LV RU

Chrystal Moon

Bijām mēs AZUR neilgi pēc atklāšanas. Bija saslavēts tas veicītis - iegājām apskatījām, domājām forša dāvana , ne lēta, bet mīļa. Izprasījām pārdevējai, cik ilgā laikā taisa - viņa saka - nu pusstunda būs, iespējams 2-D, ja līdzi savas bildes un 3-D attēli, ja uz vietas fočē.Mēs šorīt (svētdiena) pa galvu un kaklu nesamies uz turieni, sapucējušies - kā nekā jāfočējas vectētiņa dāvanaiIeejam - neviena nav, kaut kāda garlaikota blondīne trulu ģīmi klīst pa gaiteni, kad nu bezmaz gribam ko iznest laukā - ienāk un sāk blenzt virsū, nesaka ne vārda. Es sāku prasīt, kā var kaut ko nopirkt. Pēkšņi uzrodas otra, skuķis kam knapi 18mit, vizuālais tēls atbilst personāžam no Čaka ielas (nu labi-skarbi teikt par čakeni, bet pēc manām domām tādā paskatā var iet uz ballīti/ tusiņu ar draugiem, nevis strādāt ar klientiem... vēl drusku un bikses būtu zemē :D )Tad par abām novienojušās, kura labāk māk runāt latviski (blondīne blenž un nesaka mums ne vārda) sāk mēģināt sagatavot mūs bildēt tad atskan teksts, bet jūs neceriet, ka tūlīt būs - ātrākais ceturtdien būs gatavs - es saku - mums teica, ka tūlīt - ā šīs saskatās - nē nē - tas nav šeit uz vietas, un būs vēlāk...Sāk fočēt, loģiski pirmā bilde nesanāk, es saku: "varbūt var vēlreiz, sanāks labāk, bērniņš grozās un tā"... nobildē, es saku: "a pirmā labāka bija" - šī pretī: a nesaglabājas divas, uz ko es gandrīz apgāzos- vai to nevajag pateikt pirms tam? Normāli tas cilvēks kurš fotografē - pasmaida, pievērš uzmanību, pasaka kā jāpasēžas utt utjp, to jebkurš saprot, kam sanācis būt pie fotogrāfa.... Nu labi, noriju krupi - bilde būtu, termiņš jau dāvanai nokavēts, viss izskatās - būs sačakarēts. Tālāk interese - gaismiņas - izrādās, ka tās, kas izliktas vitrīnā ir nevis izvēlei (vīrs šajā brīdī izgāja ārā 2reiz ar visu zīdaini klēpī un pateica lai es tieku galā, jo viņš kaut ko tādu no pārdevēju puses vairs nevar paciest) , bet ir BUTAFORIJA dizaina priekšmets, reāli var nopirkt ķīnā ražotus sū...s, kam ir viena gaismas krāsa iespējama un pieslēgti pie elektrības griežas, ja ieliek baterijas, tad vnk spīd - tas vēl maksā Ls papildus...Nu neko - nopirkām, jo šoreiz es principa pēc gribēju tieši šādu dāvanu savam vīratēvam viņa 60 gadu jubilejā...Otrreiz es iepirkšos, pieprasīšu noteikti citu pārdevēju, runāšu ar veikala vadību - nu vienalga ko... ā un pakalpojumu pierakstīja tādā apbružātā žurnālā, kā esmu redzēju nomales videonomās ar manu vārdu krievu val (neesmu rasiste, bet cilvēkam nu tak vismaz LV dzīvojot latīņu alfabēts jāiemācās ) un tel nr (varēju pateikt jebko - par kubu samaksāju iepriekš 20 latus, kas nav maz manuprāt un man nav pārliecības vai dabūšu, BET, nu ja NEBŪS kvalitatīvs, tad iešu uz kašķi uz "pilnu banku" un parādīšu, ka arī patērētājiem mūsu valstī ir savas tiesības saņemt kvalitatīvu apkalpošanu.

Komentāri (5)

A aaaa 25.10.2006

arprats!!!

I Indra 04.12.2006

Nu ko - šodien ir 4ais decembris - manu kubu vēl neesmu dabūjusi :D

C ChrystalMoon 26.01.2007

V T/C Azur zakazali kristal v podarok podruge na denj rozdenija, prishli za 2 nedeli do etogo (kak oni skazali), zaplatili avans. Nu nu.... Etot "podarok" oni delali boljshe 4 mesjacev!!!! Mi k nim prihodili neskoljko raz - to u nih chto to slomalosj, to ne dovezli, to perefotografirovatsja nado, to eshe chto to.... V obshem mi pljunuli, zabrali denjgi (horosho chto vernuli).... i boljshe tam nichego zakazivatj ne budem!!! Uzhasnij servis!!!

L Liene 04.04.2007

Pasuutiiju sajaa veikalaa daavanu. Pusstundas laikaa bija gatava. No veikala piezvanija un pateica, ka varu nakt pakalj. Nekaadu problemu. Teicu, ka esmu dzirdejusi, ka vini neizpilda pasutijumus laika. Bet cik sapratu, tad viniem tagad ir jaunas iekartas un viss ir nostabilizejies un tadu problemu vairak nav. Par apkalposanas kulturu ari nevareju sudzeties.

I Inga 15.04.2008

Man ir bijusi ļoti laba pieredze ar Chrystal Moon. Apkalpošana bija ļoti laba - visu varēja paskaidrot, izstāstīt. Uztaisīja pasūtījumu ļoti ātri, kad bija gatavs, uzraiz paziņoja, ka var nākt pakaļ. Un tur esmu pasūtījusi dāvanas divas reizses - abās nekādu sūdzību.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes