Balticom - Negodprātīga rīcība terminēta līguma darbības laikā
Es arī 01.08.2024 pārgāju pie Balticom ar terminētu līgumu uz 2 gadiem. Pārgāju ar 2 adresēm. Par vienu adresi maksāju 22.95 par to ok, bet viens no iemesliem kāpēc pārgāju pie Balticom, bija tas, ka 2ajā adresē, kur dzīvo 85 gadīga pensionāre (ar minimālo pensiju) iedeva zemāku cenu un 100% solīja, ka līguma darbības laikā tarifs nemainīsies. Tagad saņemu paziņojumu, ka mainās cena 3 eur katrai adresei, kaut gan klients ir viens un rēķins ir viens, jo abas adreses ir vienā rēķinā - kopā rēķins pieaug par 6 eur. Pieaugums ir vairāk kā 15%. Esmu ļoti vīlusies, jo tas ko man uzņēmuma pārstāvis solīja, nebija taisnība, ka terminētā līguma gadījumā ir nostiprināta cena visu līguma darbības laiku - tātad 2 gadus. Šobrīd tirgū šādas kvalitātes pakalpojumu varu saņemt lētāk. Un pie visa klāt uz e-pastu, kur bija norādīts cenas paaugstinājums, pajautāju, kad tad ir pēdējais līguma pārtraukšanas datums, atbildi neesmu saņēmusi līdz šim brīdim.
Sveicināti!
Paldies ka veltījāt laiku un informējāt par notikušo.
Patiesi žēl, ka šoreiz sarūgtinājām Jūs, bet lūdzam dot iespēju arī izlabot šo situāciju un vienlaikus arī Jūsu viedokli par to.
Lai pārbaudītu informāciju un atrisinātu situāciju, atsūtiet lūdzu Jūsu pieslēguma adresi vai klienta numuru.
Ar cieņu,
Balticom komanda.
Pievienot komentāru