LV RU
www.sudzibas.lv Balticom Krāpšana slikts serviss

Balticom - Krāpšana slikts serviss

Labdien. !
Gribēju arī šeit izteikt pretenziju, pret kompāniju balticom. Padomājat, labi pirms ņemat viņus pieslēgs super ātri, atslēgs super lēni.
Tā kā man, ir pieslēgts, bez termiņa līgums, esmu klients jau vairāk kā gadu. Gribejū atslēgt, un, tad pēkšņi. Sāk vilkt garumā viss, un neatbild, saka, ka nevar identificēt, tad kļūda sistēmā, beigās pēc 3 nedēļām pasaka, ka tikai viņu klientu apkalpošanas centrā vai ar ē - parakstu.
( (draugi padomājat labi vai jūs gribat pēctam cīnīties, lai atslēdz jums normālā termiņā dienās nevis, kā viņiem izdevīgāk.) ) vissus aicinu rakstīt sūdzības ptac viņi var tikai sodīt par šādām rīcībām. Nepaslinkojat katra sūdzība ir svarīga.

Kr

Komentāri (6)

Pacco_al 13.05.2019

Un tā Kristapssss atveram: https://balticom.lv/i/20151103_phys_contract.pdf un lasām:

5.2 Katra no pusēm ir tiesīga izbeigt šo līgumu, rakstiski par to informējot (ņemot vērā šī līguma 2.1.3 punktu) otru pusi 30 (trīsdesmit ) dienas iepriekš.
2.1. Abonents apņemas:
2.1.3 Jebkura veida sūdzības/pretenzijas, iesniegumus par līguma laušanu noformēt rakstiski un parakstīt ar drošu elektronisko vai rokraksta oriģinālu parakstu un operatoram jāiesniedz to oriģināls.

Kas šeit vēl nav saprotams vai neizskaidrots? Jeb citiem būtu jāstrādā tā, kā kurš katrs iedomājas un kā gribētos vai būtu vienkāršāk vai ērtāk?
Nē. Viss ir līgumā atrunāts. Var būt pirms neskatoties paraksta - ir vērts tomēr izlasīt. Noderēs un nevajadzēs sūdzības skribelēt te.

St students Kārlis 14.06.2019

To Pacco_al! Protams Jums kā Balticom darbiniekam ir liela interese, lai šādas sūdzības par servisa kvalitāti netiktu publiski paustas. Konkrētajā gadījumā neiet runa par līguma nosacījumiem, bet gan par servisa kvalitāti. Ja operators apsola, ka atzvanīs, tad tas arī ir jāizdara. Bez tam laba servisa ietvaros arī uzreiz jebkurš operators laicīgi var norādīt vai atgādināt klientam, ka ir rakstiski jāinformē par vēlmi atslēgt pakalpojumus. Tad arī nebūtu vairākas šāda satura sūdzības par servisa kvalitāti!

El Elvijs Bangers 23.05.2019

es arī lietoju šī uzņēmuma interneta tv un mani viss apmierina gan cena, gan pats interneta tv un līdz šim nekādu problēmu nav bijušas.

An Anda B 31.05.2019

Mani apmierina "Balticom" interneta ātrums un regularitāte, bet ir viena problēma ar TV. Viņi man vēstulē apgalvo, ka manā paketē ir "Latvijas šlāgerkanāls", bet es tādu nevaru atrast! Izeju atkārtoti visiem kanāliem, tur ir neskaitāmi daudz krievu kanālu, kurus nekad neskatos, jo vispār neskatos krieviski, bet šlāgerkanāla nav. No 50+ piedāvātajiem kanaliem skatos tikai LTV1; reTV, LNT, TV3, TV24, bet jāmaksā par 50 kanāliem!

El Elvijs Bangers 01.06.2019

nezinu man parasti šlāgerkanāls arī ir, jo pats jau pus gadu izmantoju un viss ir kārtībā!

Sp Spuris 04.06.2019

Pamēģiniet manuāli TV meklēšanu,varbūt tad sameklēsies

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes