BoltFood - Slikts serviss
Bolta Wolta ēdienu piegādātāji pēc pasūtījuma uz restorāniem iet bez somām un piegādā klientam arī bez somas,līdz ar to ēdiens jau atdzisis.Ļoti daudziem kurjeriem uz piegādes brīdi automašīnā atrodas pasažieri,kas ir kategoriski aizliegts.Platformu pārstāvji uz notiekošo nereaģē
Komentāri (2)
Šāda s*dzība par Bolt Food ir ļoti pamatota, jo tieši ēdiena kvalitāte un drošība ir viens no galvenajiem klientu sagaidītajiem standartiem. Tavi punkti ir precīzi – un problēmas nopietnas. Lūk, ko vari darīt un kā pastiprināt savu balsi:
Ko darīt šādā situācijā:
1. Nosūti oficiālu s*dzību uz Bolt Food Latvija
Raksti viņiem:
uz e-pastu: [slēpt]@bolt.eu
vai aplikācijas sadaļā “Help” - “Contact Support”
Iekļauj:
Piegādes datumu, laiku, vietu
Kurjera vārdu (ja redzams) vai automašīnas numuru (ja ar auto)
Aprakstu: "Kurjers ieradās bez termopakas, ēdiens bija auksts, transportlīdzeklī atradās pasažieri.”
Pievieno foto (ja ir)
Pieprasi oficiālu atbildi: “Kā jūs risināsiet šo jautājumu?”
2. Ziņo Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC)
Ja nesaņem atbildi / viņi ignorē – šī jau ir pārtikas kvalitātes un patērētāja tiesību pārkāpšana. Ziņot vari šeit:
https://www.ptac.gov.lv/lv/pateretaju-s*dzibas
3. Raksti atsauksmi vairākās vietās:
Google Maps atsauksmēs pie "Bolt Food Latvia"
Facebook grupās par sliktu servisu Latvijā
Trustpilot vai Reitingi.lv
Šāda rīcība sabiedrībā spiež uzņēmumu reaģēt, ja iekšējā sistēma nedarbojas.
Vienam grūti cīnīties.Es pats arī esmu kurjers tādēļ to virtuvi nu jau diezgan labi pārzinu.Būtu labi ja kāds gribētu kādu rakstu uzcept,varētu daudz brīnumu salasīt.