Barbora - Nepilnīgi piegādāts pasūtījums
Jau atkārtotu reizi barbora izceļas ar savām nepilnībām. Tika veikts pasūtījums, visas preces bija pieejamas un viss pasūtījums tiek apstiprināts bez izmaiņām.
Pienākot pasūtījumam, izbrīns ka daļa no pasūtītajām precēm nemaz nav. Reāli šķita ka tas kurš piegādāja pasūtījumu aizmirsa vienu no maisiņiem. Atkal vējā izmesta nauda uz nemākulīgiem cilvēkiem. Ja prece nav, tad veiciet izmaiņas un atgriežat naudu.
Labdien!
Ļoti žēl, ka nesaņēmāt visas preces, ko pasūtījāt.
Preces komplektējam no veikala plauktiem, tādēļ var gadīties, ka komplektēšanas brīdī prece nebija plauktā. Tādā gadījumā atzīmējam šo informāciju pavaddokumentā un klients saņem naudas atmaksu līdz 5 darba dienu laikā.
Ja pēc pasūtījuma saņemšanas noskaidrojāt, ka pavadzīmē visas preces ir piegādātas, bet daļu no precēm nesaņēmāt, lūdzu pēc iespējas ātrāk sazinieties ar mums, zvanot uz +371 297 128 86 vai rakstot uz [email protected]. Mēs noteikti atrisināsim šo situāciju!
Mēs pieliekam visas pūles, lai piegādātu klientam pilnīgu, kvalitatīvu pasūtījumu un viemnmēr labprāt saņemam atgriezenisko saiti par iespējamiem uzlabojumiem un izmaiņām.
Cieņā
Barbora
Pievienot komentāru