā vairākas reizes, ja protams darbinieks nepārspīlē un burtiski neturēja gāzes pedāli iespiestu grīda vairākas minūtea

V vitols 24.07.2021

Visiem,kuri brauc uz dīzeļa atgāzu pārbaudi iesaku veikt šādas darbības!
Nomainīt eļļu dzinējā pret labu un kvalitatīvu,jo jūsu dzinējs tiek pakļauts maximālai slodzei un apstākļiem,kādi ir autosporta trasē!
2.Sagatavot kameru,jo jums jāpaspēj nofilmēt ,ka csdd darbinieks darbina motoru uz maximālo slodzi,kad dzinēja apgriezieni ir sasnieguši sarkano iedaļu,jo viņa tiesības ir gāzēt līdz sarkanajai iedaļai.
Citādi neko vairs nepierādīsiet un motora remonta izdevumus nevarēsiet piedzīt.

J Jānis Smelters 26.07.2021

Ar gāzēšanu spara rats salūst nevar, tas ir mezgls starp dzinēju un kārbu un ja jāmaina spara rats, tas nozīmē jums ir divmasu spara rats, kurš pie liela km nobraukuma ekspluatācijas laikā izdilst un sāk grabēt un pie gāzēšanas ja viņš ir bojāts parasti labi dzird graboņu ...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes