BITE - slikts serviss,patērētājus tiesību normu neievērošana
Bites salonā tika iegādāts putekļu sūcējs,kurs saplīsa pēc aptuveni 5 mēnešu lietošanas ,kā paredz garantijas lietošanas normatīvi,tas tik nodots uz garantijas remontu.Tālāk sākās nto mēnešu gaidīsanas režims ,katru nedēļu saņemot sms no Bites info,ka garantijas remonts tiek pagarināts uz7 dienām (tā vairākus mēnešus no vietas.)Labi,pacietīgi gaidam salaboto putekļu sūcēju...Paiet laiks saņemu ziņu no Bites ,ka nav vajadzīgās detaļas,lai mantu salabotu,jāierodas Bites salonā.Bites salonā tika parakstīts pieņemšanas-nodošanas akts,ka nauda tiks atgriesta 30 DIENU laikā,paejot 30 dienām no naudas ne miņas.Zvans uz biti-klientu apk.speciāliste laipnā balsī skaidro,ka nauda jāgaida 30 darba dienu laikā...paiet arī tās un no naudas ne miņas,zvans atkal uz Bites kons.tālruni ,tad seko soliījumi,ka tiks atzvanīts 2 dienu laikā,protams neviens nezvana...tad seko aizbildinājumi,ka viss ir procesā un nekas nav saprotams,bet pieņemšanas un nodošanas aktā skaidri ir minēts,ka naudai jābut atgriestai 30 dienu laikā!Cienijamā Bites kompānija,atgrieziet naudu kā noteikts patērētāju tiesību aizsardzības normatīvos!
Sveiki!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], mēģināsim noskaidrot situāciju. Jauku dienu!
Pievienot komentāru