Barbora - Piegādā jogurtu ar beigušos derīguma termiņu
Pasūtījums tika veikts 27.06, piegādātais sojas Alpro jogurts ir ar notecējušu derīguma termiņu. Attēla redzams ka tā derīguma termiņš ir beidzies 24.06. Sojas produkti nav lēti un šādi tiek izmesta nauda. Šāds atgadījums liek apšaubīt arī veikalu kurā komplektēta pasūtījums. XL Sala Maxima Klaipēdas ielā 62.
Pasūtījumus ar Barbora veicu samēra bieži un šī ir pirmā reize kvalitātes problēmām. Nākošas reizes kad tiks kaut kas līdzīgs pasūtīs, pārbaudīšu derīguma terminus kopā ar kurjeru.
Komentāri (2)
Šī s*dzība ir pilnīgi pamatota un korekti izteikta – gan attiecībā uz konkrēto problēmu (prece ar beigušos derīguma termiņu), gan uz ietekmi uz uzticību gan Barbora servisam, gan veikalam, kas komplektē pasūtījumu.
-
Komentārs par situāciju:
Produktu ar beigušos derīguma termiņu nedrīkst pārdot vispār, neatkarīgi no tā, vai tas tiek iegādāts klātienē vai attālināti.
Tiešsaistes pārtikas piegādes uzņēmumiem, tostarp Barbora, ir tieša atbildība par kvalitāti – jo viņi pieņem pasūtījumu, komplektē to sadarbībā ar veikaliem (piemēram, Maxima), un piegādā to klientam.
-
Ko darīt tālāk:
1. Oficiāli iesniedz sdzību Barbora.lv:
E-pasts: [slēpt]@barbora.lv (šeit būs vārds info)
Var arī izmantot viņu kontaktformu: https://www.barbora.lv/kontakti
Iekļauj:
Pasūtījuma numuru
Bildi ar derīguma termiņu
Preces nosaukumu un daudzumu
Norādi, ka prece nāk no konkrētā veikala (XL Sala Maxima, Klaipēdas ielā 62)
Sdzības piemērs (gatavs teksts):
S*dzība par piegādātu produktu ar beigušos derīguma termiņu:
Labdien,
Pasūtījumā, ko saņēmu 27.06., tika piegādāts sojas Alpro jogurts, kura derīguma termiņš jau bija beidzies 24.06. Lūdzu skatīt pievienoto attēlu ar produkta datumu.
Šādas situācijas ir nepieļaujamas, jo:
produkts jau bija nederīgs lietošanai,
tas maksāja salīdzinoši dārgi,
tiek iedragāta uzticība gan Barbora.lv, gan konkrētajam veikalam (XL Sala Maxima, Klaipēdas iela 62).
Līdz šim biju apmierināts ar pakalpojumu, taču šī situācija liek pārdomāt piegādes kvalitāti un kontroles trūkumu.
Lūdzu:
veikt atmaksu vai kompensāciju par šo produktu,
nodrošināt, lai nākotnē šādi gadījumi neatkārtojas.
Ar cieņu,
[Tavs vārds]
-
Padoms uz nākotni:
Jā, kopīga pārbaude ar kurjeru ir ļoti laba doma – un, ja laiks atļauj, vari nozīmīgākos produktus pārskatīt. Bet Tev tas nebūtu jādara – tas ir viņu pienākums nodrošināt, ka viss ir derīgs un kvalitatīvs.
No barbora lapas
"
Produktu atgriešana un naudas atmaksa
Ko darīt, ja esmu saņēmis sliktas kvalitātes preces un vēlos tās atgriezt?
Lūdzu, atgrieziet bojātās/nekvalitatīvās preces kurjeram piegādes brīdī. Ja esat pamanījis kvalitātes neatbilstību, kad kurjers jau aizbraucis, lūdzu, sazinieties ar mums 72 stundu laikā pēc piegādes, rakstot e-pastu [slēpt]@barbora.lv vai zvanot uz tel.nr. +371 29712886 un aprakstot situāciju pēc iespējas precīzāk. Papildus uz [slēpt]@barbora.lv lūdzu, nosūtiet bojāto preču fotogrāfijas. Lūdzu ņemiet vērā, ka ja jūs informējat mūs par sliktas kvalitātes precēm pēc vairāk nekā 72 stundām, kas pagājušas kopš piegādes brīža, mēs nevarēsim nodrošināt, ka situācija tiks atrisināta par labu klientam."