www.sudzibas.lv Bonava Projekts vertikāles, attieksme pret klientu

Bonava - Projekts vertikāles, attieksme pret klientu

Dzīvokļi projektā "vertikāles" tiek pozicionēti kā "paaugstinātā komforta". Attieksme un serviss ir ideāls līdz dzīvoklis tiek iegādāts. Tālākais jau katra paša ziņā.
Jau vairākiem dzīvokļiem konstatētas problēmas ar logiem, apkuri u. C.
Lai gan projekts nodots ekspluatācijā tikai pirms dažiem mēnešiem, problēmu ir daudz.
Manā gadījumā apkure darbojas nepilnvērtīgi un jau mēnesi to nevar novērst un vēsajās dienās istabā bija zem 20 grādiem. Taču zinu, ka šāda problēma ir arī citos dzīvokļos. Ir dzīvokļi, kuros ir problēmas ar logiem un telpās iekļūst mitrums. Dzīvokļu īpašnieku kopējā čatā ir arī video kur redzams, ka starp paneļiem ir materiāls, kurš piesūcies ar mitrumu un no tā pil ūdens.
Atbilde, par problēmas novēšanas termiņiem manā gadījuma nav saņemta. Jaunajiem pircējiem tiek piedāvāta dāvanā virtuve, esošajiem klientiem par nopietniem defektiem nekas nav paredzēts - paši atbildīgi, ka nopirkāt. Bonava noslēgusi līgumu ar apsaimniekotāju tā, ka nav iespējams pārslēgt elektroenerģijas piegādātāju un dinamiskie tarifi nedarbojas - līdz ar to jāmaksā vairāk.
Pirms pērkat dzīvokli - iesaku piereģistrēties dzīvokļu īpašnieku whatsapp grupā un palasīt komentārus par defektiem.

21.03.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Bonava Latvija Pārstāvja atbilde 23.03.2023

Paldies Jums par e-pastu un izteikto viedokli!

Vēlamies paskaidrot, ka jebkurai jaunai ēkai, neatkarīgi no pozicionētā komforta līmeņa, nepieciešams periods izbūvēto iekšējo inženiersistēmu, tajā skaitā apkures un cita veida risinājumu konfigurēšanai un pielāgošanai iedzīvotāju vēlmēm un lietošanas paradumiem. Tā tas ir arī Jūsu projektā, tāpēc uz doto brīdi tiek aktīvi strādāts pie tehnisko nepilnību novēršanas, diemžēl dažas iekārtas ir jāpasūta un piegādes aizņem zināmu laiku.

Attiecībā uz komunikāciju ar Jums esam pārbaudījuši mūsu Klientu servisa datus un pārliecinājušies par to, ka komunikācija ir notikusi gan rakstiski, gan tiekoties klātienē un Jūs esat informēts par situāciju, tās cēļoniem un rīcības plānu situācijas artisināšanai.

Vēlamies izteikt sapratni par Jūsu sarūgtinājumu saistībā ar “īpašo piedāvājumu”, kas tika uzsākts mēnesi pēc tam, kad bijāt iegādājies dzīvokli, taču diemžēl mūsu piedāvājums ir spēkā tikai akcijas periodā un nekādā mērā nevar tikt attiecināts uz jau notikušiem darījumiem.

Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām!

B

Komentāri (5)

B Bizes97 21.03.2023

Video pielikumā.

B Bizes97 21.03.2023

Video nevar pievienot, pirvienoju foto.

G Gii 22.03.2023

Par izteikumu ''Lai gan projekts nodots ekspluatācijā tikai pirms dažiem mēnešiem, problēmu ir daudz.'' - tieši problēmu ir visvairāk tikko pie nodošanas ekspluatācijā, jo paiet laiks, kamēr novērš defektus un saregulē sistēmas. Jo parasti mērķis ir pēc piespējas ātrāk nodot ekspluatācijā un tad labot sīkumus.
Bonava vispār izmanto lētus un nekvalitatīvus materiālus, ietaupa visur kur vien iespējams.

G GG1337 16.01.2024

Bonavas lapā iespējams ievietot pieprasījumu garantijai.

Bieži vien garantijas pieteikums tiek izskatīts, norādīts kā atrisināts ar komentāriem, kurus pāris vārdos var izteikt kā: "tā jābūt", "pārējiem viss ir labi" utt.

Problēmas ar mitrumu, ko labo ar ozona ģeneratoru, lai minimizētu pelējumu, vai novērstu to, bet pašu pelējumu rašanās cēloņus nelabo.

G GG1337 16.01.2024

Nemaz nerunājot ka Ozona aparāta darbības vietas pašā sākumā netika informētas un noslēgtas no pieejas.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes