LV RU
www.sudzibas.lv Colloseum veikals Nelaipna apkalpošana

Colloseum - Nelaipna apkalpošana

Šodien iegāju Dominas Colloseumā, kur biju noskatījusi legingus, protams, neviena pārdevēja ar mani nesasveicinājās, jo svarīgāk bija savā starpā pārspriest savus pēdējos zobārsta apmeklējumus.Uzmērīju legingus, paņēmu vēl zeķes un devos kases virzienā, kur mani neviens negaidīja (veikalā tajā brīdī bija, manuprāt, 3 pārdevējas un pircēji kādi 6) nostāvēju pie kases kādas 10min, visu laiku skatoties apkārt, neviens pie manis tā arī nepienāca, tad nu savus noskatītos legingus tur pat atstāju un devos prom. Pāris veikalus tālāk ieraudzīju līdzīgus legingus un pusi darāgākus, pārdevēja uzreiz pienāca klāt atrada izmēru un pie kases jau gadīja. Lūdzu colloseum vadība iemāciet savām pārdevējām-KONSULTANTĒM izturēties ar cieņu pret klientiem, vai vismaz pamanīt, ka tas stāv pie kases. Savu kāju gan tur vairs nesperšu.

Ma

Komentāri (7)

Sk Sky777 12.12.2015

Ak Dievs, pat kurlmēmi cilvēki spēj pajautāt, lai kāds pienāk un palīdz... Ko Tev Dievs nav devis, ar biezpienu neaizpildīsi...

Ju jummy 13.12.2015

Nu kaaaa var rakstit tadu sudzibu, smiekligi to lasit.

sūdzība28 13.12.2015

Laiku atradi, lai uzrakstītu sūdzību, bet laiku neatradi, lai pajautātu, lai kāds Tevi apkalpo.
Labās ziņas ir tādas, ka labi vien ir, nevajag pirkt legingus colloseumā, ļoti slikta kvalitāte.

Zi zize 13.12.2015

Jūs varat nepiekrist Madarai, bet viņai ir tsisnība, jo pārdevējām konsultantēm ir primārais apkalpot un KONSULTĒT, nevis apspriest zobārsta apmeklējumu vai kādu citu privātu lietu, priekš tā var atrast laiku pirms darba vai pēc. Bieži pārdevēji aizmirst kur viņi atrodas, vai neizprot savus pienākumus

Ma madara 14.12.2015

Vispār jau es speciāli nejautāju, jo domāju, ka pārdevējai pašai tas ir jāpamana, tā kā savu personīgos aizvainojumus paturat pie sevis. sky777 (superīgs lietotājvārds starpcitu)
Aizejot uz kafejnīcu/restorānu, jūs tak sagaidat, lai viesmīlis pie Jums pienāk nevis viņu saucat?!

sūdzība28 14.12.2015

Protams, ka patīkami tas nav, bet, ja tik ļoti gribējās šīs lietas, tad varēji vismaz būt gudrāka un aiziet pateikt, ka vēlies iegādāties šīs lietas.Ja citas ir vistas, nenozīmē, ka Tev vajag palikt par tādu pašu. Gan meitenēm būtu kauns, gan pati tiktu pie kārotās lietas.

Sa Sanita Sokolova 24.07.2017
slikts serviss

Ljoti neforša apkalpošana veikala Azur,un cjk saprotu pardevejas macas no veikala vaditajas jo veikala vaditaja tik pat nelaipna kaa pardevejas!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes