Bigbox. /SIA Etailer / - Slikts serviss

Pērkot preci internetā no cita komersanta, Rēķins tiek sastādīts un visus piegādes pakalpojumus nodrošina big box (Etailer, SIA), pat bez manas piekrišanas. Tātad veikalam ir ligums ar tālāko pakalpojuma sniedzēju- big box (Etailer, SIA). Tācu. reklāmā solīto 1-2 dienu piegāde no pasūtījuma apmaksas mirkļa ir ieilgusi un neviens nerod risinājumu. Pēkšni parādās, ka DPD nav veicis pienākumsu.t.t Vienas tukšas atrunas, ja vispār atbild. Ja zvana atkārtoti - trubu neceļ vispār, vai uz uzdotajiem jautājumiem - par līguma izpildi un tā termiņu ievērošanu- pārtrauc sarunu un viss. Ko darīt klientam? Absolūti tukša un bezatbildīga komersatnta darbība, kura nav vērsta uz situācijas un problēmas risinājumu. Nezinu, kad un kā viss atrisināsies, jo firma nekomunicē- samaksāts ir -preces nav. Piegādās droši vien, kad gribēsies, ja vispār gribēsies piegādāt. Ja iespējas - UZMANIETIES no Bigbox. /SIA Etailer /

T

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus