www.sudzibas.lv Cowerme bojata prece

Cowerme - bojata prece

nopirku aizsargplevi telefonam samsung s6 edge bluestar pa 6 vai 7 eiro,coverme veikala dole,un uzlimeju aizsargplevi uz telefona 30 cm attalumā no pardevejas pretim veikala kamerai,pirmais kas man bija aizdomigi ka nak lidzi divas salvetes viena mitra otra sausa,bet kad attaisiju pirmo salveti tad vinjs bija sauss,varbut nepareizi bija sanumurets,labi,attaisu otru a otra salvete ari sauss,tad pateicu pardevejais ka brakis,tad vinja man iedeva no cita iepakojuma mitro salveti,notiriju displeju ar mitro salveti,un tad ar sauso salveti,un tad limeju virsu plevi ,uzliku plevi un tad burbulus izspiedu ar kreditkarti viegli lidzinot,bet man pa izbrinu uz displeja vidus palika palieli burbuļi,kas izskatijas ka limei butu termins beidzies,izskatijas ka taja vieta lime vienkarsi sakaltis ,vai nekvalitativa lime bija ,un ne pirmo reizi limeju plevi,tad es paradiju pardevejai un paprasiju ka varbut var samainit pret citu,tadu pasu,ko vinja man atteica,jaraksta iesniegums,kuru izskatis 14 dienu laikā,un ka ta esot mana vaina,rakstit sāku iesniegumu,kur vinja man atteica ka jaraksta ar drukatiem burtiem,jo vinja nevarot izlasit tad nepienjemsot iesniegumu,labi uzrakstiju ar drukatiem,jaieraksta adrese,kur atnaksot vestule,un jaieraksta telefona numurs,bet ja atnak atbilde pa pastu, kam tad vinjiem mans numurs,es atteicu jo mans telefons ir remontā,un es aiznjemos telefonu no mates,izmantoju vinjas telefonu ar vinjas nr.,un neuzskatu pa vajadzibu dot vinjas telefonu numuru,ar ko vinja atteica pienjemt iesniegumu,lai eju pie vaditaja risinat,esmu agrak pircies citos internetveikalos un veikalos,un nacies bijis ka nepatika vai bija brakis,bet nekad nav bijis problemu,samaina uzreiz vai atdod naudu,jo pasi zin ka nak preces no ķīnas un var gadities braki,nezinu ko darit,esmu naudu vējā izmetis,un pardeveja atteicas njemt iesniegumu

Papildināts Dmitrijs P. Vasilijs 26.11.2016

Coverme

Komentāri (4)

V v4 28.11.2016

Preci paņemi, paņēmi, izlietoji, izlietoji? Kur problēma. Nākošo reizi jāsaka, lai viņa uzlīmē pati, respektīvi, nemaksā par to, ko tu neesi dabūjis, ja jau reiz viņi tirgo šādu preci, viņiem arī vajadzētu ar to apieties.

D Dmitrijs P. Vasilijs 29.11.2016

pirmkart man nav tiesibu vinjai prasit lai vinja man uzlime ,tas neietilpst vinjas pienakumos,otrkart komplektā ir divas salfetes viena mitra ar spirtu un otra sausa lai beigas notiritu sausu ekranu,bet abas bija sausas,tas nozime ka iepakojums bija vecs vai nekvalitativa prece,un ja es butu limejis majas tas butu tikai mana 100 procentiga vaina bet tas notika vinjas acu prieksa un kameras,un es noplesu to plevi nost no ekrana atklajas ka zem pleves bija pussakaltusi lime,tapec bija ari tads rezultats ka pleve neuzlimejas kartigi,to var redzet uz foto,un daudzi cilveki kas redzeja ar kuriem es konsultejos vinji to pasu apstiprinaja ka prece ir brakis,un ne pirmo reizi es limeju,es ari nopirku pie vinjiem prieks iphone 5s aizsargstiklu,plevi prieks samsung tab,un maku ari prieks samsung tab,nekadu problemu ar uzlimesanu nebija prece bija ljoti laba,un galvenais ka orginala pleve samsung pa 50 centiem bija uz akciju divas gabalas,es nenolieku coverme,veikals,internetveikals ir ljoti labs apkalposana ari augsta limeni,bet nesaprotu kapec tada atieksme bija no pardevejas puses,ka vinja ir simtprocentigi parliecinata ka prece nebija brakis ja pati man iedeva no cita iepakojuma mitro salveti,un vel atteicas njemt no manis iesniegumu par to lai man samaina pret citu plevi,es arii nopirku motivs.lv aizsargstiklu prieks samsung s6edge bija brakis es vinju limeju majas,aizbraucu pie vinjiem paradiju ka ir brakis,un nekadu problemu nebija vinji uzreiz piedavaja atdot naudu vai samainit pret citu nevajadzeja nekadu iesniegumu rakstit,jo labi zin ka var gadities ari braki,mes neviens neesam pasargati no taa,un es nereklameju motivs.lv,es vienkarsi stastu ka bija

C CoverMe Support 04.03.2017

Labdien Dmitrijs P. Vasilijs.

No savas puses mēs veicām dienesta pārbaudi, aptaujājām pārdevēju ,kura strādājā tajā dienā un apsargus ,kuri tika izsaukti jūsu agresīvās uzvedības dēļ.

Ierodoties veikalā jums uzreiz tika parādīts, kur atrodas viss jūsu telefona modelim.
Izstāstīts ar ko atšķiras aizsargstikls no aizsargplēves. Pirms veicāt pirkumu jūsu klātbūtnē tika atvērts iepakojums un parādīts, ka precei nav nekāda brāķa.
Jūs apmaksājāt pirkumu un izteicāt vēlmi to uzstādīt uzreiz uz vietas.
Pārdevējai nebija nekādu iebildumu. Noslaukot displeju un sākot līmēt plēvi jūs izņēmāt kredītkarti un ar to pusi, kur atrodas cipari uz kartes sākāt izspiest burbuļus.
Neskaitāmas reizes atraujot plēvi un atkal līmējot to no jauna (kaut gan tā nav paredzēta ņemt viņu vairākas reizes nost).
Sākāt izteikt pretenzijas par to, ka plēve esot pilnīgākais brāķis kaut gan pirms pirkšanas tika parādīts, ka tai nav nekādu defektu.
Pārdevēja apskatījās, kas kait plēvei un konstatēja, ka tā jau ir saskrāpēta no tā cik stipri ir spiests ar kredītkarti.
Jūs uzreiz prasījāt mainīt preci pret citu un pārdevēja zvanīja vadībai, lai izstāstītu situāciju.
Vadība pateica, ka sākumā ir jāraksta prasījuma pieteikums. Sākumā rakstīt prasījuma pieteikumu jūs atteicāties, pieprasot naudu uzreiz.
Jums tika paskaidrots, ka tāda ir kārtība un tad piedāvāts uzrakstīt prasījuma pieteikumu. Pirms uzsākāt rakstīt pārdevēja paprasīja
rakstīt ar drukātiem burtiem.
Ar drukātiem burtiem ir jāraksta, jo var nesaprast klienta rakstīto un tad atbilde var tikt nogādāta nepareizajā adresē.
Starp visiem šiem notikumiem uzvedība bija ļoti agresīva un ar katru minūti tikai pieauga.
Uz lūgumu rakstīt ar drukātiem burtiem jūs atbildējāt, ka rakstīsiet tā kā jums gribās.
Tad jautājāt priekš kam ir jāraksta adrese un telefona numurs.
Jums paskaidroja, lai saņemtu atbildi par prasījuma pietukumu ir nepieciešams norādīt faktisko dzīves vietu un tālruņa numurs, lai neskaidrību vai papildus informācijas sniegšanas gadījumā varētu klientu sazvanīt.
Tad jūs pateicāt, ka adresi ,ko esat norādījis ir deklarētā, bet uzturaties pavisam citā vietā.
Teicāt, ka negribat rakstīt savu telefona nummuru, jo negribat, lai kāds jums zvana. Vēlāk jūs pateicāt, ka telefons nav jūsu un tāpēc nerakstīsiet nummuru.
Jūsu uzvedība bija agresīva un neprognozējama un pārdevējai nācās izsaukt apsardzi. Atnākot apsardzei jūs kliedzāt pa visu veikalu un lamājāties.
Biedējāt cilvēkus, kuri gribēja ienākt veikalā. Ja jūs būtu uzrakstījis prasījuma pieteikumu un visu to, ko šajā veidlapā prasa tad nebūtu bijušas nekādas domstarpības.
Sākāt filmēt pārdevēju un apsardzi, kurā jūs prasījāt vai jums atsaka pārdevēja un viņa pateica, ka neatsaka jums, bet prasa aizpildīt veidlapu kā pienākas.

No visa iepriekšminētā atgdādinām Jums, ka Jums joprojām ir tiesības izteikt pretenzijas par preces atgriešanu, bet tikai formā, kas uztādīta pēc LR Ministru Kabineta noteikumiem.

S sisters 05.04.2017

Tele 2 sāk pārdot bojātu preci un negrib nest atbildību, spēlē futbolu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes