www.sudzibas.lv Cenuklubs Slikts serviss, bojājums

Cenuklubs - Slikts serviss, bojājums

Iegādājos preci, jau otrajā dienā salūza, apskatījos internetā Amazon atsauksmes lielākā daļa produktam bija pozitīvas, bet bija arī samerā daudz 1* atsauksmes kurās vairākiem bija mats matā mana problēma uz, ko tur arī produkta ražotājs bija uzrakstījis, ka tas ir defekts.

Uzrakstīju detalizētu problēmas aprakstu un iesniegumu, lai apmaina preci. Aiznesu iesniegumu uz cenukluba informācijas daļu. Tur man teica, ka 10 dienu laika sakontaktētsies ar mani. Pēc 12 dienām joprojām nebija nekādu ziņu, pazvanīju pats, teica sazināsies ar mani, protams, ka nesazinājās un tādā pašā garā kādas 4-5 reizes zvanīju mēnešu laikā un rīcība no viņiem visu laiku šādu, saka, ka uzzinās kaut ko, pateiks man, bet nekā, vismaz būtu pazvanījuši man un pateikuši, ka neko nav noskaidrojuši. Nu jau ir pagājis gandrīz mēnesis un man joprojām neko nevar atbildēt. Labi 30 eiro sīkums, jo te runa ir par attieksmi pret klientu ! Cik saprotu, tad , ja paiet mēnesis es varu pieprasīt atmaksāt naudu !?

M

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes