www.sudzibas.lv Coca cola Pārdošanas ētikas ērgļi

Coca Cola HBC Latvia - Pārdošanas ētikas ērgļi

Ja kādam nāksies sadarboties ar Coca Cola dzērienu izplatītāju kantori, tad principā viss būs kārtībā, bet, iespējams, trāpīsies īsts pārdošanas ērglis tirdzniecības pārstāvja veidolā, kurš tītara līdzīgā cienīgumā jau pirmajā tikšanās reizē vaigus piepūtis izstaros Coca cola varenību, vienlaicīgi liekot saprast Jūsu, kā tirgotāja niecību un vēlēsies saņemt atzinību, ka lielā Cola atļāvusies nolaisties līdz Jūsu (blusas lieluma ) līmenim, jo viņš taču tirgo dzērienus, kurus skolās aizliedz un kuri tā kā drusku kaitīgi sanāk.Tad šis ērglis nāks pie Jums bez uzaicinājuma, kā iekarotājs. Izstaigās un izskatīs visus kaktus(bez atļaujas protams), ielūkosies arī darbinieku ģērbtuvēs. Tad viņš kļaņčīs kaut ko ēdamu, īpaši izrādot ieinteresētību, par kādu no pārdodamajām precēm . Ja Jūs neatjautīgs būdams nenoreaģēsiet, ka mīlītis jāpacienā, tad viņš uzreiz aizmirst savu interesi par produktiem, jo par naudu tos viņš acīmredzot negrib pirkt. Visvairāk Jums būs jāuzmanās, lai viņš neieskrien tur, kur ar virsdrēbēm nedrīkst, jo ja PVD pieķers, vai kāds klients uzrakstīs sūdzību, ka kāds gudrinieks virsdrēbēs ar kakainām rokām ložņā pa higiēnas zonu kā pa savām kabatām, tad būs jāmaksā liels sods. Nākotnē būs skiasti, bet neizpildīti solījumi apmainīt produkciju, kurai derīguma termiņš tuvojas beigām, būs solījumi, ka viņu ledusskapjos apakšējā plauktā drīkst uzglabāt arī visu ko citu(tas arī līgumā atrunāts), taču pēc neilga laiciņa tas tiks aizmirsts. Tad kaut kad pa kluso var uzrasties viņu puspriekšnieks, kas uzsāks sarunas gan ar apkopējām, gan kasierēm, gan garāmgājējiem, apcilājot visas Jūsu un Colas attiecības, pārrunājot arī konkurentu problēmas. Tad, kad Jums pievedīs preci, tad varat necerēt, ka piegādātājs reaģēs uz valsts valodu, tāpat variet necerēt, ka viņš pat aptuveni nojauš to, kas pavadzīmē rakstīs, cik tas viss ir vērtīgs un svarīgs. Tāpat Jūs nekad neuzzināsiet, kurā valstī un ar kādām sekmēm viņš pabeidza otro klasi un kāpēc nemācijās tālāk. Tad, kad beigās Jūs gribēsiet uzzināt, kāpēc viņi tā dara, Jums tas neizdosies, viņi ar piepūstiem vaigiem paziņos, ka neko nekomentēs un ka viss ir kārtībā. Konfidenciālu informāciju viņi nesargā, bet pa labi un pa kreisi izklačo, jo līgumā nebūs punkta, ka viņi to nedrīkst darīt. Klientam vismaz šad un tad ir taisnība - šādu patiesību Jūs nesagaidīsiet.
Bet visādi citādi viss bija kārtībā.

S

Komentāri (6)

A aicis 21.01.2009

Labs! Autoram balvu par elegantu sacerējumu.

L Loreta 23.01.2009

Ieteikums autoram- pievērsties grāmatu rakstīšanai, uz to IR talants, bet to (citēju) "blusas lieluma" biznesu mest pie malas, ja jau tā neiet!

M MajorsRutkis 24.01.2009

Loreta, liekas, ka arī tu tu otrajā klasītē mācies. Vai tad te ir rakstīts, ka bizness ir blusas lieluma, vai tad te ir rakstīts, ka kaut kas neiet. Te ir aprakstīta sadarbība ar niansēm, kādas katram dzīvē var gadīties. Bet raksts labais.

A aicis 25.01.2009

Pasūti tos mudakus, un tirgo mierīgi Pepsi, tas tak ar ir dzerams.

Z zigis 13.03.2009

silvestr, atslaabsti, izskataas ka tev ir bijusi suudiiga diena:))))))))))))))))))))))

I Imants 03.05.2009

kaut kaadu murgu esi uzrakstiijis!!!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes