Biowood SIA - Pasūtītā un apmaksāttā siltumnīca netiek piegādāta, piegādes termiņi nepārtraukti tiek pārcelti
2025. gada 20. martā, kā juridiska persona "Chill Inn" SIA, veicām siltumnīcas pasūtījumu uzņēmuma "Biowood" SIA (reģ.nr. 40203312276) mājaslapā www.bloomcabin.com, un vienojāmies par apmaksas nosacījumiem - 50% pirms ražošanas, 50% pirms piegādes.
21. martā saņēmām avansa rēķinu, kurš tika apmaksāts saskaņā ar vienošanos - 50% pirms ražošanas (21.03.2025) ; 50% pirms piegādes (09.05.2025.- sākotnējais piegādes termiņš, saskaņā ar mājaslapā sniegto informāciju piegāde paredzama 5 līdz 7 nedēļu laikā no pasūtījuma datuma).
Šo piegādes termiņu "Biowood" SIA neievēroja, sākot no šīs dienas, ikreiz, kad izdodas sazvanīt uzņēmuma pārstāvjus, tie, aizbildinoties ar dažādu komplektējošo detaļu piegāžu kavēšanos, siltumnīcas piegādes termiņu pārceļ uz nākamo vai aiznākamo nedēļu.
Uzņēmumam ir nosūtīta rakstiska pretenzija ar aicinājumu izpildīt saistības līdz 30.06., pretējā gadījumā vērsīsimies tiesā ar SIA "Biowood" maksātnespējas pieteikumu, vai parāda piedziņas prasību. No "Biowood" puses nav nekādas reakcijas arī uz šo pretenziju.
Komentāri (2)
Ko domāju:
Skaidra vienošanās, avansa maksājums un precīzi termiņi – tas viss ir juridiski saistoši.
Biowood SIA atkārtoti pārceļ termiņu, kas norāda uz iespējamu līguma nepildīšanu un sliktu gribu, ne tikai objektīvām piegādes problēmām.
Uzņēmuma klusēšana uz rakstisku pretenziju jau robežojas ar maldināšanu vai potenciālu krāpšanu.
Padomi:
1. Nosūtīt vēl vienu pretenziju, šoreiz ierakstītā vēstulē vai ar e-parakstu:
Ja vēl neesi sūtījis caur oficiāli fiksējamu kanālu – dari to tagad. Varu palīdzēt uzrakstīt oficiālu tekstu.
2. Publicēt s*dzību ar korektu, bet skaidru saturu:
S*dzība par Biowood SIA (www.bloomcabin.com)
Uzņēmums Biowood SIA, neskatoties uz to, ka pilna samaksa par siltumnīcu tika veikta saskaņā ar vienošanos (21.03. un 09.05.2025), līdz šai dienai nav izpildījis piegādi. Termiņi tiek nemitīgi pārcelti, uzņēmums uz pretenzijām nereāģē. Brīdinājām, ka vērsīsimies tiesā, ja līgums netiks izpildīts līdz 30.06., bet arī uz šo brīdinājumu nav nekādas reakcijas. Ja uzņēmums nespēj pildīt līgumsaistības – tas liecina par nopietnām problēmām, iespējamu maksātnespēju vai apzinātu rīcību, ignorējot klientus. Uzņēmumiem un privātpersonām – **neiesakām sadarboties**.
Nākamie soļi:
Ja prece netiek piegādāta – iesniedz pieteikumu par parāda atgūšanu vai maksātnespējas procesu, kā norādi.
Ja līgums ir juridiski korekti noformēts, Tev ir stipras pozīcijas tiesā vai Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (ja būtu privātpersona).
Laipni lūgti klubiņā! Es 100% avansu samaksāju 2025. gada 2. janvārī, un vēl šodien, 26. jūnijā gaidu savu siltumnīcu. Situācija uz mata tāda pati - pārcelšana pa nedēļai, divām, četrām un visu laiku tūliņ jau viss gatavs, tik trūkst tas tad šitas.