Barbora - Piegādā jogurtu ar beigušos derīguma termiņu
Pasūtījums tika veikts 27.06, piegādātais sojas Alpro jogurts ir ar notecējušu derīguma termiņu. Attēla redzams ka tā derīguma termiņš ir beidzies 24.06. Sojas produkti nav lēti un šādi tiek izmesta nauda. Šāds atgadījums liek apšaubīt arī veikalu kurā komplektēta pasūtījums. XL Sala Maxima Klaipēdas ielā 62.
Pasūtījumus ar Barbora veicu samēra bieži un šī ir pirmā reize kvalitātes problēmām. Nākošas reizes kad tiks kaut kas līdzīgs pasūtīs, pārbaudīšu derīguma terminus kopā ar kurjeru.
Labdien!
Priecājamies, ka esat mūsu pastāvīga kliente!
Ļoti žēl, ka piegādājām Jums preci, kurai beidzies derīguma termiņš. Mums vajadzētu pievienot preces tikai ar labu derīguma termiņu. Strādāsim, lai šādas situācijas nākotnē neatkārtotos!
Ja pasūtījumu saņemot preces termiņš jau ir beidzies, mēs noteikti atgriezīsim naudu par šo preci. Lūdzu informējiet mūs pēc iespējas ātrāk 72 h laikā pēc pasūtīuma saņemšanas. Protams varat atgriezt preci arī kurjeram piegādes brīdī.
Ja kādreiz saņemat preci, kura nav pietiekami kvalitatīva vai ar pārāk īsu termiņu, lūdzu, vienmēr informējiet mūs zvanot uz +371 297 128 86 vai rakstot uz [email protected].
Cieņā
Jūsu Barbora
Komentāri (1)
No barbora lapas
"
Produktu atgriešana un naudas atmaksa
Ko darīt, ja esmu saņēmis sliktas kvalitātes preces un vēlos tās atgriezt?
Lūdzu, atgrieziet bojātās/nekvalitatīvās preces kurjeram piegādes brīdī. Ja esat pamanījis kvalitātes neatbilstību, kad kurjers jau aizbraucis, lūdzu, sazinieties ar mums 72 stundu laikā pēc piegādes, rakstot e-pastu [slēpt]@barbora.lv vai zvanot uz tel.nr. +371 29712886 un aprakstot situāciju pēc iespējas precīzāk. Papildus uz [slēpt]@barbora.lv lūdzu, nosūtiet bojāto preču fotogrāfijas. Lūdzu ņemiet vērā, ka ja jūs informējat mūs par sliktas kvalitātes precēm pēc vairāk nekā 72 stundām, kas pagājušas kopš piegādes brīža, mēs nevarēsim nodrošināt, ka situācija tiks atrisināta par labu klientam."