LV RU
www.sudzibas.lv Bata Nekvalitatīvi apavi

BATA - Nekvalitatīvi apavi

11.06.2004 mēs iegādājamies vīriešu kurpes 52,99 Ls vērtībā tirdzniecības centrā Domina, veikala BATA (SIA "ALVITENS" LV 40003547629 Ieriķu iela 3, Rīga). Bet jau 16.06.2004 bijām spiesti vērsties ar pretenziju šī veikala administrācijai, jo uz kurpju papēža tika atklāts defekts nelielas iekšējas plaisas veidā, kas liecināja par rūpniecisko brāķī. Nekādu mehānisko rakstura bojājumu uz apaviem nebija. Taču veikala administrācija uzstāja, lai tiktu veikta attiecīga ekspertīze. Veikala administrācijas pārstāvji uzvedās ļoti nepieklājīgi, sarunājoties ar mums tikai pa telefonu.

Cik liels bija mūsu pārsteigums, kas mēs saņēmām slēdzienu no eksperta, kurā tiek runāts par mehānisko bojājumu, turklāt tam bija pievienota kvīts par samaksu par ekspertīzes veikšanu un tās bija domāts mums.

Firma "ALVITENS" nosūtīja uz ekspertīzu kādu citu apavu pāri vai arī tīši bojāto mūsu apavus. Visu šo laiku apavi atradās un pašreiz atradas jau iepriekš pieminētā veikalā.

J

Komentāri (17)

A Andrejs 19.08.2004

Ne soglasen. Absolutno ne soglasen. Kupil v BATA 2 pari obuvi, sebe i zhene. Mi oba o4enj dovoljni, tak kak malo togo 4to oni dejstviteljno o4enj udobnije i ka4estvennije, tak jesho i osoznanije togo 4to noish obuvj s mirovim imenem, da jesho i za NORMALNUJU cenu. Uveren 4to za osennej obuvju pojdu tolko v BATA. Tam i prodavci vse prijatnije i obstanovka normalnaja, da i vibor jestj. A jesho kogda mi pokupali nam ne havatalo 2Ls, tak prodavci pozvonili direktoru i on bez problem dal skidku. Tak 4to ne verju 4to administracija bila s vami gruba ili jesho 4to to. Kstati v4era prohodil mimo BATA v DOMINA i videl 4to tam uzhe novaja kollekcija i obuvi i kurtok, tak 4to pora za pokupkami. Vot!

N Natalja 20.08.2004

Horosaja obuvj, horosij magazin. Kazdij pokupatelj mozet osporitj resenie ekspertizi pricem besplatno.

K kauss 07.10.2004

Nu man ar ar šo veikalu gāja interesanti - nopirku kurpes, bet pēc 2 mēnešiem apakšējais papēdis bija jau mazliet nodilis, bet bija iespiedies labās kurpes īstajā papēdī un neizskatijās galīgi labi. Paņēmu jau čeku un gāju uz veikalu, kad izdomāju tomēr ieskriet pie sava kurpnieka. Viņš izteicās, ka zole īstais papēdis ir no ādas (mīksts), bet mazais uzgalītis ir gumijas (cietāks) un tāpēc ir izspiedis ādu. Kašķīgais noskaņojums pārgāja un atstāju lai sataisa!

NEKAD (90%) NEATSTĀJIET VEIKALA EXPERTĪZEI - NESIET UZ PATĒRĒTĀJU AIZSARDZĪBAS BIROJU, jo tie tomēr iedos objektīvu vērtējumu!!!

P.S. bet kurpes ir tiešām smukas :)

K kliente 19.12.2004

Loti slikta apkalposhana, loti nelaipnas pardevejas. iegadajos zabakus pa 80 latiem apmeeram pec pusotra menesha abiem zabakiem parluuza zole, papeezi ( bija mazinji) izskida pirmaja diena... aiznesu uz veikalu tur apavi tika nosutiti expertizei, un patiekc ka nepareizas ieshanas rezultata, zole parluzzusi. protams neviens jau neuzskatija par vajadzigu piezvanit un informet, neskaitamas reizes bja jazvana pashai. Pirms iegadajaties apavus veikala Bata, labi apskatiet apavus, jo cena manuprat ir neadelvata apavu kvalitatei.

I Inara 21.01.2008

16.12.2007 kupila sapogi sinu so skidkoj za 42,00 Ls, a 25.12.2007. kabluki razvalilisj - okazalosj, na kablukah vstavka iz kartona. Pri pokupke etogo ne bilo vidno. Administracija predložila sdelatj remont, a denjgi vozvra6atj otkazivajetsja. Budu sdavatj na ekspertizu. Kak možno prodavatj uli4nuju obuvj s kartonnimi kablukami!!! i pri etom nazvatj eto malenjkim defektom? Vmestje so mnoj pretenziju podavala dama, kotoraja setovala, 4to celij mesjac pitajetsja vernutj denjgi za brakovaniju obuvj.

Vivod: ka4estvo tovara - 1$ za kilogramm!!

N natali 04.03.2008

Kypili v Bata muzskie zimnie krossovki - cerez polgoda tresnula podosva.. A ih ekspertiza otvetila - eto nasa vina! Mozno bilo bi iskat pravdu dal6e, da zalko vremeni.. Mi teper prosto principialno ne zahodim v magazini BATA !!

A Andris 19.03.2008

Kupili 4 mesjaca nazad zhenskie sapogi. Kozha ochen' prijatnaja no nedavno zametili chto pjatka na pravoj noge nachala spolzat' na kabluk, da i formu sapogi poterjali. ''Expertiza'', provedennaja magazinom, v lice zavedujuschej, zamenit' sapogi otkazalas' a pro den'gi i voobsche nikto ne zaikalsja. Nemnogo obidevshis' poehali k nezavisimim expertam - itog totzhe. Objasnenie bilo prostim - obuv' nemnogo velika. (raznosilas')
S vivodami mi ne soglasni no dal'she po instancijam ne pojdjom kak vprochem i v magazin BATA.(nikogda)
Obsluzhivajuschij personal pokazalsja nam ochen' prijatnim i otzivchivim, I zavedujuschaja tozhe prijatnaja zhenschina. Esli bi ona vsem vozvraschala den'gi to skoree vsego uzhe ne rabotala.
A prinosjat im obratno mnogo.

I Inna 02.02.2009

V nojabre kupila zamshovija sapozhki s ukrashenijami v vide businok (za 105LVL). Dve otvalilisj, odnu nashla. Pozvonila v Batu skazali, chto nuzhno prinesti - budut smotretj. Nadejusj, chto do PTAC ne dojdet. No v celom, cena i kachestvo javno ne sovpadajut.

J Jānis 11.09.2009

Iegādājos apavus un jau pēc diviem mēnešiem bija nodilis papēdis vienai no kurpēm. Veikals atteicās mainīt un man bija jārunā ar veikala vadību caur telefonu. Neisaku tur neko iegādāties, jo pēc kāda laika apavus varēsiet droši mest ārā.

J Jānis 13.09.2009

No likumdošanas puses apaviem jākalpo vismaz viena sezona nevis vienu mēnesi, vai dienas. Tad jau ražotāji varētu ražot pa lēto apavaus un neuzņemties atbildību. Ja apavai normāli valkājot nodilst par ātru piem., divu mēnešu laikā, kas pat nav sezona, tas ir ražošanas brāķis.

Z Ziga 20.03.2010

Iesaku BATA veikalam iet garām nekvalitatīva prece un nenes atbildību par garantiju

B Beāte 12.05.2010

Ne tikai apavi, bet arī somas ir ļoti sliktā kvalitātē.

No pirku somu par 45 ls un tās pašas dienas vakarā atklāju, ka krāsa ir nobružājusies un odere atirusi! Aiznesu atpakaļ, taču vairāk kā pēc nedēļas kad ļoti centos viņus sazvanīt man atbildēja, ka tāds sīks defekts vien esot. Tas ir normāli? pie kā man vērsties, lai atgūtu savu naudu?

ejiet šim veikalam garām!

L LieneŠusta 29.05.2010

Iegādājos somu par 30LVL Batas veikalā pēc divām dienām, konstatēju, ka abi rokturi somai sāk plīst, kad aiznesu somu atpakaļ, man teica, ka nekas vairāk par remontu man nepienākas.
Ieteikums neko nepirkt šajā veikalā.

G Gundars 09.06.2010

Nopirku kurpes, apmēram pa 40Ls "Jaunās sezonas" nonesāju kādas nepilnas divas nedēļas, viss ok bet sāka irt ārā viens diegs aiznesu uz veikalu atpakaļ domāju, lai man samaina pret jauniem vai arī naudu atgriž, bet viņi saka ka es pats esot pārgriezis šo diegu. Bet piedāvā man bezmaksas remontu, nesparotu kapēc bezmaksas ja pats esot pārgriezis. :) Tagad nesīšu uz neatkarīgo ekspertīzi un maksāšu 30Ls, un tad jau redzēs kā tas viss izvērtīsies...

M martins 20.04.2011

Sūdīgs veikals. man zole abiem apaviem vienlaicīgi salūza pēc vienas vasaras novalkāšanas. Nekvalitātīva prece šajā veikalā. neiesaku neko pirkt tur.

Y Yana333 06.08.2013

Piekrītu 100%. Nekvalitatīvi apavi. Nav orientēti uz klientu, nemāk risināt jautājumus.
Jau VIENĀ DIENĀ, uz dažām 2h sausā laikā lietojot apavus (braucot auto) parādījās balti pleķi uz rozā "ādas".
Eksperts, uzņēmuma vadītājas Martas personā, kā vēlāk noskaidrojās - teica, ka nekvalitatīva āda, tā mēdz gadīties.
Viņasprāt, tas, ka pleķi balti uz rozā kurpēm ir no mitruma un tas nav brākis, un neko nemainīs un nekādu citu risinājumu nepiedāvās.

Danija u.c. veikalos maina bez problēmām, pat nav jāgaida 10 dienas, kad atbildēs, bet uzreiz apmaina apvus vai piedavā naudu.
http://www.bata.com/ būtu jāpadomā ar cik profesionāliem uzņēmuma vadītājiem sadarbojas.

Pārdevēja, kas domā, ka ir kasiere, un nemāk galīgi organizēt komunikāciju un risināt šāda veida starpgadījumus, kur normāla attieksme būtu vismaz atvainoties ir Riga Plaza, Bata veikalā sastopama.
Bet ja Uzņēmuma vadītāja nemaz neatvainojās, tad, ko var gribēt no darbiniecēm= kasierēm!

Īstermiņa domāšana, īstermiņa bizness!

Y Yana333 06.08.2013

Papildinājums:
BATA starptautiskā lapā, skaisti un SKAIDRI aprakstīts par Garantiju ko viņi nodrošina visiem viņu pārstāvjiem/ tirgotājiem.
30DIENU laikā piesakot defektus apavu, viņi var ne tikai BEZMAKSAS salabot, bet ATGRIEZT naudu.
Tā kā VIETĒJAIS latvijas BATA uzņēmums neko nezaudētu, ja normālu uz klientu ortientētu apkalpošanas politiku ieviestu un pateiktu - "Atvainojamies, mēs atzīstam, arī mēs mēdzam kļūdīties, bet piedāvājam Jums risinājumu tādu un tādu...!"

Šeit var sazināties un atstāt atsauksmes ar BATA vadību starptautiakā līmenī. Iespējams viņiem ir ko teikt, saviem lokāliem "tirgotājiem", kuri bojā BATA zīmolu un uzņēmuam tēlu globāli!
http://www.bata.com/contact-bata.php

Izkopēts no augstākminētās lapas: http://www.bata.com/shoe-customer-service.php
"Guaranteed satisfaction
Bata understands the shopping confidence afforded by a satisfaction guarantee. That's why we guarantee our merchandise to be free of manufacturing defects. We will gladly accept any defective item for repair, refund or exchange at any retail location within the country of original purchase. We ask that requests for refund or exchange be made within 30 days of purchase, accompanied by the original receipt.

Whether on-line shopping or AT YOUR LOCAL Bata store, you CAN EXPECT Bata to live up to its PROMISES!"

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes