www.sudzibas.lv Bonava Slikts serviss

AtrisinātaBonava - Slikts serviss

Pēc dzīvokļa iegādes jaunajā projektā drīz vien nācās vērsties pie Bonava, lai tiktu noregulētas durvis, jo tās sāka grūti aizvērties. Iemesls – nekvalitatīvs materiāls: ieejas durvis vai to rāmis bija uzbriedis, kas padarīja aizvēršanu problemātisku.

Ir pagājis vairāk nekā mēnesis, taču garantijas apkalpošana joprojām nav veikta. Bonava uzstādīja durvis no piegādātāja prodex, kurš nespēj pildīt savas saistības, savukārt bonava tikai pāradresē “uzdevumu”, nenodrošinot garantijas servisu.

Uzskatu, ka bonavai būtu jāizvēlas piegādātāji rūpīgāk un jāslēdz līgumi, kas reāli nodrošina viņu pienākumu izpildi pret klientiem.

02.09.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Bonava Latvija Pārstāvja atbilde 4 st atpakaļ

Labdien!

Paldies, ka veltījāt laiku, lai dalītos ar savu pieredzi. Mums ir žēl, ka Jums nācies saskarties ar šādām neērtībām jau drīz pēc dzīvokļa iegādes, kā arī par to, ka garantijas apkalpošanas process ir aizkavējies ilgāk, nekā tas būtu pieņemami. Saprotam, cik svarīgi ir, lai mājokļa durvis darbotos droši un ērti.

Parasti garantijas pieteikumus mēs apstrādājam 3 darba dienu laikā no to saņemšanas brīža. Atkarībā no defekta veida tā izvērtēšana, apsekošana un novēršana tiek uzticēta sadarbības uzņēmumam. Izņēmuma gadījumos, ko nosaka defekta specifika un sarežģītība, tā novēršanai nepieciešamais laiks var pārsniegt pirkuma līgumā noteikto termiņu. Šādās situācijās klientu serviss savlaicīgi informē dzīvokļa īpašnieku un vienojas par garantijas saistību izpildes termiņa pagarināšanu.

Lai labotu situāciju, jau esam sazinājušies ar mūsu sadarbības partnera “Prodex” vadību un klātienē pārrunājuši garantijas darbu kvalitāti un izpildes termiņus. Esam saņēmuši apstiprinājumu, ka viņi veiks pasākumus, lai turpmāk šādas kavēšanās neatkārtotos.

Lai varētu precīzi identificēt Jūsu garantijas pieteikumu un nodrošināt individuālu risinājumu pēc iespējas ātrāk, lūdzam sazināties ar Bonava Latvija klientu servisu, rakstot uz e-pastu [email protected].

Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām un pateicamies par pacietību. Mēs ļoti novērtējam Jūsu uzticēšanos un darīsim visu iespējamo, lai situācija tiktu atrisināta.

Ar cieņu,
"Bonava Latvija" Klientu serviss.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta okaynotokay 3 st atpakaļ

Labdien,
paldies par atbildi un rīcību sazinaties ar Jūsu partneri “Prodex”valdi. Vēlos piebilst, ka kopumā esmu iegādājies četrus dzīvokļus Bonava projektos, un arī vairāki cilvēki pēc mana ieteikuma ir kļuvuši par Jūsu klientiem.

No četriem dzīvokļiem trim ir nācies iesniegt garantijas pieteikumus tieši saistībā ar “Prodex” durvīm. Ceru, ka Jums ir arī statistika par to, cik bieži tiek veidoti garantijas pieteikumi durvju dēļ.

Šoreiz pieredze ar “Prodex” bija vissāpīgākā — nācās gaidīt 36 dienas no pieteikuma iesniegšanas, līdz meistars novērsa savus montāžas trūkumus. Ceru, ka Jūs izdarīsiet secinājumus, vai šis ir kvalitatīvs piegādātājs vai tomēr “bračkas” uzņēmums, kam Jūs turpināt dot līgumus.

O

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes