Čili Pica - Apkalpošana

Labdien. Vēlos brīdināt personas, kuras vēlas jebkad ieturēt maltīti 13. janvāra ielā 8, ''ČILI PICA'' viesmīlīgajās telpās, runa ir par personāla vienaldzīgo un nelaipno attieksmi. Stāsts sekojošs. Sestdienas vakarā (14.septemrbī)devāmies ar vīru, lai ieturētu jaukas vakariņas šajā ēdināšanas iestādē, bet tā arī līdz viņām netikām :D Jo laikam jau mums bija pašiem jāsaprot, ka šeit, kā izrādās ir pašapkalpošanās sistēma. Uz vairākkārtējiem lūgumiem pieņemt mūsu pasūtījumu, mums ''atrieca'', ka TŪLĪT! ... Pēc kā, vēl minūtes 20 gaidījām, kamēr, staigāja šīs viesmīles apkārt vai turpat stāvēja pie pasūtījuma pults (un jā, klientu zālē bija ap 10personām, laikam jau tas ir ļoti daudz). .... Un tā, protams :), arī nesagaidījām ne vienu, kas pieņemtu mūsu izvēlēto pasūtījumu. Tad, kad pacietības slieksnis bija sasniegts, mēs piecēlāmies, un dodoties uz izeju vērsāmies pie viesmīlēm, kas savā starpā jautri čaloja, ar jautājumu: vai viņas uzskatot, ka šādai ir jābūt apkalpošanai? uz ko atbilde sekoja ar neizpratni sejā: nē protams! Hmmm, pat ne atvainošanās, nekas netika teikts, lai nenomelnotu uzņēmuma ''ČILI PICA'' pelnīto slavu. Tapēc tagad, man kā patstāvīgam klientam, būs jāizvērtē, vai vēl kad vēlēšos spert soli, kādā no šī uzņēmuma picērijām, ja tiek pieņemti darbā tik nelaipni, un neprofesionāli darbinieki. Lai veicas tām ''jaukajām'' būtnēm, un vēlu viņām, lai nekad dzīvē nepiedzīvotu tādu jauku vakara noti, kāda tā bija mums.

I

Komentāri (7)

Agris B 17.09.2013

dievinu sūdzības par ēstuvēm :D vienā pašlaik pats strādāju, uzzinu daudz jauna par to, ko dāmas un kungi domā par mani :D

Nandia 17.09.2013

1. Kāds sakars apkalpojošā personāla uzvedībai ar to, ka apkārt ir ļoti daudz ēstuvju?! Tātad, pēc jūsu teiktā sanāk, ja uz vienas ielas ir vairākas banku filiāles, tātad darbinieki var sacelt kājas uz galda un runāt ar jums pretīgā tonī, vai vispār ignorēt?! :)) Tāpat arī, ja tuvu viena otrai ir skolas un citas mācību iestādes, tad skolotāji un pasniedzēji var sēdēt pie saviem galdiem visu dienu un nemācīt audzēkņus, nu ja nu vienīgi tā reizi stundā it kā biku parosīties, jo redz uz viņu ielas ir konkurence un ja kādam kas nepatīk - var iet uz citu vietu. Atvainojiet, bet priekš tam jau ir ĒSTUVES, lai cilvēki varētu tur kur paši vēlas paēst un ja tas nav nekāds bistro, tad apkalpojošais personāls tam arī ir pieņemts, lai apkalpotu klientus un nevis kaut kur bakstītos apkārt.
2. Slikti maksā un tāpēc viss riebjas un kretinē?!? Jā, protams cilvēks nejūtas labi apzinoties, ka strādā pa nieka kapeikām, BET KĀDA VELNA PĒC TU TUR STRĀDĀ????? EJ CITUR STRĀDĀT!!! Es nesaprotu, priekš kam jābendē savi nervi? Un pie tam vēl dēļ šiem nelaimīgajiem strādniekiem cieš tie, kuri vienkārši atnāk papusdienot un labi pavadīt laiku, vai pat vispār ko atzīmēt. Nu saņemiet dūšu un runājiet ar vadību par algu un bonusu paaugstināšanu, ja nē, ej un meklē kur labāk maksās. Es kādus 10 gadus atpakaļ strādāju apkalpojošā sfērā, maksāja maz, bet tāpēc jau es negāju kā saskābis gurķis un kretīniski neizturējos pret klientiem, vienkārši paralēli darbam meklēju citu darba vietu hn atradu, kur maksāja gandrīz 3 x vairāk. Tāpēc nav ko sēdēt.
3. Vīra vecā brūte?!?! Nu piedodiet, vai esat pievērsuši uzmanību, ka pārsvarā strādā studentiņi, tā teikt jaunieši no 18 līdz 22? Jo pēc 22 jau cilvēks aiziet kur nopietnākā vietā strādāt. Un neprasiet kāpēc tāds pieņēmums, jo man darbā tieši tādi arī nāk - visi pēc kafūžu darba vai picu gatavotājiem un gados 22, 23 un 24 atnāk tādi, kas paši jau noriebušies strādāt apkalpojoša personāla lomā, jo kaunas no tā darba jau. Tad lūk jautājums - vīrs ko varēja satikt? Meiteni, kuru maziņu pa pagalmu redzēja skraidam? Un mēs tomēs dzīvojam 21.gadsimtā un šādas bērnu spēlītes ar bijušajām kas neapkalpo ir viss lielākais stulbums.

Ejot uz ēstuvi, kur ir apkalpojošais personāls - personālam IR JĀPILDA SAVI PIENĀKUMI, ja negrib, vai uzskata, ka viņš ir Dievs un klienti ir mērgļi - personālam jābeidz sevi mocīt un jāiet citur laimi meklēt.

I IevaG 17.09.2013

Zini, ''tadumtss''!, savu sūdzību es varu izteikt visur kur vēlos, un kad to vēlos. Šeit cilvēki ja ko raksta, tad tikai no negatīvas pieredzes, lai citiem tādas nebūtu ... Ja vēl nav saprotams, tad šis saits tā arī saucās: sudzibas.lv Ir ļoti nožēlojami, ka pat tad, ja vēlies atpūsties, nākas piedzīvot nepatīkamus mirkļus, nav svarīgi vai tā ir apkalpojošā vai izklaides sfēra, vai tml. Ne tev, nedz arī kādam citam tas nebūt šeit nav jāapspriež uzrakstot ko dzēlīgu. Ja vēlies atstāt savus komentārus, tad iesaku labāk nekacināt šeit esošos cilvēkus (tas neattiecas tikai uz manu atstāto sūdzību), bet pievērsties kaut kam pozitīvam tev pašam. Te, neviens tāpat nesēž, bet gan vēlreiz saku, vēlas palīdzēt vai brīdināt citus. Lai jauka diena Tev :) un labs prāts. :)))))

Nandia 17.09.2013

Brēku cel tu tadumtss, jo tu nezkāpēc visu uztver kā melus un sadomā seriālu veidotas saspringtas situācijas.
Vai biji blakus, ka tik konkrēti zini, ka tie ir meli par ko sūdzas IevaG? Kāpēc tevi tik ļoti uztrauc šī situācija? Kam tev tik strupi iet pret šo izteikto sūdzību??
--- Dīvaini, ne?!
Tev nav bijusi saskarsme ar sliktu apkalpošanu? Nu forši, tev reāli noveicās. Bet varbūt tev tā normāla apkalpošana iet pie sirds un pat lāga nezini kāda ir perfekta un klientu cienoša apkalpošana, tev galvenais varbūt paēst un pofig pēc 1h vai pēc 2h un vienalga, atnāks pie tevis oficiants vai stāvēs un klačosies. Tā ir tava lieta un tad nu dzīvo ar to mierā. BET ir arī cilvēki, kas IR strādājuši šādās iestādēs un ir mācīti kā pareizi un profesionāli apkalpot klientus, un zin, ka rēķinā būs 10% par apkalpošanu, tātad apkalpošanzi ir jābūt līmenī.
Un šeit neiet runa par īgnajiem klientiem, tādi ir un pie tam vēl daudz, bet nevajag katru sūdzības sniedzēju mērīt ar savu vienpusējo lineālu, jo tu tak NEkad neesi saskāries ar sliktu apkalpošanu, tad kā vari maz ko vēl salīdzināt vai izteigt apvainojumus, ka kāds šeit melo.
P.S. Palasi citas sūdzības, kas ir neadekvātas un runa pat neiet par apkalpošanu, bet tīri pret pašu cilvēku iet negācijas, vot tās smird pēc meliem.
Un lai ko tu teiktu, es zinu par šo 22 un 23 gadu slieksni, nesaku, ka it visi, bet LIELĀKĀ daļa un tieši to, kas nevis vienkārši strādā kūt kur, bet gan iet uz priekšu dzīvē un protams uz augšu :)) . Un nesaki man, ka tu zini ko citu, jo pie mums tādu pa 5 gab nāk strādāt, bet ja tu jau gados vecāks un vēl cepies pa picēriju nēsājot pasūtījumus, nu traki, bet viss ir tavās rokās.

I IevaG 17.09.2013

Vai cik patīkami ir izvērsusies manas pretenzijas (sūdzības) tēma. Ja mēs runājam par šo centra iestādi, tad man nav nekāda pamata melot vai runāt ko nepatiesu, turklāt mans dēls, kurš pirms nesena laika vēlējās pēc kino seansa apēst savu iemīļoto picu, kopā pavadod laiku ar omīti, piedzīvoja to pašu ... tā arī nesaņemot neko. Un skumji bija jau tad, mazam bērnam izskaidrot, kapēc viņi netika apkalpoti. Es nedomāju, ka uz savas ādas es izjutīšu to pašu, diezgan pustukšā telpā. Bet diemžēl! Par ''kaktu'' picērijām, ēdināšanas iestādēm runājot, tur, lai noturētu klientus vai ieviestu patīkamu atmosfēru, apkalpošana reizēm ir pat daudz reiz tīkamāka, nekā ''populāros'' uzņēmumos. Paldies Nandia par Jūsu atbalstu. Gan jau cilvēki, kuri ir kaut reizi sajutuši negatīvas emocijas apkalpošanas sfērā mani sapratīs, bet tie, kuriem tīk vienkārši kaut ko gvelzt, lai vārās tālāk savā podiņā. Kā jau teicu, visu Jums to labāko. Un ticiet man, daudz kas ir atkarīgs no viesmīļa, kaut vai tik, kā noturētu uzņēmuma prestižu.

Nandia 17.09.2013

IevaG - tieši tā nu ir. Kas neko nav ne redzējis, ne dzirdējis un uz savas ādas izjutis, tam arī nesaprast par ko iet runa, bet lai paliek... domas un redzējumi jau katram savi.
Un ievērtējot cik bieži un tieši par apkalpojošo personālu tiek liktas sūdzības, par var teikt, ka visām zināmām ēstuvēm - pēdējos gados šī lieta pieklibo un tāpēc, tā teikt projām ejot no šīs sūdzības komentēšanas, vēlreiz atkārtošos - AR DARBU NEAPMIERINĀTIE CILVĒKI, EJIET MEKLĒT KO CITU UN NEBENDĒJIET SAVUS NERVUS, KOMPĀNIJAS SLAVU UN KLIENTU VĒLMI ATPŪSTIES NORMĀLĀ GAISOTNĒ UN AR PROFESIONĀLU APKALPOŠANU!
Atā! :*, iešu kā ieteica tadumts iedzert tēju un iekost kādu picu :)))

L lady_lady 04.12.2013

Nu tak neejiet uz to picēriju, ejat uz Saulem tur labas picas...un tas ka jus vairs nenāksiet ir liels atvieglojums tiem viesmiliem, kas jusu sejas ne visai grib redzet...ha...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes