www.sudzibas.lv Copy Pro Apkalpošana

Copy Pro - Apkalpošana

Šoreiz lika pamatīgi vilties apkalpojošais personāls, puisis Roberts, kurš strādāja viens pats un visu darīja čiliņā. Kad palūdzu, lai izprintē tekstu uz manām lapām, kuras bija biezākas (ielūgumiem), atcirta, ka uz tādām neprintē, pārāk bieza, maza, strukturēta un kopē tikai uz viņu krāsainajām lapām. Puisis, kas strādāja dienu iepriekš, varēja to visu izdarīt, bet šamējam 100 problēmas. Rezultātā ieguvu ne to ko vēlējos, sabojātu garstāvokli un atlikumu par pakalpojumu, kurš tika pasviests kā lopam. Ar šitādu attieksmi pret cilvēkiem, viņam vajadzētu strādāt tālāk no visa dzīvā.

O

Komentāri (1)

Leonīds Osipovs 25.11.2013

Es gan savu attieksmi paturu pie sevis, bet strādāt kopēšanas salonā dažkārt ir ārkārtīgi stresaini un var palikt nikns uz visu pasauli. Tas varētu būt viens no iemesliem. Reāli ir klienti, kuri vēlas, piemēram, no A3 (lielākas) palielināt uz A4 (mazāku) lapu - cilvēkam reāli ir tāda vēlme, visu dabūt uz vienas mazākas lapas, bet, lai burti ir lielāki un labi salasāmi. Var atnākt veca tantiņa ar viņai vien zināmā formātā izveidotu līmējum-griezumu no desmitiem salīmētu un saskavotu fotogrāfiju, avīžu tekstu, kuru vajag 'uzdrukāt mašīnrakstā' u.tml., vai kaut vai no melnbalta pārveidot par krāsainu, jo: "Jums taču ir krāsainais kserokss [gramatiski nepareizs apzīmējums, kas radies nekorekti lietojot pazīstamas kopēšanas iekārtas ražotāja nosaukumu]".

Robertam, visticamāk, pirms vispār sākt darbu salonā, tika sniegtas instrukcijas, ka konkrētiem aparātiem ir maksimālais pieļaujamais papīra biezums, ko apzīmē ar gramiem uz kvadrātmetru. Lielākā daļa tehnikas paredzēta plānam vai nedaudz biezākam konkrēta tipa biroja papīram. Nepārkāpt šos parametrus ir ceļš uz iekārtu stabilu darbību un izvairīšanās no lapas iestrēgšanas, piemēram, lāzerprintera krāsnī, kuru drošvien nav paredzēts izjaut šādam darbiniekam, lai gan es kaut kā iemanījos tikt galā acumirklī ar pirmo reizi, pat nezinot, ka tā var.

Savukārt, otrs puisis, kurš iepriekš varēja to visu izdarīt, bija kā es, pieredzes bagāts un ļoti labi zināja ko viņa tehnika var. Laika gaitā katra tehniskā vienība kļūst par gandrīz dzīvu un ļoti labi pazīstamu bērnu ar savām kaprīzēm un talantiem. Kur biezāku lapu vajag nedaudz pastumt, kur nedaudz ielocīt galu, lai aparātā nekas neieķertos un kurā padevē jāliek tikai puse no paredzētā papīra daudzuma, lai nekas neiestrēgst. Pēc taustes var noteikt, kāds ir papīrs, kāds aparāts to ņems, kāda tinte/toneris/gēls uz tā labāk klāsies, iesūksies, vai atgrūdīsies. Es tā varētu romānu sarakstīt, bet labāk ne te.

Praktikantes no tādas slodzes, informācijas pārpilnības un pat viena klienta pārmetuma mēdz raudāt. Jūs netiktu galā, tāpat kā neviens netiek galā. Ir divi ceļi - sākt mīlēt šādu darbu, kā tas bija man, vai arī vienkārši ievērot noteikumus - nedarīt neko ārpus reglamenta darbā ar tehniku un neņemt klientus pie sirds, citādi var nojūgties. Savi nervi ir dārgāki par citu cilvēku sazinkādām vēlmēm, kas noteikti nav paša veselības vērtas.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes