LV RU

Čili Pica - apkalpošana

Divatā pusdienās devāsmies uz čili pizu. Apsēdāmies pie galdiņa, pēc 10 minūtēm atnes ēdienkarti, laicīgi atnāk un pieraksta pasūtījumus. un tad gaidām. Pasūtāijām diltos ēdienu (ne picas) un dzērienus. Kafiju un sulu atnesa drīz, bet ēdieni kā nenāk tā nenāk, skatos, ka apkārtējie galdiņi jau paēduši un pie mums tā dāma ne nāk ne nenāk, nekādu paskaidrojumu tikai gaidām. pēc 60 min (!!!) viņa atnāk un atnes man ēdienu, bet manam kolēģim pasaka, ka viņa zivs ir piedegusi un jāgaida vēl, kamēr uzceps jaunu. to gan uzcepa 10 minūšu laikā.
Nobeigumā vēl viesmīle neatnesa arī pasūtīto ūdeni, bet rēķinu piestādīja pilnā apojmā.
Kas tā par iestādi, kur uz ēdienu jāgaida vairāk kā stunda!!!

A

Komentāri (15)

M MADARA 05.10.2008

nu, Chilli pica varbūt nav tā iestāde, kur tik ilgi jāgaida ēdieni /ja tiešām tik ilgi gaidīja/, bet ir vietas, kur pusstunda ir minimālais laiks ēdiena pagatavošanas dēļ, bet - par to jau parasti pabrīdina vai arī ir rakstīts ēdienkartē...

C cepums 05.10.2008

Ko Jūs pasūtījāt, ja drīkst zināt?

A Aija 05.10.2008

pasuutiijaam ceptu sieru un kaut kaadu zivi miiklaa, un veel caffe latte un tomaatu sulu.

un bija tik ilgi jaagaida

T toony 06.10.2008

Nu var iet uz bistro, piem.uz Pelmeņiem - tur nav jāgaida - pats pieliki sev šķīvjos un ēd... Kaut arī Čili pica nav restorāns, bet tur tomēr arī to ēdienu nesilda, bet kā man šķiet - pagatavo, tāpēc arī jāgaida, it sevišķi ja daudz apmeklētāju. Pie tam tur visu laiku mainās personāls, tāpēc varētu būt, ka nav vēl piešāvušies. Ja jūs uztrauc gaidīšanas ilgums - jājautā par to pirms pasūtīšanas. Un misēkļi virtuvē arī var gadīties - var piedegt, var nokrist. Priecājaties, ka jums tādu nenes, bet pārtaisa. Un Tu jau teici, ka dzērieni bija laicīgi. A ja rēķinā iekļauj to, kas nav bijis atnests - nu tad nemaksā par to!

L Ljoljss 06.10.2008

Man tas pats bija Alfas Čilikā- ar mammu pasūtījām dzērienus un mazās picas (iekosts vnk gribējās) dzērienus ātri atnesa, bet picas mēs gaidījām 45 min!!! es gan piegāju pie letes un izteicu pretenziju (blakussēdošiem gan ātri pasūtījumu atnesa) tikai tad (vēl pēc 10 min) atnesa pasūtījumu - un viņi par to grib vēl dzeramnaudu???? ( bijām Čili no rīta - klientu bija maz)

K kisss 07.10.2008

Man piemēram no visām picerijām tieši čilli patīk vislabāk - gan apkalpošana, gan paši ēdieni (izņemot picas - jo tās neēdu). Sestdien ar draudzeni bijām - ļoti ātri un labi apkalpoja, sēdējām pagrabiņā.. :)

A ally 07.10.2008

chilli picca ir pretiiga wieta!tur wiss ir daargi un negarshiigi..un taas miniatuuru porcijas..smiekli naak, ka citi uzskata to par wislabaako piceeriju- taads lauku wariants..tad jau MALIBU ir daudz labaaka..

B bitiite 07.10.2008

Man ar reiz tā gadījās, iegājām ar draudzenēm alfas čili picā. Tā bija vaļā kādu stundu, bez mums vēl bija viens galdiņš, viss pārējais tukšs. Mums atnes ēdienkartes un tad mēs pusstundu gaidījām, kad pie mums nāks.. Kad jau bijām avīzes izlasījušas un visu pārējo, tad vnk nometām ēdienkartes un gājām prom. Nedomāju, ka man jāskrien pakaļ oficiantei. Jo tā tomēr nav ne ieskrietuve ne vairs lētā ēstuve, kāds priekšstats bija izveidojies. Un tur apkalpošanai jau ir jābūt vismaz normālā līmenī.

X xss 13.10.2008

Var jau visadi gadities, un katrs gadijums noteikti ir pilnigi individuals, bet cilveks, kas saja joma nav stradajis nekad nesapratis apkalpojosa personala ricibu...:(

O Olga 02.11.2008

Gan apkalpošanas, gan ēdienu kvalitāte Čīlī ir ļoti pasliktinājās. Ar to, kas bija sākumā, pat nevar salīzināt :( Plānās maziņas picas, kurās dažreiz ir iepsējams atrasti visādus brīnumus, piem. celofānu u.tml., un es pat runāt negribu par sausajām sēnēm par virsu!!! Pagaršojot citas, var būt dargākas, bet nenoliedzami garšīgākas picas, uz Čili atgriezties jau negribās! Žēl, kādreiz bija ļoti forša vietiņa...

B Beāte 02.11.2008

Es pasūtīju pīrāgu.. Manam galdiņam [pārējiem 4 cilvēkiem] atnesa ēdienu dažādos laikos [dažādi ēdieni], domāju, varbūt prasa ilgāku pagatavošanu vai kaut kā tā.. Pēc tam, kad visi bija jau uz ēdiena ēšanas pabeigšanu, aizgāju pie viesmīļa un paprasīju, kur ir mans pīrāgs.. Tas teica, lai apsēžos, pagaidu, tūlīt būšot. Pēc 10 min atnāca un pateica, ka līdz plkst. 10tiem pīrāgus nepasniedzot :D Rezultātā b iju izniekojusi stundu sēžot un gaidot ēdienu, ko līdz plkst. 10 nemaz nepasniedz. Pasūtīt ko citu, protams, man laika vairs nebija un nācās samierināties ar Stockmann piedāvātajām uzkodām.

A alise 03.12.2008

"Es gaidīju tik...", "man atnesa to...", " tur viss ir slikti.."!Tātad sveiks jaukais, smaidīgais, laipnais, superīgais KLIENT!!!Mēs ar nepacietību gaidām, kad Tu vērsi mūsu necilās ēstuves(kā Jūs mēdzat apgalvot) durvis, lai mierīgā, patīkamā atmosfērā nodotos ēdiena baudīšanai.Nu bet lūdzu, te jums ēdienkarte, vai piedāvāt uzreiz dzērienus, vai Jums palīdzēt izvēlēties ēdienu, ko vēlaties nobaudīt?Sie jautājumi un attieksme ir tikai maza daļa no mūsu ikdienas, no tiem, kas šai picērijā strādā, un ticiet man-neviens negribētu būt mūsu vietā, lai tad, kad ienāk uzpūtīgs, no sevis iedomājies, pašapmierināts indivīds vārdā cilvēks(ja to tā var nosaukt), ar platu smaidu un jau zemē iemītu personību šo pūsli laipni sēdinātu pie galdiņa un celtu priekšā mūsu ēdienkartes un censtos apkalpot viņu pēc labākās sirds patikas!!!Man žēl, ja kādam no Jums ir gadījies sastapt neprofesionālu viesmīli un vilties "Cilli picas" vārdā, tiešām, jo neviens jau neiet uz kafejnīcu maitāt sev garastāvokli, bet...Atcerieties par savu rīcību reizēm, kad savā lepnumā stumjot mākoņus Jūs-SUPERĪGAIS KLIENT tā vienkārši saminat šo mazo smaidīgo viesmīli lupatu lēveros!Tad arī nebrīnieties, ka pie Jums pienāks tāds pats viesmīlis ar tādu pašu sejas izteiksmi kā Jums!Pastrādājiet paši šajā lauciņā, lai tik gudri varētu spriedelēt!!!Ja es nezinātu, kā ir būt viesmīlim-es te nerunātu!Un ticiet man-Rīga nav Cilli picēriju naba-aizbraucat uz Jelgavu, Valmieru, drīz arī Ogri, un Liepāju!Varu galvot, ka pēc šīm pilsētām jūsu domas par Cilli picērijām mainīsies uz labo pusi!!!

T toony 06.12.2008

Alise, es esmu viesmīle nu jau trešo gadu. Es zinu kā tas ir. Es zinu, kā ir strādāt ar pretīgiem klientiem, bet tas man nedod tiesības nākt tiem klāt ar pārgrieztu sejas izteiksmi vai nevērīgi ptet tiem attiekties - ir jāmāk smaidīt jebkuram cilvēkam pat nostrādājot 5 dienas pēc kārtas (esmu strādājusi 17 dienas pēc kārtas) pa 16 stundām. Ja nespēj sevi saņemt rokās - tad tas darbs nav priekš tevis. Reizi gadā aizeju uz Čili picu un pēc tam ir ko stāstīt savā restorānā, jo labu servisu tur vēl neesmu manījusi. Esmu centusies savā darba vietā apmācīt jaunos darbiniekus, kas strādājuši Čili picā un teikšu, ka tas ir āmen... nē, nu es saprotu, ka tā nav viesmīļu vaina, bet gan priekšniecības, kura nepiestrādā pie jauno viesmīļu apmācības - cik jums tā ir? 3 dienas cik dzirdēju...a mums mēnesi. Un pavāriem pie jums maksā tādas kapeikas, ka tur profesionāļi noteikti stradāt neies, tāpēc laikam lēnu un varbūt kādam negaršīgi. Nezinu, pa ēdienu pagatavošanas ātrumu nav gadījies sūdzēties pat tad kad jums ir zapara... bet apkalpošana ir garām. Tāpēc nevajag atrunas "Jūs nezinat kā ir būt vuiesmīlim" Es zinu un tas jūs nevienu neattaisno, jo tas ir darbs ar cilvēkiem - vai nu tu māki ar tiem strādāt vai nē.

K Kristine 07.12.2008

Pilnīgi piekrītu Toony komentāram. Šis nu nav tas darbs, kurā vari strādāt, ja pilnīgi riebjas tas, ko dari. Attieksmei ir jābūt pozitīvai vienmēr.

S Sandija 22.01.2009

Alise, atbrauc uz Ogri, un Tavas domas par Čili picu mainīsies no sliktām uz ļoti sliktām!:) Es arī esmu strādājusi par oficianti, pie tam bārā, kur ne tikai ēd, bet arī dzer un dzērumā saplēš traukus, izlej dzērienus. Tomēr man nekad nav nācis prātā ignorēt klientus vispār...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes