Barbora - Slikts serviss
Regulāri netiek piegādātas pasūtītās preces, nožēlojams serviss. Un galvenais ka divas reizes pēc kārtas viena un tā pati prece. Neskatoties uz to ka ir rakstīta pretenzija.
Sveicināti!
Ļoti žēl, ka nesaņēmāt visas preces, ko pasūtījāt.
Preces komplektējam no veikala plauktiem, tādēļ var gadīties, ka komplektēšanas brīdī prece nebija plauktā. Tādā gadījumā atzīmējam šo informāciju pavaddokumentā un klients saņem naudas atmaksu līdz 5 darba dienu laikā.
Ja pēc pasūtījuma saņemšanas noskaidrojāt, ka pavadzīmē visas preces ir piegādātas, bet daļu no precēm nesaņēmāt, lūdzu pēc iespējas ātrāk sazinieties ar mums, zvanot uz +371 297 128 86 vai rakstot uz [email protected]. Mēs noteikti atrisināsim šo situāciju!
Mēs pieliekam visas pūles, lai piegādātu klientam pilnīgu, kvalitatīvu pasūtījumu un viemnmēr labprāt saņemam atgriezenisko saiti par iespējamiem uzlabojumiem un izmaiņām.
Cieņā
Barbora
Pievienot komentāru