www.sudzibas.lv Bigbox.lv SIA Etailer Negrib atgriezt naudu par preci ar defektu

Bigbox.lv SIA Etailer - Negrib atgriezt naudu par preci ar defektu

Veicu pirkumu interneta veikalā bigbox.lv un pasūtīju Samsung ledusskapi eur 554,00 vērtībā.
Šo preci saņēmu un pie iepakojuma noņemšanas secināju, ka ledusskapja korpusa augšējais Stūris no ārpuses ir ar defektu (korpusa Stūris ir ieiespiests) .
Tās pašas dienas vakarā sāku saraksti ar bigbox.lv palīdzības dienestu. Diemžēl pēdējā e-pastā man sāka piedāvāt vērsties elektronika - serviss vai samsung.lv, cik noprotams, garantijas remontam.
Tomēr šajā gadījumā vēlējos izmantot distances līgumā noteiktās tiesības izbeigt līgumu un atgriezt naudu par preci, jo prece tika piegādāta neatbilstošā stāvoklī ar defektu.
Atrunājas un nesniedz informāciju, kad un uz kādu adresi sūtīt atpakaļ preci un cik Ilgā laikā nauda tiks atgriezta manā kontā. Uzrakstīju sūdzību Ptac. Uzņēmums, kas absolūti neievēro patērētāja tiesības.

O

Komentāri (2)

A absolut1327 06.09.2022

Rakstveida pretenziju uz juridisko adresi, lai sniedz off.atbildi un ar to atbildi tad uz ptac. :)

O O.Urtane 06.09.2022

Ir jau izdarīts 👍

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes