www.sudzibas.lv Barbora Produktu kvalitāte

Barbora - Produktu kvalitāte

Jau kuro reizi nākas vilties. Viens, ka laicīgi nepiegādā vai piegādā neīstās preces un manas nepiegādā (paldies, tas ātri tika nokārtots) , bet par vecu gaļu gan, nevis atskaita naudu, bet atvainojas par sagādātajām neērtībām un piedāvā kupona nr. 2euro vērtībā nākamajam pirkumam. Baidos, ka nu reiz mans mērs ir pilns un vairāk Barboras pakalpojumus neizmantošu. Nu kā var būt, ka gandrīz katrā pasūtījumā ir kaut kādas problēmas. Tāda sajūta, ka tur strādājošajiem viss vienalga. Serviss ir zem katras kritikas.

18.02.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Barbora.lv Support Pārstāvja atbilde 21.02.2022

Labdien!

Paldies par Jūsu atsauksmi!
Atvainojiet, ka sagādājām Jums vilšanos! Lūdzu, atsūtiet Jūsu tel.nr. privāti, lai varam Jūsu sazvanīt un vienoties par risinājumu!
Lai varētu klientam atgriezt naudu par bojātu preci, lūdzam klientu nosūtīt mums bojātās preces foto uz [email protected] pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 72 h laikā pēc pasūtījuma piegādes.

Ar cieņu
Barbora

Komentāri (2)

A asdasd123 19.02.2022

Мыши плакали, кололись, но продолжали грызть кактус

V Vichy 21.04.2022

Pievienojos! Arī mūsmājās katrā otrajā sūtījumā no Barboras ir problēmas :(

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes