www.sudzibas.lv Butterfly Krāpšana , slikta kvalitāte

Butterfly - Krāpšana , slikta kvalitāte

Pirmkārt, drausmīga kvalitāte, diegi karājās. Birkas ir nogrieztas nost, līdz ar to nevar zināt kāds materiāls un kā jākopj. Otrkārt, drēbes pleķainas un netīras. Krāsas ļoti atšķiras, nevajag maldināt pircējus. Uz kompromisu iet nevēlas, dzēš ārā sliktas atsauksmes un stāsta, ka viss ir ok. Man mētelim jau pēc pirmajām divām vilkšanas reizēm sāka krist ārā pūkas no kapuča un ar katru reizi izskatījās arvien plānāks. Draudzene nopirka kostīmu, taču, kad apsēdās uz soliņa, saplīsa pa vīlēm. Naudu atpakaļ nedeva, tikai ļāva samainīt pret citu. Vēlmes tur atgriezties noteikti nav. Vēlējos kurpes, pasūtīju, taču kad pagāja nedēļa no sūtījuma dienas, viņa man raksta, ka būs ilgāk jāuzgaida, jo kurpju viņai nav... Kādā sakarā, tad teikt klientam, ka prece ir uz vietas, ja viņa nemaz nav? Diemžēl foto no mēteļa nav, jo mētelis ar visu manu naudu ir izsviests miskastē, jo nav nēsājams. Nekad tur vairs neatgriezīšos. Ļoti ceru, ka tāds "veikals" ātri izputēs. Attieksme vienkārši drausmīga.

A

Komentāri (4)

A Amēlija 05.05.2021

Man īsti nav iebildumi par kvalitāti, bet cena ir par lielu. Uzgāju veikalu Valsse, kur pāris produkti sakrīt un cena ir nedaudz zemāka un piegāde par brīvu. Gribēju teikt, ka dažos kaktu veikaliņos var atrast tās pašas drēbes tikai par atbilstošu cenu.

P pikta9 03.02.2022

Pasūtīju bikses, uzmērot vien vīle atnāca vaļā un sākot skatīties vīlēm diegu gali nav noslēgti, bet brīvi karājas. Aizsūtīju atpakaļ naudu saņēmu ātri, bet tikai par biksēm, piegādes izmaksas nosūtīšanai atpakaļ neviens nesedza. Manuprāt, vajadzīga segt, jo tā nebija mana vaina, ka nosūtīju atpakaļ, bet sliktā kvalitāte.

G Grete 29.03.2022

Ne pirmo reizi pirku šaja veikala drebes. Pedejo reizi saskaros ar briesmigu un ljoti neprofisionalu attieksmi. Veicu pasutijumu internetveikala, pec 2 nedeljam saku rakstit un prasit kur ir sutijums, rakstiju epasta , atbildeja lai sazinos instagrama. Rakatiju instagrama, teica lai rakstu nakajama diena jo shodien nestrada, rakstiju nakamaja diena, teica ka sutijums tiks izsutits shodien un ir jau sapakots. Precizu informaciju vareshot pateikt pec plkst 16:00.
Rakstiju nakamaja diena, man atbild ka preces nav pieejamas, vai velos pasutit ko citu! Un tas ir pec 2 nedeljam kopsh noformeju sutijumu.
Uzskatu ka veikalam pasham ir jasazinas ar klientu ja preces nav pieejamas. Nevis klientam ir jagaida un jaskraida pakalj lai uzzinatu kur ir sutijums.
Ljoti nelaipni atbildeja, nekadi piedavajumi risinat sho problemu.
Ljoti vilusies Butterfly servisa!
Velu atrast patiesi labu komandu , kuri pildis savu darbu, nevis teiks lai klients taksta vinjiem katru dienu.

A An20 29.03.2022

Es nesaprotu priekskam ir jāpērk drēbes sajā kantorī ja tik daudz cilvēku sūdzas par drēbju kvalitāti,par nepareizo izmēru u.tt. es nekad tur neko nepirku un nepirksu jo uzskatu ka cenas nav adekvātas, un drēbes ar labāku kvalitāti var nopirkt veikalā un lētāk

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes