www.sudzibas.lv Barbora Nepilnīgi piegādāts pasūtījums

Barbora - Nepilnīgi piegādāts pasūtījums

Jau atkārtotu reizi barbora izceļas ar savām nepilnībām. Tika veikts pasūtījums, visas preces bija pieejamas un viss pasūtījums tiek apstiprināts bez izmaiņām.

Pienākot pasūtījumam, izbrīns ka daļa no pasūtītajām precēm nemaz nav. Reāli šķita ka tas kurš piegādāja pasūtījumu aizmirsa vienu no maisiņiem. Atkal vējā izmesta nauda uz nemākulīgiem cilvēkiem. Ja prece nav, tad veiciet izmaiņas un atgriežat naudu.

15.07.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Barbora.lv Support Pārstāvja atbilde 5 st atpakaļ

Labdien!
Ļoti žēl, ka nesaņēmāt visas preces, ko pasūtījāt.
Preces komplektējam no veikala plauktiem, tādēļ var gadīties, ka komplektēšanas brīdī prece nebija plauktā. Tādā gadījumā atzīmējam šo informāciju pavaddokumentā un klients saņem naudas atmaksu līdz 5 darba dienu laikā.
Ja pēc pasūtījuma saņemšanas noskaidrojāt, ka pavadzīmē visas preces ir piegādātas, bet daļu no precēm nesaņēmāt, lūdzu pēc iespējas ātrāk sazinieties ar mums, zvanot uz +371 297 128 86 vai rakstot uz [email protected]. Mēs noteikti atrisināsim šo situāciju!
Mēs pieliekam visas pūles, lai piegādātu klientam pilnīgu, kvalitatīvu pasūtījumu un viemnmēr labprāt saņemam atgriezenisko saiti par iespējamiem uzlabojumiem un izmaiņām.

Cieņā
Barbora

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes