www.sudzibas.lv Barbora Slikts serviss

Barbora.lv - Slikts serviss

Izdomājām iztestēt borboras servisu corvid laikā.
Tā, lai ir tikai "pēc faktiem":
- rezervējām preces izņemšanu grostonas ielā 1 - četras dienas, pēc pasūtījuma veikšanas (20: 00-21: 00)
- samaksājām uz 40,28 eur
notikumu gaita:
- īstajā datumā bijām grostonas ielā - 20: 30 - info tālrunī, stāsta, ka jāpagaida 10-20 min un atnāks sms - neatnāca
- 20: 50 aizgāju uz info centru, kur būtu jāsavāc pasūtījums - kungs plāta rokas - sorry, sorry ģļuks pazvanīšu, kāds atnāks
- 21: 10 kāds atnāk - ies skatīties
- līdz 21: 50 bija savākUšies 4 klienti, kam sūtījumu būtu jāsavāc norādītajā laikā.
- 21: 55 atnes tikai manu sūtījumu (pārējie, šovakar, zelēs sēnes - Bekas, acīmredzami) . Atnāk sms. Čeks / pavadzīme / rēķins netika izsniegts.
Rezultāts:
- gribēju - "lai nav pandēmijas laikā jāvazājas pa veikaliem"; sanāca - 15 minūšu vietā veikalā, nostāvēju stundu, visu laiku, kādu izprašņājot un zvanot.
- pārbaudot rēķina izrakstu, kas atnāca epastā - maisiņos ir produktu uz 37 eur - starpību atmaksāšot (pievērst! Uzmanību samaksāju 40) , no tiem:
- 4 produkti, ko pasūtīju vispār nav rēķinā;
- 5 pozīcijas ir neīstajā kvantumā;
- 2 pozīcijas ir rēķinā, bet nav maisiņā.

Kopsummā: 40-37 =3 eur - tā ir summa, ko taisās atmaksāt par vairāk nekā 9 preču iztrūkumu (laikam rēķina pēc pašizmaksas) .

Tā, izskrienot ātri cAuri, šis pirkums parastajā maximā, man būtu lētāks par eur 10-15... Nerunājot par ceļu... Nerunājot par laiku... Nerunājot par stāvēšanu veikala vidū pandēmijas laikā..

Paldies barbora par lielisku pieredzi!
(un par to, ka neiedomājos iepirkties uz lielāku summu - daži desmiti eur nav tik daudz par mācību)

04.04.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Komentāri (4)

R Rozālija Roze 05.04.2020

Es arī vakar ap 20:30 biju Grostonas ielas MAXIMA pēc preces,bet nedabūju,kaut pirms iešanas Barbora zvanīju,teica,ka ap 20:30 būšot

BondsBonds 05.04.2020

Jebkuram muļķim skaidrs, ka tagad viņiem pieprasijums ir kā mininums trīskāršojies,un ka nesen pieņemtie darbinieki,kuri noteikti tāpat trūkst, nestrādās uz 100 procentiem. Tā kā, sniegpārsliņ, saproti ka tu nedzīvo fantāzijā.

E Eihi77 10.10.2020

Ja klienti nesūdzētos par sīkumiem, tad tik bieži nemainītos darbinieki .

Paradeez 10.10.2020

Tas un COVID laikā, pasūtījumu skaits ir trīs reiz lielāks, bet alga paliek tā pati

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes