www.sudzibas.lv Cenuklubs Darbinieku nekompetence

Cenuklubs - Darbinieku nekompetence

06.01 Cenuklubs.lv Rēzeknes ielā 3, iegādājāmies drēbju pakaramo. Palūdzām nodaļas pārdevējai Jekaterinai Borisovai atvērt iepakojumu un pārbaudīt vai tajā netrūkst detaļu. Pirms pāris mēnešiem iegādājoties preci bija gadījums, ka trūka detaļa, tāpēc arī lūdzām pārliecināties, vai nekas netrūkst, lai atkal nesanāktu nepatīkama situācija. Nodaļas pārdevēja atvēra un pārbaudīja iepakojuma saturu, tomēr atbraucot mājās un mēģinot salikt pakaramo konstatējām, ka viena detaļa tomēr trūkst. Nepatīkami, jo tērējam savu laiku un degvielu, lai brauktu un mainītu preci. Mums pat neviens neatvainojās. Lūdzu izvērtējiet sava veikala darbu vai sadarbību ar piegādātājiem. Ar cieņu, Antra

Komentāri (3)

V VTTsgsh 10.01.2018

Nu tad vajadzeja vel paprasit salikt tur veikala izpetit un iepakot atpakaļ...stulbi

B Burbulis55 26.02.2018

Kā, jūsuprāt, var zināt miljons dažādām precēm kam jābūt iekšā kastē.. Katram cilvēkam saskrūvēt, izjaukt visu ko šis pērk vnk fiziski nav iespējams.. tas ka ražotājs kaut kur sačakarējies tā ir cita lieta.. Cieniet citus un attieksme pret Jums arī mainīsies...

K Karina Vasilkova 01.09.2021

Uz preces iepakojuma vai tajā ir detaļu skaits! Nevajaga būt slinkiem, bet pārbaudīt! Piemēram es vienmēr pārskaitīju detaļas

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes