LV RU
www.sudzibas.lv Čili Pica Šausmīga apkalpošana

Cilli Pica Rīga plaza - Šausmīga apkalpošana

Ļoti nekorekta apkalpošana Rīga plaza Chili Pica. Vēlējāmies pasūtīt picu, bet nevarēja saprast kur tas ir jādara. Pie blakus galdiņa bija pienākusi darbiniece un sarunājas ar klientu, es pajautāju kur var pasūtīt picu uz ko viņa izlikās ka nedzird. Kad gāja tā sieviete prom - vēlreiz pajautāju - atcirta - es ar klientu runāju, picas pasūta šeit un vēl Kautko ejot prom murmināja un izskatījās baigi neapmierināta.. Protams pēc tādas attieksmes picu pargribejās un aizgājām citur pasūtījām ēdienu,kur arī normāli apkalpoja. Cilli picas vadībai iesaku vairāk izvērtēt kandidatūru un iemācīt ne sprēgāt pret klientiem. Tā meitene bija ar tumšiem matiem un brillēm..
Saprotu, kad darba daudz, bet nav patīkami, ja atcērt uz vienkāršu jautājumu un vēl ejot prom kaut ko purpina..

Eu

Komentāri (6)

Vi VilnisBanga 02.09.2019

Es ticu, ka jebkurš viesmīlis padomātu sliktu par Jums, ja Jūs uzdotu viņam jautājumus, kāmēr viņš sarunājās ar klientu. Iespējams Jums nav liela pieredze ēdināšanas uzņēmumu apmeklēšanā, bet šis variants pieskaitāms pie nepieklājīgas uzvedības, līdzīgi kā knipja sišana, lai pasauktu viesmīli pie galdiņa.

Ga Gatissss 02.09.2019

Kas tur nepieklājīgs ja cilvēks vēlējās vienkārši lai kāds pie viņa beidzot pieiet un uzdeva jautājumu?
Man ir bijis līdzīgs gadījums kad 30min neviens nepienāca pat klāt pajautāt vai ko nevēlamies pasūtīt, kad pasaucām beidzot kādu viesmīli arī izturējās kā pret niecībām, kas nez kāpēc iedomājušies ka var traucēt viesmīli un bāzties virsū ar savu velmi ko pasūtīt

Rx RXX 02.09.2019

Var arī kā normāls, pieklājīgs cilvēks pagaidīt, kamēr viesmīle beigs runāt ar klientu, un tad uzbāzties ar saviem "inteliģentajiem" jautājumiem. Tad nebūs jāraksta tizlas sūdzības par briļļainām meitenēm. Mums visiem liekas, ka esam Visuma centrs, bet citreiz ir veselīgi izkāpt no sapņu tramvaja. :)

Tu Turkey901 02.09.2019

Kur, kur var pasūtī - pie bāra letes/ kases var pasūtī!
Iesaku Čili Picas vadībai izvērtēt šīs klientes lietderīgumu un darbinieku nervu šūnu patēriņu komunikācijas procesā ar šo būtni, izprintēt klientes foto un iedalīt apsargam, lai nelaiž vairs iekšā privātīpašumā!

Eu Eupiu 02.09.2019

Jauki, ja viss apkalpojošais personāls ir savās vietās, nevis saliktas netīras paplātes uz letes un neviena nav. Iesaku normāli izturēties pret visiem klientiem, jo kādreiz arī trāpīsies tāds, kas arī iedos pa galvu par tādu neadekvātu attieksmi. Saprotu kad trūkst darbinieku un jāņem kaut kādas kuras ka tik strādā, bet ir jāiemāca standarta komunikācija. Un ja jau tik dikti nepatīk vai nevar normāli komunicēt, var iet cehā strādāt, nevis ar cilvēkiem

Ev evenifyouwantseewhoiam 02.09.2019

Arī es šodien 30 minūtes gaidīju Olimpijas Čilli. Tur strādā kaut kādi bērni, knapi iet, uz acīm pumpas, tā vietā lai strādātu stāv pie krāsns kur jāliek iekšā pica un spaida telefonu 3 minūtes un tikai tad atcerās ka jāliek iekšā

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes