www.sudzibas.lv Cita Santehnika Nepērciet krānus CITA Santehnika veikalā!

AtrisinātaCita Santehnika - Nepērciet krānus CITA Santehnika veikalā!

Tomēr taisnība šai lapai ir. Tik žēl, ka šādu lapu atrodam tad, kad esam iekrituši.

Runa iet par jaucējkrānu virtuvei ar dušas klausulīti. Cena ~75Ls. Pirkta G. Astras ielā. Kad meklēju krānu - pārdevēja sākumā lauzīti sāka skaidrot kurš labāks krāns, kuru labāk ņemt utt. pēc 2 teikuma, šai pieriebjas lauzīties un sāk tīrā krievu valodā. Nu nav jau tā, ka nekā nesaprotu, bet neesmu vairs padomju laikos, kad lai kaut ko nopirktu, man jārunā krieviski. Tā vien gribējās teikt - neesi kūtra un runā ar mani latviski! Tad nu izvēlējos krānu un prasu par garantijām. Uz ko šī atbild, ka krānam ir 5 gadu garantija utt. Ja nu kas, lai tik nesot un sataisīs vai apmainīs. Uzreiz noprasu, kādi parasti ir defekti, lai zinu ar ko rēķināties. Kaut kas tekot šad tad nu ... Latvijas ūdeņiem jau visu var sagaidīt - viņa pasmej. Nu labi Pieslēdzu krānu - kniedes savienojums tek. Vedu uz servisu. Sola visu sataisīt. Braucu pakaļ - mani sākumā norej, ka man jāatlaiž santehniķis utt. Viņiem nekas netekot. tai mirklī tiešām netecēja tā savienojuma vieta. Bet mājās - atkal tek. Braucu atkal un šoreiz lai apmaina krānu. Riktīgi uzkrāsota dāmīte ne labrīt ne ko - ieraugot mani sāk riktīgi bļaut uz mani ko es vispār iedomājoties. Ar mokām - tomēr krānu apmaina. Bet šoreiz tek pats jaucējkrāns. Bail jau iet uz to veikalu, bet nu ko es ar tekošu krānu lai daru? Nomesta nauda. Eju atkal . Kad zvanu un interesējos par krānu - saka ka sataisīts. Pieslēdz manā acu pirekšā - un tek . ŠIem mutes ciet. Bet kad atnesu mājās - secināju, ka šie jaunajam apmainītajam krānam salikuši atpakaļ pirmā krāna tekošās lietas. Nu ko rīt atkal iešu kasīties. Prasīšu naudu atpakaļ.

Morāle: Nepērciet krānus CITA santehnika veikalā, ja pērciet tad rēķinieties ar "jautrību".

Un vēl kas - servisa vecis - Vasja - vienīgais ko šis man atbildēja kad centos iestāstīt kas tam krānam ir un kāpēc tek - ņičevo ņipaņimaju. Es atkārtoju ko gribēju teik, tik lēnām un latviski. Ņičevo ņipaņimaju. Teicu ka nerunāšu krieviski. Uz to viņš atbildēja - ņičevo ņipaņimaju i dasvidaņije!

Secinājumus izdariet paši!

p.s. iespējams rīt rakstīšu kā noritēja mana 4 vizīte šajā servisā, jo man taču virtuve ir joprojām bez krāna....

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 01.08.2016

Uzņēmuma Cita Santehnika pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

U

Komentāri (13)

P phee 11.02.2009

Kas par krānu, kādas firmas? .. arī tas no svara.

N nika 03.06.2009

traks var palikt ar tiem iedomīgajiem krievu cilvēkiem! lasot visus šos rakstus par krievu uzpūtību, man asinis uzvārās!!! nekad nesapratīšu - AR KĀDĀM TIESĪBĀM KRIEVI IEDOMĀJAS, KA VIŅI VAR NERUNĀT LATVISKI LATVIJĀ UN VĒL PASŪTĪT TOS LATVIEŠUS, KAS NERUNĀ LATVISKI!!!????

Z Zaiga 09.09.2010

tur pirktais pods sapliisa jau pec nedeljas... NEIESAKU!!

I Igors 05.11.2010

Man gan santehnikas veikals Cita patiik. Daudz ko pirku tur un ari servisu izmantoju. Nekadu problemu nebija un man vienalga krievs vai latvietis ar mani runaa !!! Es saprotu sis abas valodas un veel anglu un man lepnums par to. Esiet normali cilveki, tad arii krans jums ne tecees !

J jasis 19.01.2011

apkalpošana jau gadiem nožēlojama, skatās kā uz tādu lieko, arī runā vāji

P pols 20.02.2011

pats strādāju šajā uzņēmumā, tracina tie krievu tautības pircēji, kas iedomājas, ka man ir jārunā krievu valodā. Būšu es Krievijā, tad tādā valodā arī runāšu, bet te ir Latvija un man darba līgumā nav neviens punkts, ka man būtu jārunā krieviski!

Z Zinaida 20.02.2011

U Uldisa kranik otvalilsja! Ha, Ha Ha!

N nemohora 25.01.2012

Idioti!

A Andy33 08.10.2012

Вчера с женой решили купить мойку в Cita на Астрас.

Продаввца который в отеделе раковин ждали около часа пока носился, потом развернулись и ушли.

В другом отделе был продавец, общался со смной без особого уважения. Но я бы такого продавца гнал бы из магазина. Задача продавца продать как можно больше товара, а этому было лишь бы клиент отвалил.
Например если я покупаю труборезные ножницы то хороший продавец поинтересовался нужно ли мне:
1. приобрести калибратор,
2. крепления для труб
3. Очистители воды
4. Краны
5. Соединения

А так только в силу необходимости в следущий раз пойду в этот магазин.

До этого был в ДЕПО, там есще хуже, гоняешся за продавцом, спрашиваешь подойдет сифон к раковине, не вникая отвечает ДА. Когда начал собирать не подошел, пришлось флексом обрезать пластик внутри которого гайка.

F Fanfan 02.07.2014

Здравствуйте! Я из Даугавпилса.

В моем случае потек недешевый смеситель от "Daniel". Потек ровно через год, хотя продавец консультант обещал, что я не буду знать с ним горя минимум 7 лет. Мы с женой отнесли его в магазин, нам дали замену и велели ждать 10 дней, пока его в Ригу отвезут и проверят. После повторной установки он потек ровно через неделю. Нам велели снова нести его в ремонт, сказав, что это, скорее всего, наша вина: у нас "плохая" вода и кран засоряется. До этого 12 лет стоял китайский смеситель, который работал исправно. На просьбу просто вернуть деньги ответили отказом. Интересно, его теперь раз в две недели придется возить в Ригу на чистку, или проблема все же в банальном браке?

Роман.

K kurbulis 02.07.2014

Cik nu gadījies šajos veikalos iegriezties, šeit Kurzemes pusē visi tiek apkalpoti latviski un nekādu problēmu šeit nesaredzu.Par veikaliem varu teikt tikai to labāko, prece atbilst cenai.Man dušas maisītājs pa 6.99Ls jau kalpo 9īto gadu.

S signesiga 02.07.2014

Man paveicies

G Gvido_T 05.12.2014

Santehnikas kvalitāte ir atkarīga no ražotāja. Pa lielam viss, kas ražots Ķīnā, ātri vien saplīsīs. Mana pieredze ar Citu Santehniku ir kopumā pozitīva, atradu dažas patiešām labas preces ar ievērojamām atlaidēm, piem. turku radiatorus, Gustvberga podus, poļu Armatura krānus. Bet pašus fittinga elementus tur pirkt nevar. Es nopirku par spīti sava santehniķa iebildumiem, un man saplūsa vairāki savienojumi gluži vienkārši tāpēc, ka bija no mīksta alumīnija un nokrāsoti dzelteni, nevis misiņa. Cenu starpība ir knapi vien eiro, bet tas, ka sāk tecēt aiz vannas, kas ir piesilikonēta un santehniķim jābrauc 80km, uzreiz ir reālas izmaksas.

Viemēr arī jāatceras, ka pirmā pusgada laikā brāķa gadījumā ir tiesības atteikties no preces. Nemaz nevajag ielaisties ar kādu no darbiniekiem diskusijās, sūtām iesniegumu ierakstītā vēstulē, kurā norādām konta numuru un gaidam naudu 30 dienas. Ja nauda nav, sūdzību uz PTAC, tas viņiem stipri nepatīk un visdrīzāk uzreiz atdos naudu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes