www.sudzibas.lv BTA Netaisnība

BTA - Netaisnība

Novembra pēdējās dienās man nozaga autina aizmugures skata sānu stiklus.Taa kā ta tas notika piektdienas naktī, tad izmantoju "superīgo" BTA diennakts pakalpojumu, pieteicu negadījumu i-netā, vinu mājas lapā.
Pienāca pirmdienas pēcpusdiena, man atzvanīja BTA meitene un teica, ka man ertākajā laikā vajadzētu ierasties pie viņiem, ko arī darīju tavākajā brīvajā laikā.
Kad ierados man teica lai es braucu uz tuvāko Policijas iecirkni un rakstu iesniegumu.O.K. devos uz tuvāko iecirkni, tur mani pasūtīja 3 mājas tālāk, ja nozagti abi stikli, jābrauc uz to rajonu kur ir nozagts, labi pēc iespējas(tomēr ir arī jāstrādā) devos turp.Viss o.k. ar Policijas iesniguma kopiju nakamajā dienā dodos uz BTA, aizpildu vinu stndarta lapu, eksperts nobildee, paldies brīvi.Bet vienīgi Jūsu izvēlēto servisu nevaram piedāvāt, mums ir savi.Esmu nikns.bet neko, lai tā būtu.
Paiet kādas 10 dienas, zvanu kas par lietu, nekas nevirzās uz priekšu??
Jā, jā strādajam.
Saprotu ka tik atri netikšu ar to galā, bet auto vajag, bez stikliem pabraukt nevar - Kā akla vista.Nopērku kaut kādus stiklus un ar gumiju piestiprinu.
Janvāra sākumā atnāk kaut kāda pilnīgi nesaprotama vēstule, zvanu uz BTA.Viniem jautājums kādēļ iesniegums BTA vienā datumā, bet Policijā citā datumā?Paskaidroju, kas un kā, paši piedāvā pietikt i-netā, paši mani sūta uz policiju utt.nē, nē, vajagot vēstuli, O.K. uzrakstu, aizsūtu.Paldies viss kartībā.
Nu jau ir februārā vidus, bet joprojām nekas.
Man ir jautājums:Kādēl es maksāju Kasko(pāri 1000ls)
Ja elektroniskais pieteikums nearbojas, mani neprofesionāli apkalpo, nedod iespēju labot auto manis izvēlētajā servisā ar kuru mūsu firmai ir līgums un kas labo tikai šis markas auto, nekad nav bijušas problēmas un cenas arī ir O.K., kādēl man tik ilgi jāgaida.
Nupat bija jāiet ikgadējā tehniskā un ja ne saprptošs (paldies viņam par to) CSDD darbinieks es būtu izmests ārā.(Jo ar tādiem stikliem braukt nedrīkst).
Tātad ja pa godīgo, tad mani zaudējumi, kas sastāda KASKO, pagaidu stikli 10ls, neizieta tehniskā 25Ls, vienas dienas baukšanas atļauja 12Ls, atkartota tehniskā Ls un visi izdevumi, par braukāšanu ar īrētu auto+ vēl moralais, būtu jāsadz BTA.

J

Komentāri (9)

L Lepi 16.02.2009

Nav paveicies.Naudiņu viņi negrib izmaksāt un citu servisi ir arī par dārgu, to es jau esmu dzirdējusi. Viņu pašu servisi ir nekvalitatīvi, kā arī strādnieki un darbs. Man ir okta bet vēl nav bijis problēmas.

I ilze 16.02.2009

Jā - visur reklamē - pērc OCTA un tagad arī KASKO internetā, tā būs lētāk..., piesaki negadījumu internetā.. Bet kas Tev izskaidros kā jārīkojas katrā notikušajā negadījuma reizē. Jo lai vai kā - visiem apdrošinātājiem ir savi noteikumi katram apdrošināšanas veidam, tie nepārtraukti tiek papildināti, t.i. ar domu - "uzlaboti". Secinājums - pat apdrošināšanas speciālists, kurš jau pietiekoši ilgi strādā šajā nozarē ne vienmēr spēj izsekot visam, kur nu vēl pie šodienas situācijas, kad brīžiem polišu tirdzniecības punktos strādā studentiņi(tas attiecas tieši uz šeit pieminēto BTA). Jautājums - pie kā jūs pirkāt savu KASKO, kāpēc pēc negadījuma nezvanījāt savam speciālistam? Jo BTA noteikumi paredz, ka par 3. personas izdarītu bojājumu obligāti jāziņo policijai! Ko varu ieteikt šobrīd - griezties BTA un lai viņi noklausās jūsu zvanu operatorei (kā saprotams pietiekami nekompetentai, ja viņa uzreiz jūs neinformēja par to, ka policija šoreiz jāizsauc obligāti!)VISI ZVANI UZ 26121212 TIEK IERAKSTĪTI, tāpēc tagad jūs varat mēģināt oponēt pie tā, ka rīkojāties pēc BTA sniegtajām instrukcijā. Savādāk - jums parādīs, ka noteikumos tas bija atrunāts un ar noteikumiem jūs esat iepazīstināts slēdzot līgumu (arī internetā!!!) Tā kā ņemiet to vērā, visi interneta polišu pircēji!

B Baņkieris 16.02.2009

Pirmkārt- apdrošinātājam nav tiesības noteikt kurā servisā klients drīkst, kurā nedrīkst labot savu mašīnu! Nav tādu tiesību apdrošinātājiem.
Otrkārt-BTA ir visneprofesionālākā kompānija, jo turas tikai ar pazīšanos lielos uzņēmumos, kur it kā uzvar konkursos un pēc tam pumpē naudu, pretī sagādājot vien tikai problēmas!

G GG 26.02.2009

Jurist, kur tu savu diplomu nopirki, ja nezini, ka, ja polisē, kas ir arī apdrošināšanas līgums, ir noteikumi, kas ir neatņemama līguma sastāvdaļa un klients ar savu parakstu ir apliecinājis, ka piekrīt tiem, rakstīts, ka mašīnu remontē BTA akceptētā remontuzņēmumā, tad šis līguma punkts arī ir saistošs.
Juri, ja tev dzīvokli apzagtu vai uzbruktu laupītāji vai līķi atrastu, tu arī neziņotu policijai vai ziņotu 2 dienas pēc fakta konstatēšanas? Vajadzēja uzreiz izlasīt noteikumus, ko pats parakstīji, ka esi iepazinies un piekrīti tiem (pieņemu, ka tevi neviens ar varu nepiespieda parakstīt) nevis slinkot, kā to vairums dara, un tur ir rakstīts, kas jādara, iestājoties apdrošināšanas gadījumam. Viens no punktiem ir "tiklīdz iespējams, jainformē atbildīgās institūcijas" (var jau būt, ka tev iespējams bija tikai pēc 2 dienām un tikai, kad jau biji I-netā pasēdējis, bet arī neticas, ka tev sieva dzemdēja un uzreiz nevarēji poličus izsaukt, jo uz slimnīcu jāved bija), un kā bijušais apdrošināšanas speciālists, zinu dažus gadījumus, kad līdzīgos gadījumos operatīva policijas izsaukšana ir bijusi iemesls, ka nozagtās detaļas operatīvi tiek atrastas.
Tas, ka viņiem ir ieraksts, tev nepalīdzēs, jo pirmais noteikumu par ziņošanu institūcijām pārkāpi TU, līdz ar to zaudējumus sev radīji TU.
Un atceries, ka KASKO nenozīmē, ka vari darīt, ko gribi, tas nozīmē, ka apdrošinātājs uzņemas risku tavā vietā par atlīdzību, bet, lai viņš to darītu, arī tev ir jāpilda kādi līguma noteikumi, kurus ar parakstu esi apņēmies pildīt. Un šajā gadījumā elektroniski varēji pieteikt negadījumu tikai tad, kad biji jau informējis policiju. Brīnos, kā cilvēks, kurš var atļauties auto, kam KASKO gadā maksā 1000 Ls, nesaprot tik elementāras lietas.
Un vēl, internetā ir visu kompāniju, izņemot BALVA, KASKO noteikumi, varēji izlasīt, vai, ja ko nesaproti, aiziet pie brokera, viņš tev izstāstītu kompāniju nianses. Un tad ņemt kompāniju, kura atļauj tev remontēt, kur vēlies (piem., Balta, If, Seesam, Ergo, Nordicia).
Pēc pieredzes zinu, ka BTA ir smadzeņu čakarētāju kantoris, bet šajā gadījumā atteikums tev būs pilnīgi pamatots.

M Mjafa 07.03.2009

Jāzep! Nu nepuut piiles! Kasko liigumaa atrunaatie punkti neatbilst normatiivajiem aktiem! Tas jau sen ir zinaams un pieraadiits!

L LIga 25.03.2009

BTA ir pakalpojums, kurš darbojas visu diennakti t.s. AUTODIENASTS!
Negadījums, vai šinī gadījumā zādzība notikusi, zvaniet. Cilvēki sēž un konsultē cauru diennakti. Sniegs konsultāciju, ko dar't, ja vajadzēs uzreiz atbrauks un nofotografēs bojājumus. Kā arī pateiks kā rīkoties.

U Uģis riktigais 09.04.2009

Es jau sen domaju, ka KASKO nekada joka lieta nav.Kad man pateica, ka par to sanāktu maksat apmeram 10% no auto vertības gadā /kompaniju nenosaukšu/, tad uzreiz sapratu, ka tik lielu skādi nekad neesmu gadā maksājis par auto, nekas tads nav atgadijies. Tad jau labak to naudu bāzt kādā zeķē, lai nebaltajās dienās varētu veikt kādu remontu mašīnai.

M māris 03.11.2009

Labdien varbūt kāds atbildēs, kā var cīnīties ar apdrošinātājiem, šai gadījumā ar BTA, kas pilnībā latviski sakot cūkojas, ir notikusi avārija vainīgā persona ir apdrošināta BTA, es esu cietušai paiet div mēneši kamēr tur viņi sakārto visus papīrus, pa to laiku man jāuzglabā sasistā auto maksas stāvvietā, atsūta aprēķinu mašinu viņiem nav izdevīgi remontēt, uz norakstīšanu un summu, kas būtībā ir smieklīga, atverot internetu paskatoties paskatoties tuvāko modeli ar noskrējienu gandrīz divreiz lielāku cena atšķiras par 30-35%, un protams ne cietušā labā, sūtu ka nepiekrītu, atkal div nedēļas jāgaida atbildi, stāvieta jāapmaksā cits auto jāīrē, atnāk atbilde tas pats kas iepriekš, labi pieprasam visus dokumentus, kas nepieciešami iesniegšanai apstrīdēšanai(pirmsavārijas novērtējums, utt.), atkal jāgaida gandrīz div nedēļas, pie tam paziņo ka par katru kopiju jāmaksā 0.30+PVN.
rodas jautājums kādēļ mums vispār jāmaksā civiltiesiskā ja cietušai būtībā ir beztiesisks, kuram firmas darbinieks var mutiski pateikt gan jau iztrūkstošo naudu piemetīsi, es kas viņiem sponsors, es piedāvāju viņiem pašiem man nopirkt tāda modeļa mašinu, ja viņi uzskata ka tā summa ir laba, nekā tas neesot viņu pienākums. kāds var pateikt ko darīt?

Z Zieds 20.11.2009

Juri, palasi pāris reižu Jāzepa rakstīto.
Cilvēkam, pret kuru ir izdarīts noziegums - šajā gadījumā stikli izsisti, pirmāmkārtām jāziņo varasiestādēm par noziegumu, nevis jāmeklē jefiņš - apdrošinātājs, kurš visu to fiksi nomaksās.
Juri, kādēļ neņēmi naudu un negāji kur patīk??? Tālāk citāts no BTA KASKO noteikumiem:
Klients var veikt transportlidzekla remontu ari paša izveleta remontuznemuma un šada gadijuma BTA
parskaita apdrošinašanas atlidzibu Klienta izveletajam remontuznemumam ta aprekinato remontdarbu
izmaksu apmera, atskaitot apdrošinašanas liguma noradito pašrisku, tomer šaja gadijuma
apdrošinašanas atlidziba nevar parsniegt BTA izveleta remontservisa sagatavotas bojata
transportlidzekla remontdarbu tames summu vai apdrošinašanas atlidzibas summu, kas aprekinata
saskana ar Ministru kabineta noteiktaja kartiba Latvijas Transportlidzeklu Apdrošinataju Biroja
apstiprinato „Sauszemes transportlidzeklu ipašnieku civiltiesiskas atbildibas obligatas apdrošinašanas
tehnisko ekspertižu metodiku”.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes