LV RU
www.sudzibas.lv Balticom par apkalpošanu

AtrisinātaBalticom - par apkalpošanu

09.11.12 griezos A/S Balticom birojā gribēju sūdzēties par viņu darbiniekiem direktoram un kā vienmēr ilgi gaidiju savienojumu ,bet kad sagaidiju savienojumu kāds darbinieks vārdā Juris man paziņoja ka savienot ar direktoru nevar ,telefona numuru iedot nevar .Jautāju kad var personīgi satikt direktoru birojā uz ko arī bija atbilde ka tas nav iespējams,lai ar savu sūdzību griežos pie kāda darbinieka vai izklāstu to viņam(darbiniekam Jurim)un viņš par to informēs direktoru un ja direktors uzskatīs par vajadzīgu atzvanīs man.Protams ka neviens man neatzvanija .Pirmo reizi mūžā sastopos ar tik slepenu administrāciju un tik noraidošu attieksmi pret klientiem.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Anna Ziemele 22.06.2018

Uzņēmuma Balticom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

An

Komentāri (3)

Ru ruu 10.11.2012

dura

Ma macbeton 12.11.2012

Izklāsti savu sāpi šeit, un ja vaina nebūs debīlā prātiņā bet tiešām darbiniekā tad es pārsūtīšu direktoram.

Cr CrazyDriver 05.02.2013

Šādā gadījumā rīcība var būt tikai viena: visu attiecību izbeigšana ar šo kantori.
P.S: pie reizes var aizbraukt uz zināmo adresi un nomētāt divus Lexus 460 ar sapuvušām olām.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes