www.sudzibas.lv Balticom Slikts serviss

AtrisinātaBalticom - Slikts serviss

Iepriekš lietoju balticom vairākus gadus, bet tagadējā situācija, kura bija izveidojusies man vienkārši liekas interesanta. Kad Rīgā bija negaiss, tad lietoju savu portatīvo datoru kurš bija atvienots no tiešās elektrības darbojās uz bateriju, biju iespraudis balticom interneta vadu, bet te caur viņu vadu mans dators dabūja elektrisko triecienu, kā rezultātā nodega mana tīkla karte. Piektdienas vakarā zvanīju balticom, bet tā arī viņu meistars pie manis atbrauca tikai pirmdien vakarā un pateica, ka neko nevar darīt, lai rakstu sūdzību uz viņu e-pastu. Uzrakstīju sūdzību uz kuru saņēmu atbildi, ka jā viņu ierīce dabūja elektrisko triecienu un daži manas mājas un blakus esošo māju klientu aparatūras cieta, bet viņi nekompensē nevienus zaudējumus un tā neesot viņu darīšana.

Kad sazinājos ar citiem interenta pakalpojumu sniedzējiem, tad noskaidroju, ka citi pakalpojumu sniedzēji lieto specializētu aizsardzību pret šādiem gadījumiem un arī gadījumiem, kad sistēmas kļūdas dēļ caur intereneta vadu tiek padota lielāka elektriskā jauda par 12v.

Iesaku apdomāt pirms pieslēdzat viņus. Tagad pašam jāpērk jauns dators, jo to atremontēt nevar un kaut kādus usb adapterus nevēlos lietot. Vienīgi ko balticom piedāvāja bija uzlikt interneta rūteri, kurš maksā 45 euro un tad man būšot bezvada signāls. Bet meistars teica, ka to rūteri tieši tādu es varu interneta veikalā atrast pa 12 euro.

Paldies, par jūsu nekvalitatīvajiem pakalpojumiem arī pagātnē bījuši daudzi starpgadījumi, bet šis man deva signālu mainīt pakalpojuma sniedzēju, kuru esmu nomainījis uz stabili un drošu tāpēc tagad padalos ar savu bēdu un ceru, ka citi ņēms vērā pirms izvēlās pakalpojuma sniedzēju.

17.08.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no AS Balticom Pārstāvja atbilde 18.08.2020

Sveicināti!

Paldies ka veltījāt laiku un informējāt par notikušo.

Patiesi žēl, ka šoreiz sarūgtinājām Jūs, bet lūdzam dot iespēju arī izlabot šo situāciju un vienlaikus arī Jūsu viedokli par to.

Lai pārbaudītu informāciju un atrisinātu situāciju, nosūtiet lūdzu privātā ziņā Jūsu klienta numuru vai pieslēguma adresi.

Gaidīsim ziņu.

Balticom komanda.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 25.09.2020

Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

G

Komentāri (2)

A Andris Bondarenko 19.01.2020
slikts serviss

Internets palika pilnigajs sūds. Brīvdienas vai pec 21:00 laggo nereāli. Pings 300-2000.
Mainīju ruteri, nekas nav mainījusies. Kaut ko pateikt vini ari nevar.

S Sudzibas.lv Admin 26.09.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes