LV RU
www.sudzibas.lv Bikko.lv Neiesaku izmantot viņu pakalpojumus

AtrisinātaBikko.lv - Neiesaku izmantot viņu pakalpojumus

Neiesakām pilnīgi nevienam izmantot šīs mājaslapas pakalpojumus,
Viņi naudu paņem priekšapmaksā, bet apkrāpj cilvēkus un ne prece ne pakalpojums klientam netiek piegādāts.
Pats serviss vispār ir drausmīgs un ļoti necenzēti šie uzņēmuma(Ja vispār to var nosaukt par uzņēmumu ) ar klientiem kuri ir mēģinājuši izmantot viņu pakalpojumus,
Pat man zināmus klientus ir apkrāpuši vairākas reizes par vairākiem simtiem eiro ir izmānījuši.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Cietušais 08.06.2017

Sūdzība tika atrisināta un nauda cietušajiem tika atgādāta atpakaļ pēc ilgāka laika gaidīšanas.

C

Komentāri (9)

C Cietušais 08.06.2017

Jā tāda ir šī kompānija! Neiesaku viņiem uzticēties.

B Bikko.lv Support Pārstāvja atbilde 08.06.2017

Labdien,

Atsūtiet lūdzu pasūtījuma numuru. Pretējā gadījumā šī ziņa parāda, ka šī ziņa ir safibricēta, lai nomelnotu uzņēmuma tēlu!.

Paldies jau iepriekš,
Ar cieņu Bikko.lv velo veikals

masyanya 08.06.2017

Nepaspēj piesēst ar popkornu, ka jau atrisināta... (((

B Bikko.lv Support Pārstāvja atbilde 08.06.2017

Labdien!

Diemžēl ar šādām ziņām cilvēki grib nomelnot uzņēmuma tēlu, jo diemžēl konkurence Latvijā nevienam nepatīk!

Ar cieņu,
Bikko.lv velo veikals

B Bikko.lv Support Pārstāvja atbilde 08.06.2017

Šis visu izsaka!

Y yuris72 17.04.2018

2018. gada 6. aprīlī pasūtīju velosipēdam rezerves daļas un, protams, naudu arī pārskaitīju. Vairākas dienas no veikala puses nebija nekādas ziņas.
14. aprīlī apnika man gaidīt un uzrakstīju uz viņu e-pastu jautājumu - kad varētu tikt izpildīts pasūtījums.
Nesagaidījis atbildi, 17. aprīlī uzrakstīju tādu pašu jautājumu bikko.lv veikala vietnē, pie kontaktinformācijas, attiecīgā ailē. Tāpat nekādas atbildes.
Tiešām izskatās, ka krāpnieku firma. Ko iesākt? Kā atgūt 17,88€?

Y yuris72 18.04.2018

Papildināts.
18. aprīlī es beidzot piezvanīju uz bikko.lv un man (par brīnumu, jo necerēju, ka kāds vispār tur cels klausuli un runās) atbildēja, ka pasūtījums (nosaucu numuru) tāds ir pieņemts, arī nauda ir saņemta, bet nezināmu iemeslu dēļ prece nav izsūtīta.
Viņi ar manīm sazināsies tiklīdz būšot kas zināms sīkāk.

Y yuris72 19.04.2018

19. aprīlī Omniva kurjers atveda man preci līdz mājām. Biju pat izbrīnīts, ka ne uz pakomātu.
Tā kā viss kārtībā – saņēmu ko biju pasūtījis. Tomēr netiku piekrāpts.

K KristapsK 03.08.2018

Serviss ļoti ļoti neprofesionāls, 2 nedēļas pēc pasītijuma veikšanas nedeva nekādu ziņu, uzzvaniju, apjautājos kas notiek? Pateica ka sistēmā tur kaut kāda ķļūda utt...Saņēmu pilnīgi citu riteni nekā biju pasūtijis. Tagad pēc divu mēnēšu lietošanas pedālis nolūza, atbildēja ka tas nav garantijas ietvaros veicams darbs un ka jātaisa pašam par savu naudu. Neviens nerunā latviski, var sarunāties tikai angļu vaoldā (Ļoti zemā līmenī) vai krievu valodā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes