Balticom - Negodīga komercprakse no Balticom A/S puses
Precīzi tāda pat situācija, kā citās sūdzībās par Balticom.
https://www.sudzibas.lv/balticom/balticom-nepamatota-piesleguma-maksas-paaugstinasana-c2562071
https://www.sudzibas.lv/balticom/balticom-maina-cenu-neskatoties-uz-vienosanos-c2583219
https://www.sudzibas.lv/balticom/balticom-tarifnij-obman-c2550461
no kā izriet mani sekojošie secinājumi:
1. Reklāmas akcijas cena (uz 24mēnešiem) nenoturēsies ilgāk par 6 mēnešiem
2. Pēc aptuveni sešiem mēnešiem klients piedzīvos Tarifa paaugstinājums par 2 EUR
3. Tad paies vēl aptuveni gads un sekos Tarifa paaugstinājums vēl par 3 EUR
Padalīšos ar savu pieredzi, kas ir dokumentēta sarakstē ar Operatoru. Tiem, kam nav slinkums lasīt, būs interesanti.
un lai no Operatora nesekotu komentārs, ka viņiem ir 'žēl, ka šoreiz sarūgtināja' klientu un lūgšanās 'dot iespēju izlabot šo situāciju', uzreiz iedodu sava Klienta numuru: 263091, cerot uz tūlītēju risinājumu.
Esmu Balticom klients no 2020.g
06-2020.g. Noslēdzu līgumu uz 24m. ar tarifu 10.90 t.i. līdz 06-2022.g.
12-2020.g. abonēšanas maksa palielinās par 2.00 EUR un sastāda 12.90 EUR
11-2021.g. abonēšanas maksa palielinās par 3.05 EUR un sastāda 15.95 EUR
2024. gadā pārslēdzu pakalpojumu uz jaunu adresi.
02-2024.g. Noslēdzu līgumu uz 24m. ar tarifu 10.90 t.i. līdz 02-2026.g
09-2024.g. abonēšanas maksa palielinās par 2.00 EUR un sastāda 12.90 EUR
09-2025.g. abonēšanas maksa palielinās par 3.00 EUR un sastāda 15.90 EUR
Pats interesantākais seko tālāk:
Līgumos 6.6. punktā ir ierakstītas Operatora tiesības vienpusēji grozīt Līguma nosacījumus, bet ar pienākumu brīdināt Abonentu vismaz 30 (trīsdesmit) dienas iepriekš
02.08.2025 – saņēmu rēķinu! Par 09-2025, kurā ir cits tarifs un šāda informācija no Operatora:
‘Kā jau informējām vēstulē, mūsu tarifos notika izmaiņas’
>>Acis aizķērās aiz teksta ‘Kā jau informējām..’ un nolēmu pameklēt savos e-pastos kur un kad biju informēts par tarifu izmaiņām, bet diemžēl neatradu neko ne 2024.gadā, ne 2025. gadā.
tālāk sekoja komunikācijas labākās prakses, atbildēt tā, lai pēc būtības neko neatbildēt:
05.08.2025 :
- vērsos pie Operatora tehniskā atbalsta ar lūgumu pārsūtīt man paziņojumu par tarifu izmaiņām, lai man būtu redzams sākotnējais izsūtīšanas datums.
- uz diezgan konkrētu lūgumu, saņēmu visai nekonkrētu atbildi: ka Vēstule par izmaiņām man tika sūtīta 28.07.2025
- pārformulēju lūgumu, lai būtu vieglāk saprast lūguma būtību, proti: atkārtoti pārsūtīt man vēstules par tarifu izmaiņām kopiju, lai būtu redzams iepriekšējās izsūtīšanas datums!
- Saņēmu atbildi, ka šādas vēstules automātiski nosūta sistēma, un Operatoram nav iespējas to pārsūtīt atkārtot – aizdomājos, vai mani nemēģina maldināt.
- Tā kā savām acīm neesmu redzējis šādu paziņojumu un Operators nevar man to pārsūtīt, lai parādītu, kad tika nosūtīts paziņojums. Tad lūdzu operatoru samainīt tarifu atpakaļ un labot rēķinu.
06.08.2025:
- Saņēmu atbildi, ka Operatoram nav iespējas atcelt cenas paaugstinājumu –jau otrreiz aizdomājos, vai mani nemēģina maldināt.. jo Operators ir tas, kas definē tarifus, tad kāpēc no Operatora puses tiek apgalvots, ka iespēja atcelt/mainīt tarifu nepastāv..
- Laipni palūdzu padalīties ar ekrānuzņēmumu no Operatora sistēmas, vai atsūtīt man cita veida pierādījumus, ka paziņojums tiešām bija izsūtīts.
07.08.2025
- Saņēmu atbildi teksta formātā ka "vēstule tika nosūtīta 28. jūlijā plkst. 14:21" - bez jebkādiem pievienotiem pierādījumiem,
Pfffff, nezaudējot cerību sasniegt viss maz kaut kādu rezultātu, nevis mīņāties uz vietas, turpināju komunicēt ar Operatora atbalstu…
- Nu jau trešo reizi, gana konkrēti palūdzu atsūtīt ekrānuzņēmumu no Operatora sistēmas, vai cita veida pierādījumus, ka paziņojums tika izsūtīts.
- uz savu lūgumu, saņēmu, uzminiet ko? rēķinu! Ko jau biju saņēmis 02.08.2025 un tekstu, lūk kur ir tā informācija par kuru prasu..
Labi, ka man ir laba humora izjūta. Smaids uz manas sejas pamazām palika platāks.
- Atkārtoti (nu jau 4. reizi) palūdzu atsūtīt man paziņojumu kas, kā apgalvo Operatora darbinieks, bija izsūtīts 28. jūlijā plkst. 14:21
Ja jau viņi to redz ar acīm, tad jau var uztaisīt bildīti un atsūtīt man, sirds mieram: lūk bildīte, kurā ir jūsu e-pasts, paziņojums, datums kad ir nosūtīts.. šādi mēs redzam mūsu sistēmā..
Bet ja nevar iedot neko, tad jau nekā nav un tad būtu jāiet pretī klientam un jāsamaina tarifu atpakaļ.
Labdien!
Mums patiesi žēl, ka Jums ir radušās grūtības. Tuvākajā laikā ar Jums sazināsies mūsu kolēģi, lai izprastu situāciju un uzlabotu Jūsu sadarbības pieredzi ar mums.
Balticom komanda
Kā jau ir rakstīts pieteikumā, sarakste ar Balticom komandu ilga veselu nedēļu, tātad
Operatora komanda veselu nedēļu mēģināja izprast situāciju un uzlabot Sadarbības pieredzi.
Rezultātā:
1. uz klienta lūgumu atsūtīt pierādījumus par izsūtītu paziņojumu tika sniegtas maldinošās atbildes un nekādi pierādījumi netika atsūtīti!
2. pēc nedēļas ilgas sarakstes, izskanēja piedāvājums noslēgt jaunu līgumu uz 24 mēnešiem ar fiksētu cenu.
Kad prasīju vai cena būs fiksēta uz visu periodu? Un lūdzu izņemt no līguma punktu par "Operatora tiesībā vienpusēji grozīt Līguma nosacījumus", jo izskanētais Piedāvājums ir: atstāt cenu uz 24 mēnešiem, tātad šim līguma punktam nav nekādas vajadzības, ja vienīgi Operators nemaldina klientu.
Atbildes bija:
- līguma nosacījumus _nav iespējams_ mainīt vai izņemt atsevišķas sadaļas. Līguma saturs ir izstrādāts sadarbībā ar juristiem.
Te nav nekādu šaubu, ka šāds līgums ir izstrādāts sadarbībā ar juristiem.
- cena var mainīties arī 2 gadu periodā un izmaiņas tiek veiktas atbilstoši noteiktajai kārtībai - tātad cena nav fiksēta uz 24 mēnešiem, kas neiet kopā ar sākotnēji izskanēto piedāvājumu, un Operatoram pat ir noteikta kārtība, kā veic cenu izmaiņas.
palūdzu Operatoru izskaidrot, kāda ir tā no Operatora puses “noteiktā kārtība'.
Atbilde no Operatora:
- Operators patur tiesības mainīt pakalpojuma cenu, ja to ietekmē ekonomiskās situācijas izmaiņas (piemēram, inflācija, piegādes izmaksu pieaugums u.c.)
'ekonomiskās situācijas' izmaiņas noteikti nav bijuša par pamatu pacelt iepriekšējo tarifu par 3 EUR, jeb par 23% !
- LV vidējā inflācija pēdējo 12 mēnešu laikā ir 3% gadā!
- piegādes izmaksu pieaugums - elektrības cenas nav augušas, vadi jau ir izvilkti, tik darbini aparatūru un piegādā rēķinus. kādas vēl piegādes izmaksas?
pie kam :
ekonomiskās situācijas izmaiņas ietekmētu visus klientus, jo ja jau pamatojums ir inflācija, tad tā ietekmē visus,
piegāžu izmaksu pieaugums, ietekmētu ja ne visus, tad noteiktu klientu grupu (Pilsēta, mirkorajons, māja)
Beigās, lai katrs lasītājs pats izdara secinājumus, vai komercprakse, kādu pielieto Operators ir negodīga, vai nē.
Mans līgums ir pārslēgts, ko nevar uzskatīt par veiksmīgu sūdzības atrisināšanu.
Paskatīšos, kā Operator izmantos savas "tiesības mainīt pakalpojuma cenu, ja to ietekmē ekonomiskās situācijas izmaiņas".
Tad jau, gan jau šī sūdzība tiks papildināta ar jaunu informāciju.
Pievienot komentāru