LV RU
www.sudzibas.lv Capital Pavirša attieksme un citas kļūdas

Capital - Pavirša attieksme un citas kļūdas

Īsumā, man nokrita mans 7 iphone, viņš iepriekš bija iešķīdis, un pēc tā, ka nokrita viņam ekrāns bija melns un nereaģēja (neņemot vērā to, ka minūti pēc kritiena tas ekrāns vēl raustījās un nodzisa pavisam) , turklāt 3d touch poga strādāja. Tad nu lūk, telefonam man ir garantija un balta apdrošināšana ir kā starpnieks remontam. Aizvedām telefonu paši uz capital servisu ganību dambī un nākamajā dienā apmaksāju pašrisku 50 eiro vērtībā.
Kad biju capital centrā sieviete kura aizpildīja remonta anketu pajautāja, vai telefonā esošie dati ir svarīgi, es teicu, ka nu dien tiešām ir ļoti svarīgi. Iesniedzām telefonu 13. Augustā, pašrisku samaksājām 14. Augustā, lai viss kustētos atrāk. Piesolīja, ka telefons būšot nedēļas laikā saglābts. Nedēļa pagāja, kā nav ziņas par to, ka remonts ir pabeigts, tā nav. 21 datumā tomēr pazvanījām abiem kantoriem, t. I. Gan baltai gan capitalam, un maz ka ar telefonu nekas nav sākts darīt, tad vēl naudu, vai aptiprinājumu balta servisam neesot devusi. Un dienā kad zvanījām mums piesolīja, ka tad nu aizsūtīs visu vajadzīgo, un visticamāk, ja nepazvanītu, kustība nenotiktu vēl mēnesi. Šodien lai pārliecinātos vai viss ir procesā kā solīts sazvanījām capital servisu un jautājām cik tālu, tad nu tas telefons ir ticis. Kur mani nostāda fakta priekšā ka, - viņi jau gaidot kaut kādu detaļu no apple, ka manus datus ir neiespējami atgūt atpakaļ, kaut gan domāju, ka bija jānomaina tikai displejs. Pēc laika sazvanīju zinošu cilvēku kurš pateica, ka vai nu vaina ir mātes platē un tiešām dati ir neatgūstami, vai nu viņi vienkārši nevēlās 'čakarēties' ar apdrošinātajiem telefoniem no kā viņiem nekāda labuma īsti nav. Vēlējos vēl pajautāt, varbūt kāds var ieteikt kā rīkoties un ko darīt, jo dati tiešām ir ļoti svarīgi, un es tos nevēlos zaudēt tikai tā iemesla dēļ, ka kādam ir slinkums nedaudz vairāk pielikt roku pie tā telefona.

23.08.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (4)

Tu Turkey901 23.08.2019

Tātad, Jūs no telefonu remonta neko nesaprotat, taču pamācat meistariem kā viņiem darīt savu darbu?!

Pa Paula Kristiāna 23.08.2019

Tātad manā tekstā ne reizi netika minēts, ka neko no telefoniem nesaprotu, ziniet, saprotu, bet lai iegūtu garantijas remontu, es pati telefonu vērt vaļā nevaru un kur nu vēl vairāk, man mājās nav lietas, kas būtu derīgas telefona diagnostikai, tāpēc, man atliek tikai minēt, cik lielā mērā ir tie zaudējumi. :) Un es nevienā vietā nemācu "meistariem kā veikt viņiem darbu", sāksim ar to, ka temats ir pavirša attieksme un tā teikt uzmestais pofigs un tas, ka neviens roku pat pakustinājis nebūtu, ja kantori netrobelētu ik pēc dienas :) jauku dienu:)

Tu Turkey901 23.08.2019

Jums liekas, ka pofigs, jo esat to sev ieņēmusi galvā!
Meistari apskatīja, diagnosticēja, ka informācija nav atgūstama, un punkts - nav vietā diskusijas!

Pa Paula Kristiāna 23.08.2019

Ziniet, es ilgi domāju par to, ka atbildēt netaisos, jo tieši jūs un jūsu nievājošo attieksmi šeit neviens neprasīja, bet līdz ko es iegāju jūsu profilā, un apskatījos, ka gandrīz vai zem katras sūdzības (un slikts serviss acimredzot ir jūsu mīļākā tēma) ir kāds nievājošs komentārs, un nav svarīgi, runa iet par frizētavu vai par elektroierīču servisiem, man patiess prieks, ka esat tik šausmīgs viszinis un jums brīvā laika ir pārāk daudz, tāpēc sēžat šeit un pūderējat cilvēkiem smadzenes visur mētājot savas negācijas. Iesaku jums pilnvērtīgāk pavadīt laiku, un atrast smagu darbu, lai par šādiem mēsliem nav jādomā un negācijas izmetās strādājot. Veiksmīgi jums! :)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes